Jaka liczba słów kluczowych będzie najbardziej efektywna dla naszego biznesu?
Częsty dylemat. Na ile słów kluczowych powinienem pozycjonować stronę internetową swojego biznesu? Odpowiedź jest prosta. Na wszystkie. Czy nie wspaniałym uczuciem byłoby, gdyby Twój biznes brylował w Internecie. Czy nie chciałbyś dotrzeć do absolutnie każdego użytkownika i zrobić z niego klienta? Niestety jest to utopią, gdyż istnieją inne branże, kraje, a nawet i tutaj można się zdziwić… konkurencja. Dlatego proces pozycjonowania opieramy o konkretne słowa kluczowe. Fantastycznym jest zawsze być ponad konkurencją. Pozycjonowanie jest skuteczne, ale również wiąże się to z jego ceną. W dobie konkurencji jest tym droższe im mniej dokładnie określimy nasze umiejscowienie się wśród konkurencji oraz określenie dokładnych słów kluczowych. Dzięki odpowiedniemu doborowi słów kluczowych będziemy mogli generować ruch zarówno na frazy związane z branżą jak i bardziej zaawansowane pozycjonowanie long tail, dzięki któremu będziemy mogli skupić się na konkretnych produktach lub nawet wyjść poza ogólny model pozycjonowania, ale to już wyższa szkoła.
Pozycjonowanie strony internetowej na kilka podstawowych fraz mija się z celem. Co prawda lepsze to niż zaniechanie pozycjonowania strony, ale poprzez takie działanie tworzymy wąskie gardło. Często wiąże się to z pozycjonowaniem na nazwę firmy, albo ogólną działalnością firmy. Takie działanie sprowadza najczęściej osoby, które już znają firmę lokalnie. Może to być ciekawy pomysł w przypadku szukania firmy z wizytówki podarowanej podczas rozmowy. Na pewno pozycjonowanie na małą liczbę fraz będzie ułatwiało znalezienie firmy, która prowadzi inne formy marketingu. Często jest to związane z praktykowanymi przez małe lokalne firmy roznoszeniem ulotek, reklamie w radiu, czy rozwieszaniu banerów. Ktoś kojarzący choć w części nazwę firmy będzie mógł z łatwością ją znaleźć. Nie będzie już tak kolorowo jeżeli będzie szukał produktu lub usługi.
Jeżeli wybierzesz zbyt małą ilość słów kluczowych google boty łatwo wykryją działania manipulacyjne i strona może być zagrożona. Jeżeli firma zajmuje się sprzedażą tylko jednego produktu to klienci będą szukać danego produktu w różny sposób także tutaj trzeba mieć na uwadze odpowiedni dobór słów kluczowych do pozycjonowania strony.
Warto w pierwszej kolejności przeprowadzić oczywiście audyt SEO co pomoże wyeliminować błędy już bezpośrednio na stronie. Pozwoli specjaliście SEO na zoptymalizowanie kodu tak, aby był on jak najskuteczniejszy w pozycjonowani strony. Możliwa będzie również ingerencja w treść strony. Jest to może i przerażająca wizja, ale przy odpowiedniej elastyczności można zoptymalizować tekst na tyle by nie stracił on swojej pierwotnej formy, a stał się bardzo użyteczny.
Każdy produkt, usługa, podstrona to oddzielne działania. Wszystko musi być traktowane indywidualnie. Strona internetowa to nie tylko strona główna.
Jeżeli przy minimum można osiągnąć jakiś kompromis to sky is the limit w przypadku maksymalnej ilości fraz do pozycjonowania firmowej strony internetowej. Im więcej tym lepiej, lecz tutaj trzeba dbać również o ich odpowiedni dobór i podejść w doborze zdroworozsądkowo. Klient ma znaleźć na naszej stronie to czego szuka. Można sprowadzić go również innymi sposobami, ale ostatecznie trzeba pokierować nim na ścieżce zakupowej tak, aby był usatysfakcjonowany wizytą w naszej firmie.
Na każdej stronie jest określone miejsce na treść. Nie jest się w stanie zmieścić tam 50 ciu fraz na które strona ma zostać pozycjonowana. Pozycjonowanie bardzo często wiąże się z rozbudową serwisu.
Wszyscy wiemy, że komputerowcy posługują się niezrozumiałą dla nas terminologią oraz mają względne pojęcie o ustalaniu terminów wykonania prac. Przedsiębiorcy lubią konkrety i tego chcieliby również od współpracujących z nimi partnerami biznesowymi. Pozycjonowanie to proces i czasami warto po prostu zaufać komuś kto nieustanie zgłębia wiedzę, gdyż rynek internetowy ewoluuje praktycznie z dnia na dzień. Warto być na bieżąco, by wyprzedzić konkurencję.
“Posiadanie strony internetowej otwiera cały wachlarz nowych sposobów pozyskania klienta. Zadbaj o wizerunek Twojej marki i spraw, by strona zarabiała na Ciebie.”
“Niedługo zakupy online wyprą tradycyjne formy zakupów z racji wygody. Koniecznością jest dotarcie tym kanałem komunikacji do klienta oraz wyjście na przeciw jego potrzebom.”
“Must have, każdej poważnej firmy. W obecnym szybkim trybie życia, ogrom transakcji przeprowadzanych jest poprzez urządzenia mobilne. Zadbanie o zabieganych ludzi na pewno będzie się opłacało.”
“Codziennie setki osób korzystają z najpopularniejszej wyszukiwarki Google szukając produktów, bądź usług które Ty oferujesz. ”
Analityka zaimplementowana na stronie daje nam nieograniczone możliwości raportowania, odpowiedniego reagowania na zachowania klientów. ”
“Dzięki odpowiednim działaniom wizerunkowym marki, za każdym Twoim nowym klientem, będą stali kolejni nastawieni na skorzystanie z Twoich usług. ”
“Dzięki działaniom remarketingowym zyskasz niesamowity zwrot z inwestycji oraz zagościsz już na stałe w umysłach klientów jako postępowy przedsiębiorca. ”
“Promocja narzędziem Google Maps jest idealnym rozwiązaniem dla prywatnych działalnści, małych lokali usługowych i innych...”
“Dzięki pozytywnym "bezstronnym" informacjom oraz opieniom o marce i jej produktach następuje bezpośrednie przełożenie na podniesienie sprzedaży. ”
“Fantastycznie byłoby być monopolistą na rynku. Jeżeli nie masz tej przyjemności to jest to podstawowe działanie, aby zostawić konkurencję z tyłu. ”
“Na pewno znasz to uczucie, gdy czytasz książkę, a cały świat dookoła przestaje istnieć, nagle telefon wybudza Ciebie... Cooo to już 4 godziny? Treść ma znaczenie. ”
“Szybkość życia zmusza każdego do selekcjonowania informacji. Skondensowanie, szybko i zwięźe - zaprezentuj swoją firmę klientowi. Szanując jego czas, doceni Twój wysiłek. ”
“Przyciągnąłeś klienta? Łap szybko jego uwagę. Zaprezentuj swoje usługi i wyjaśnij w jaki sposób może wykorzystać Twoje usługi właśnie dla zaspokojenia własnych potrzeb. ”
“Odpowiednio przygotowane logo oraz spójna identyfikacja wizualna sprawi, że będziesz zapamiętany. W pierwszej chwili masz tylko ułamki sekund na złapanie uwagi. Wykorzystaj je. ”
“Usiądź na krześle...Raczej...Poczuj jak idealne ułożenie tego krzesła wgniecie Cię wprowadzając w błogi stan, a delikatne poszycie sprawi, że będziesz chciał, aż usiąść bez spodni... Jest różnica? Ogromna! ”
“W obecnych czasach trudno o lojalnego klienta. To odczuwają firmy, które zaniedbują komunikację ze swoimi klientami. Nie lubisz facebooka? Twój klient lubi... ”
“Prestigi, agencja marketingowa, agencja interaktywna, strony internetowe, strony www, adwords, linki sponsorowane, Mrągowo, Olsztyn, Kętrzyn, Giżycko, Mikołajki, Reszel, Lidzbark Warmiński, Dobre Miasto, Ostróda.”
“Tworzymy strony www, sklepy internetowe, identyfikacje wizualne, kreacje do kampanii display. Prowadzimy i realizujemy kampanie reklamowe Google Adwords,remarketing, social media oraz content marketing”
“Prowadzimy m. in. audyt marketingowy, analitykę, optymalizację konwersji, badanie ruchu na stronach www, badania neuromarketingowe. Womm marketing, pozycjonowanie”
Wdrażając najskuteczniejsze metody marketingowe oraz czerpiąc od najlpszych zyskasz sukces.
Zyskujesz pozytywny wizerunek marki oraz zaufanie klientów. Przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż, czyli wzrost zysków.
Klient ocenia w ułamkach sekund, czy kupi od Ciebie. Pozwól mu zagłębić się w Twój produkt. Zyskujesz uwagę klienta i utrzymanie jej.
Korzystaj z praktyk topowych firm będących liderami rynku. Od teraz wszystkie te strategie są w zasięgu Twojej ręki. Sięgnij po nie.
Gdy nie masz na nic czasu outsourcing jest najlepszym rozwiązaniem. Zlecanie prac specjalistom w swoim fachu daje Tobie pewność i szybkość działania. Pracownik pracuje… Przedsiębiorca zleca…
Ułatwi Ci już od samego początku kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Jest to fundament, dzięki któremu będziesz mógł nakłaniać kogokolwiek do wypróbowania Twojego produktu lub usługi. Zyskaj jeszcze przed samą sprzedażą.
Będziesz zawsze kilka kroków przed konkurencją, gdyż nie ma odwrotu przed wdrażaniem nowych sposobów dotarcia do klienta. Bądź jedynym słusznym wyborem dla swoich klientów.
Zaoszczędź czas przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Kieruj sprzedaż tam, gdzie przebywają Twoi klienci.