Znajdź nas na:

logo firmowe Mrągowo, olsztyn, kętrzyn. logo firmowe
logo firmowe Mrągowo, olsztyn, kętrzyn. logo
logo firmowe Mrągowo, olsztyn, kętrzyn. cena logo
Cena logo firmowego Mrągowo, olsztyn, kętrzyn. projekt logo
Strony internetowe Mrągowo, olsztyn, kętrzyn. Reklama w google, Pozycjonowanie stron

Ile słów kluczowych pozycjonować dla strony?

Częsty dylemat. Na ile słów kluczowych powinienem pozycjonować stronę internetową swojego biznesu? Odpowiedź jest prosta. Na wszystkie. Czy nie wspaniałym uczuciem byłoby, gdyby Twój biznes brylował w Internecie. Czy nie chciałbyś dotrzeć do absolutnie każdego użytkownika i zrobić z niego klienta? Niestety jest to utopią, gdyż istnieją inne branże, kraje, a nawet i tutaj można się zdziwić… konkurencja. Dlatego proces pozycjonowania opieramy o konkretne słowa kluczowe. Fantastycznym jest zawsze być ponad konkurencją. Pozycjonowanie jest skuteczne, ale również wiąże się to z jego ceną. W dobie konkurencji jest tym droższe im mniej dokładnie określimy nasze umiejscowienie się wśród konkurencji oraz określenie dokładnych słów kluczowych. Dzięki odpowiedniemu doborowi słów kluczowych będziemy mogli generować ruch zarówno na frazy związane z branżą jak i bardziej zaawansowane pozycjonowanie long tail, dzięki któremu będziemy mogli skupić się na konkretnych produktach lub nawet wyjść poza ogólny model pozycjonowania, ale to już wyższa szkoła.

Pozycjonowanie strony internetowej na kilka podstawowych fraz mija się z celem. Co prawda lepsze to niż zaniechanie pozycjonowania strony, ale poprzez takie działanie tworzymy wąskie gardło. Często wiąże się to z pozycjonowaniem na nazwę firmy, albo ogólną działalnością firmy. Takie działanie sprowadza najczęściej osoby, które już znają firmę lokalnie. Może to być ciekawy pomysł w przypadku szukania firmy z wizytówki podarowanej podczas rozmowy. Na pewno pozycjonowanie na małą liczbę fraz będzie ułatwiało znalezienie firmy, która prowadzi inne formy marketingu. Często jest to związane z praktykowanymi przez małe lokalne firmy roznoszeniem ulotek, reklamie w radiu, czy rozwieszaniu banerów. Ktoś kojarzący choć w części nazwę firmy będzie mógł z łatwością ją znaleźć. Nie będzie już tak kolorowo jeżeli będzie szukał produktu lub usługi.

Jeżeli wybierzesz zbyt małą ilość słów kluczowych google boty łatwo wykryją działania manipulacyjne i strona może być zagrożona. Jeżeli firma zajmuje się sprzedażą tylko jednego produktu to klienci będą szukać danego produktu w różny sposób także tutaj trzeba mieć na uwadze odpowiedni dobór słów kluczowych do pozycjonowania strony.

Optymalna liczba słów kluczowych do pozycjonowania

  • Są różne teorie, ale nie powinno pozycjonować się na mniej niż 10 fraz.
  • Słowa kluczowe to nie to co wydaje Ci się być fajne, ale słowa na które klienci szukają produktów i towarów, które oferujesz.
  • Słowa kluczowe są niezbędnym elementem, dzięki któremu w ogóle masz szansę pojawić się w wyszukiwarce.
  • Wybór słów kluczowych jest to strategia
  • Wybór zbyt dużej ilości fraz oznacza bardzo duży rozrzut


  • Warto w pierwszej kolejności przeprowadzić oczywiście audyt SEO co pomoże wyeliminować błędy już bezpośrednio na stronie. Pozwoli specjaliście SEO na zoptymalizowanie kodu tak, aby był on jak najskuteczniejszy w pozycjonowani strony. Możliwa będzie również ingerencja w treść strony. Jest to może i przerażająca wizja, ale przy odpowiedniej elastyczności można zoptymalizować tekst na tyle by nie stracił on swojej pierwotnej formy, a stał się bardzo użyteczny.

  • Dostosowanie treści, kodu oraz grafik.
  • Nie tylko strona główna, ale również jej podstrony
  • Nasz cel określa dobór słów kluczowych
  • Im więcej słów kluczowych tym bardziej nasza strona internetowa będzie potrzebowała rozbudowy
  • Stały monitoring pozwoli określić skuteczność danych fraz. Trzeba zawsze brać pod uwagę konkurencję i albo walkę z nią, albo obranie zupełnie innego kierunku.


  • Każdy produkt, usługa, podstrona to oddzielne działania. Wszystko musi być traktowane indywidualnie. Strona internetowa to nie tylko strona główna.

    Jeżeli przy minimum można osiągnąć jakiś kompromis to sky is the limit w przypadku maksymalnej ilości fraz do pozycjonowania firmowej strony internetowej. Im więcej tym lepiej, lecz tutaj trzeba dbać również o ich odpowiedni dobór i podejść w doborze zdroworozsądkowo. Klient ma znaleźć na naszej stronie to czego szuka. Można sprowadzić go również innymi sposobami, ale ostatecznie trzeba pokierować nim na ścieżce zakupowej tak, aby był usatysfakcjonowany wizytą w naszej firmie.

    Na każdej stronie jest określone miejsce na treść. Nie jest się w stanie zmieścić tam 50 ciu fraz na które strona ma zostać pozycjonowana. Pozycjonowanie bardzo często wiąże się z rozbudową serwisu.

    Wszyscy wiemy, że komputerowcy posługują się niezrozumiałą dla nas terminologią oraz mają względne pojęcie o ustalaniu terminów wykonania prac. Przedsiębiorcy lubią konkrety i tego chcieliby również od współpracujących z nimi partnerami biznesowymi. Pozycjonowanie to proces i czasami warto po prostu zaufać komuś kto nieustanie zgłębia wiedzę, gdyż rynek internetowy ewoluuje praktycznie z dnia na dzień. Warto być na bieżąco, by wyprzedzić konkurencję.

    Sprawimy by wszystko stało się prostsze

    Zyskaj dużo więcej

    Wdrażając najskuteczniejsze metody marketingowe oraz czerpiąc od najlpszych zyskasz sukces.

    Zwiększenie sprzedaży

    Zyskujesz pozytywny wizerunek marki oraz zaufanie klientów. Przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż, czyli wzrost zysków.

    Przyciągnij uwagę Klienta

    Klient ocenia w ułamkach sekund, czy kupi od Ciebie. Pozwól mu zagłębić się w Twój produkt. Zyskujesz uwagę klienta i utrzymanie jej.

    Strategie liderów rynku

    Korzystaj z praktyk topowych firm będących liderami rynku. Od teraz wszystkie te strategie są w zasięgu Twojej ręki. Sięgnij po nie.

    Swoboda działania

    Gdy nie masz na nic czasu outsourcing jest najlepszym rozwiązaniem. Zlecanie prac specjalistom w swoim fachu daje Tobie pewność i szybkość działania. Pracownik pracuje… Przedsiębiorca zleca…

    Pozytywny wizerunek

    Ułatwi Ci już od samego początku kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Jest to fundament, dzięki któremu będziesz mógł nakłaniać kogokolwiek do wypróbowania Twojego produktu lub usługi. Zyskaj jeszcze przed samą sprzedażą.

    Krok przed konkurencją

    Będziesz zawsze kilka kroków przed konkurencją, gdyż nie ma odwrotu przed wdrażaniem nowych sposobów dotarcia do klienta. Bądź jedynym słusznym wyborem dla swoich klientów.

    Napędź swój biznes

    Zaoszczędź czas przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Kieruj sprzedaż tam, gdzie przebywają Twoi klienci.

    Strony internetowe mrągowo, kętrzyn, olsztyn, giżycko
    reklama w google mrągowo, kętrzyn, olsztyn, giżycko
    pozycjonowanie strony mrągowo, kętrzyn, olsztyn, giżycko
    reklama firmy mrągowo, kętrzyn, olsztyn, giżycko