Jeżeli kiedykolwiek podczas prowadzenia swojego biznesu zastanawiałeś się:
Pora rzucić zupełnie inne światło na takie poglądy.
Zarabiaj, dzięki facebook, instagram, linkedin, twitter. Buduj swoją markę w oparciu o social media.
Wiesz ilu Polaków korzysta z internetu? 29 mln. Na 35 mln naród jest do ogromna liczba. A wiesz ilu z tych użytkowników korzysta z social media takich jak facebook, Youtube, Linkedin, Instagram itd.? Prawie 90% to blisko 25 mln osób!
To więcej niż liczba zatrudnionych (16 250 000)! Te liczby są kluczowe dla każdego biznesu, gdyż średnio użytkownicy spędzają 6,2 godziny dziennie na aktywnościach w samych tylko mediach społecznościowych ( dla porównania 2,2 godziny – czas spędzony przed TV). A kim oni są? Są młodzi i starzy, kobiety i mężczyźni, osoby w związkach małżeńskich, pary jak i single, osoby zatrudnione jak i bezrobotni, przedsiębiorcy i pracownicy, osoby bez dyplomów jak i z wyższym wykształceniem. Zdecydowanie w social mediach są dziś wszyscy.
A co to oznacza dla Ciebie i Twojego biznesu? Że z łatwością możesz dotrzeć do każdego z nich.
Za pomocą social mediów możesz przedstawić ludzką stronę swojego biznesu. Jeżeli Twoja firmowa strona sztywno przedstawia opis i cechy Twoich produktów i usług - w social mediach możesz przedstawić wykorzystanie produktów i oddziaływanie Twoich usług na życie Twoich klientów.
Dialog i interakcja z klientem działają nawet w niszowych branżach. Myślisz sobie, że nikt nie będzie rozmawiał o zaawansowanych systemach grzewczych za pomocą pompy ciepła woda-glikol? Nic bardziej mylnego. Niszowe branże mają jeszcze łatwiejsze przebicie w obecnym szumie informacyjnym. Warto wykorzystać swoją szansę właśnie teraz.
Duże korporacje i przedsiębiorstwa to nie tylko te, o których słyszymy w telewizji i innych mediach. Większość tych, o których słyszymy już dawno wykorzystuje najnowsze narzędzia marketingowe w tym promocję i sprzedaż za pomocą social mediów. Wiele ogromnych przedsiębiorstw i korporacji odczuwa zmianę zachowań zakupowych konsumentów. Wiele zespołów sprzedaży i marketingu musi całkowicie zmienić podejście do obecnego klienta. Większość dyrektorów ds. sprzedaży w dużych firmach przemysłowych i technologicznych zauważyło, że rozwój internetu całkowicie zmienił zachowania konsumentów. Bez internetowych kanałów komunikacji z klientami nie ma szans na rozwój firmy oraz zwiększenie sprzedaży. „Przebywanie” firmy w internecie okazuje się dzisiaj wymogiem. Interkacja z klientem w sieciach społecznościowych zastępuje tradycyjną formę reklamy i promocji firmy. Palące potrzeby klientów muszą być natychmiastowo zaspokajane. Nurtujące ich pytania muszą znaleźć odpowiedź w chwili potrzeby inaczej inna firma przyciąga swoją innowacyjnością i podejściem do klienta. Media społecznościowe ułatwiają komunikację z klientami. W szybki i przystępny sposób umożliwiają dystrybucję nowych rodzajów treści. Warto zaznaczyć to, że nawet wielkie korporacje mogą pokazać ludzką twarz i być w bliskim kontakcie ze swoimi klientami. Taką przewagę miały do tej pory małe lokalne firmy, które były znane od lat klientom. Teraz muszą mieć się na baczności, gdyż wielkie korporacje śmiałymi krokami zmierzają nawet do najmniejszych miejscowości. Mamy co najmniej 7 najważniejszych mediów społecznościowych przydatnych w rozwoju biznesu. Wiele firm z sektora B2B nie mogło znaleźć odpowiedniej platformy dla swojej działalności. Zbawiennym okazał się tutaj nie tylko facebook, ale Linkedin. Dzięki niemu można zbudować niepodważalną pozycję eksperta w swojej branży. Uczmy się od najlepszych takich jak IBM, który widząc możliwości Linkedin stworzył piony menagerów, którzy poświęcali czas jedynie na tworzenie treści i dyskusję z klientami. Poprzez te działania świadomość marki oraz sprzedaż produktów i usług poszybowała do rekordowych wyników.
Warto przywołać tutaj działania firmy Maersk Lline specjalizującej się w transporcie kontenerowym. Cała przygoda z social media zaczęła się od publikacji treści związanych z zmarzniętym Bałtykiem, który utrudniał punktualne dopływanie statków do miejsca przeznaczenia. Wsparci wiedzą doświadczonych marketingowców stworzyli kampanię #wintermaersk, ukazującą trudy przeprawy statków przez zamarznięty Bałtyk. Dramatyczne zdjęcia, storytelling i zaawansowany copywriting stworzył prawdziwy marketing i zaangażowanie obserwatorów. Marketing wirusowy wytworzony tą stosunkowo niewielką kampanią umożliwił niskim kosztem dotarcie do milionów konsumentów. Maersk ferowany pozytywną przygodą z mediami społecznościowymi publikuje obecnie niezliczone ilości treści w różnych kanałach mediów społecznościowych. Obecnie blogi kapitanów statków, załogi, sytuacyjne opowieści, codzienne problemy i zmagania pracowników, wyjątkowi ludzie, goście i załoga – to wszystko zrzesza ogrom ludzi i tworzy społeczność, która tworzy ogromną wartość dla firmy za ułamek ceny tradycyjnych kampanii reklamowych.
Takie przypadki można mnożyć w nieskończoność zarówno w mikro jak i skali makro. Doświadczenie liderów swoich branż niepodważalnie ukazuje siłę mediów społecznościowych w dystrybuowaniu treści, która przyciąga swoją atrakcyjną formą wielu klientów. Obecnie świat biznesu zmienia się w zatrważającym tempie i skuteczna interakcja z klientem często zastępuje spotkanie twarzą w twarz. Dodając do tego automatyzację biznesu, każdy biznes może być skalowany praktycznie do granic możliwości. Nawet najmniejszej firmy nie ogranicza obecnie jego miasto czy województwo. Obecnie każda firma może działać na masową skalę zarówno na rynku polskim jak i międzynarodowym.
Czy Twoja strategia marketingowa umożliwia Ci dotarcie do potencjalnych klientów, którzy są otwarci na naukę? Czy Twoje zespoły sprzedaży są zaangażowane w inwestycje związane z tworzeniem i rozpowszechnianiem treści? Firmy, które rozwijają i pogłębiają swoją obecność cyfrową, które starają się zrobić silne pierwsze wrażenie, mogą wykorzystać szanse, jakie wiążą się z nowymi zachowaniami klientów w obszarze cyfrowym. Te, które z tym zwlekają, nie zauważą, jakie okazje umykają im sprzed nosa.
Jesteś pod wrażeniem? Słusznie! Teraz naucz się wykorzystywać potęgę social mediów we własnym biznesie.
Marketing przy pomocy sieci społecznościowych otwiera zupełnie nowe możliwości na pozyskiwanie klientów. Klienci od zawsze uwielbiali przechadzać się po galeriach handlowych. Wielu właścicieli sklepów w galeriach narzekała na to, że muszą oni płacić wielkie czynsze za lokale, a klienci tylko przychodzą i oglądają nie kupując. Dla niektórych jest to szukanie okazji, dla innych będzie to spędzenie wolnego czasu - a nuż się coś trafi. Od teraz masz możliwość wykorzystania tego trendu we własnym biznesie. Niegdyś nazywane window shopping teraz można określić jak e-window shopping. Konsumenci od zawsze byli wygodni, a teraz sieci społecznościowe umożliwiły im udanie się do galerii handlowej bez wychodzenia z domu. Mogą przeglądać produkty, porównywać cenę oraz zagłębiać się w oferty wielu sklepów w jednej chwili i w jednym miejscu. Wielkie sieci handlowe już dawno wykorzystują ten nawyk klientów we własnym biznesie. Sieci społecznościowe odpowiednio wykorzystane mogą naprawdę sprawić, że prowadzenie biznesu stanie się łatwe szybkie i przyjemne. Wdrażając neuromarketing oparty o wykorzystanie sieci społecznościowych można pozyskać nie tylko uwagę konsumentów, ale również znacząco zwiększyć sprzedaż w firmie. Wszelkie zakupy oparte są o emocje, a właśnie poprzez działania w sieciach społecznościowych dane emocje można bardzo łatwo wywołać. Sieci społecznościowe umożliwiły bezpośredni wpływ na klienta, a co najlepsze jest to wpływ masowy. Jedno działanie wykonane na Facebooku czy Instagramie może wpłynąć jednocześnie na wiele tysięcy, a nawet milionów klientów. Klienci zawsze kupowali oczami, pięknie wyglądające produkty sprzedają się znacznie skuteczniej. I nawet pięknie opakowane lub przedstawione produkty sprzedają się ze znacznie większą skutecznością. Nic innego jak właśnie sieci społecznościowe umożliwiły przedstawienie produktów z jak najlepszej strony. Piękna forma, zdjęcia i oprawa umożliwiają wpłynięcie na podświadomość klienta. Czasami jeden post może odmienić losy firmy. Sieci społecznościowe to nie tylko piękne zdjęcia wykorzystywane do przedstawienia w atrakcyjny sposób produktów. Sieci społecznościowe i marketing z nimi związany służy do wyjątkowego przedstawiania historii. Firma może zaangażować klienta pokazując swoje działania od kulis. Firma transportowa może przedstawić sposób wysyłania przesyłek, a fabryka zabawek może przedstawić powstawanie konkretnego produktu. Konkursy, promocje i wszelkiego rodzaju atrakcyjne rabaty również są niesamowicie skutecznym sposobem na przyciągnięcie klientów. Instagram jest świetnym narzędziem dla branży beauty. Dzięki niemu fryzjerzy przedstawiają swoje dzieła, a kosmetyczki wciągają publikacjami o najnowszych trendach sezonu. Branża hotelarska i restauracyjna z powodzeniem wykorzystuje firmowe konto instagramowe do przedstawiania swojej oferty, a za pomocą Facebooka angażuje swoich klientów i zachęca do skorzystania z oferty firmowej. Firmy specjalistyczne będą częściej Twittowały oraz budowały wizerunek eksperta na firmowym Linkedinie. Przykładów i zastosowań jest mnóstwo. Każdy przypadek jest inny i do każdej branży zupełnie inaczej można wykorzystać określoną platrofmę. Bezsprzeczne natomiast jest to, że obecnie właśnie w internecie oraz sieciach społecznosciowych przebywają Twoi klienci i od Ciebie zależy czy będą kupować u Ciebie czy u konkurencji.
Posiadasz wielkie grono fanów na fanpagu i nie wiesz jak możesz spieniężyć Twój wysiłek w angażowanie firmy w produkcję treści na firmowym fanpag'u? Wprowadź swoje produkty do facebookowego sklepu. Zakomunikujesz tym samym klientowi, że ułatwiasz mu drogę dotarcia do Ciebie. Zdziwiłbyś się, jak wielu klientów nie wie, gdzie może kupić Twoje produkty lub usługi nawet jak masz w zdjęciu głównym adres swojego sklepu internetowego. Mało, która platforma pozwala na tak zaawansowane targetowanie swoich odbiorców. Wykorzystaj nowe możliwości i potencjał facebooka. Dotrzyj do jeszcze większej ilości klientów i w końcu wykorzystaj narzędzie jakim jest facebook w sprzedaży Twoich produktów i usług.
Od zawsze kojarzony jedynie ze zdjęciami. Dla wielkich marek maszyna do zarabiania pieniędzy. Zauważ jak wiele możliwości daje Instagram dla firmy. Nieustanne produkowanie treści dla konsumentów wzbogacone jest o strategie marketingowe, które przekształcają obserwujących w klientów. Funkcje reklamowe Instagrama umożliwiają firmie zwiększenie rozpoznawalności marki, a najnowsze możliwości e-commerce (sklep Instagram) bezpośrednio spieniężają trud włożony w produkowanie treści przez firmę.
Oczywiście to kłamstwo. Wcale nie musisz działać według schematu i trzymać się ustalonego planu. Możesz śmiało publikować posty i wdrażać aktywności, kiedy się tylko podoba Tobie i Twoim pracownikom. Przecież publikacja posta promującego produkt to też aktywność. Wrzucenie linka do sklepu i przekopiowania artykułu ze swojego bloga – no o ile posiadasz bloga firmowego. Możesz przerzucać treści z facebooka do instagrama, a z instagrama do twitera i linkedina wszystko później podpiąć pod pinterest. Możesz prowadzić swoje działania w mediach społecznościowych bez żadnego pomysłu i planu. Możesz robić to co robi większość firm i nie odnieść sukcesu w mediach społecznościowych tak samo jak tysiące firm, które z uporem działają w ten sposób. Oczywiście mówiąc na sam koniec, że u nas w firmie to sprzedaje Włodek i idzie mu lepiej niż z tego facebooka.
Z drugiej strony zamiast prowadzić przypadkowej sprzedaży możesz zaplanować wszelkie działania i systematycznie podnosić zysk. Jeżeli zależy Ci na sprzedaży przy pomocy social mediów koniecznością jest wprowadzenie planu marketingowego, dzięki któremu będziesz wiedział kiedy i jak wprowadzić kolejne etapy działania. Każda dawka treści, każdy post i zdjęcie muszą być zaplanowane. Nawet jeżeli wykonane amatorsko przez Panią Grażynkę z księgowości to musi być to zaplanowane działanie, które ma mieć cel. Zobacz działania największych firm prowadzących komunikację ze swoimi klientami za pomocą sieci społecznościowych. Tam nie ma przypadkowości. Nawet najbardziej amatorskie zdjęcie wywołuje określone emocje, reakcje i działania zmierzające do przywiązania do marki, kupna, okazania sympatii, dzielenia się i promowania informacją o produkcie wśród znajomych. Każdy post na facebooku jest przemyślany, zdjęcie na Instagramie aranżowane, twit przemyślany nie wspominając już o artykule eksperckim na Linkedinie. Działaj wg. planu, a odnotujesz mierzalne efekty. Stwórz społeczność, która będzie gotowa do zakupu. Wykorzystasz lejki sprzedażowe, które określą idealną grupę Twoich klientów i działaniami remarketingowymi dotrzesz do tych co kupują od czasu do czasu, zawsze i systematycznie. Do każdego będziesz mógł dotrzeć z innym przekazem reklamowym. Do każdego dopasujesz treść zgodną z jego wymaganiami. Jeżeli masz drogie i tanie produkty to drogie będziesz mógł przedstawić w formie upsellingu klientom, którzy regularnie zostawiają u Ciebie pieniądze. Jeżeli ktoś kupuje z doskoku, znajdziesz promocyjną ofertę właśnie dla niego. Uprość proces sprzedażowy. Spraw, by kupno w Twojej firmie było łatwe, szybkie i przyjemne. Wyobraź sobie takie działanie w pełni zautomatyzowane i na dużą skalę. Interesujące? Pomożemy Ci to osiągnąć i zrealizować Twoje cele sprzedażowe.
Sieci społecznościowe są bardzo delikatnym narzędziem. Można poczuć, że panuje tutaj duża swoboda wypowiedzi i często widzi się bezczelność w sprzedawaniu. Niestety czasami nawet jednym postem można stracić grono klientów. Jedno zdanie lub niewłaściwe targetowanie może przysporzyć firmie bardzo dużo kłopotu. Sprzedaż w mediach społecznościowych traktowana jest bardzo niechętnie, dlatego trzeba robić to bardzo umiejętnie. Działaj delikatnie i z rozwagą, a efekty przyjdą błyskawicznie. Post sprzedażowy opublikowany w odpowiednim momencie zdecydowanie zrekompensuje Tobie tę chwilę cierpliwości, którą musiałeś poświęcić dla słusznej idei. Publikowanie treści, wciągnięcie klienta i zaangażowanie konsumentów musi odbywać się zgodnie z obraną strategią sprzedażową oraz odpowiednimi narzędziami.
Sprzedaż i promocja firmy najnowszymi narzędziami marketingowymi wymaga odpowiedniej strategii. Można zauważyć, że wiele firm próbuje wykorzystać sieci społecznościowe do działań sprzedażowych we własnym biznesie. Każdy ma otwarty, łatwy i przyjemny dostęp do tych narzędzi. Niestety nieumiejętne działania w obszarze mediów społecznościowych często przysparza więcej problemów niż korzyści dla wielu firm. Często swoimi działaniami zniechęcają klienta do kupna danego produktu lub skorzystania z usługi. Dlatego największe firmy korzystają z wiedzy i pomocy specjalistów by wykreować wizerunek firmy oraz produktów tak aby były jak najbardziej atrakcyjne dla klienta. Każde medium wymaga innego rodzaju działania. Zupełnie inaczej prowadzi się marketing firmy na Facebooku, a zupełnie inaczej na Instagramie. Niestety obie Platformy wymagają zupełnie innych działań oraz formatów przedstawiania treści klientowi. Instagram przyjmuje zupełnie inną formę zdjęć niż facebook. Inne formaty zdjęć oraz treści wyświetlają się zupełnie inaczej na różnych urządzeniach. Nie uwzględniając tych faktów klient może nawet nie zauważyć oraz nie zrozumieć przekazu, z którym firma chce do niego dotrzeć. Publikacje i nieumiejętne posługiwanie się wybranymi platformami to nie wszystko. Istotnym jest również wybór platformy dla Twojego biznesu. Nie każda Platforma będzie nadawała się do nawiązania relacji z Twoimi klientami. Facebook jest dojrzałą platformą, której praktycznie nie trzeba przedstawiać. Instagram jest coraz dojrzalszą platformą w Polsce, ale nadal jest najpopularniejszy dla przedziału wiekowego 18 - 25 lat. Twitter jest idealnym narzędziem do real - time marketingu. Linkedin natomiast świetnie spisze się w budowaniu pozycji eksperta na rynku oraz przy kontaktach B2B. Która z tych platform najlepiej spisze się w prowadzeniu Twojego biznesu? Odpowiedź jest prosta na każdej z nich znajdziesz swojego klienta i na każdej z nich warto być ze swoim biznesem. Niestety jeżeli nie zlecasz działań marketingowych dla agencji marketingowej lub nie posiadasz odpowiedniego działu marketingowego do social mediów Twój pracownik od wszystkiego może nie mieć wystarczająco czasu na publikację treści we wszystkich platformach. Niestety również kłania się nieustanny rozwój wszystkich platform i zmiany sposobu publikacji, formatów oraz algorytmów które selekcjonuje o treści. Przy obecnym tempie rozwoju nie tylko mediów społecznościowych, ale i internetu potrzeba nieustannego zgłębiania wiedzy i wdrażania jej w praktyce.
Interakcja z klientami oraz prowadzenie firmowego profilu czy to na Facebooku, Instagramie, Twitterze, YouTubie czy linkedinie wymaga nieustannej aktywności. Nie możesz spodziewać się, że klient sam do Ciebie przyjdzie. Musisz udzielać się nie tylko we własnej branży, ale również śledzić poczynania klientów. Każdy z nich musi poczuć, że jest potraktowany indywidualnie. Wszystko to sprawi, że użytkownicy będą jeszcze bardziej przywiązani do Twojej marki oraz jeszcze chętniej będą Ciebie odwiedzać. Dlatego możliwe, że Twój pracownik multipracownik od wszystkiego może nie wystarczyć i jeżeli masz prowadzić skuteczne działania marketingowe w Social mediach musisz wesprzeć się wiedzą i doświadczeniem specjalistów. Niezbędnym jest wdrożenie odpowiedniej strategii marketingowej do działań w social mediach oraz w całym procesie sprzedażowym Twojej firmy. Social media są tylko narzędziem do pozyskiwania i podtrzymywanie relacji z klientami. Sama sprzedaż odbywa się zupełnie gdzie indziej. Musisz stworzyć profile swoich klientów oraz poznać grupy docelowe. Chronić swój wizerunek, umiejętnie promować swój biznes oraz atrakcyjnie przystępnie przedstawiać swoje produkty.
Dzięki odpowiedniemu dobieraniu hashtagów będziesz mógł przyciągnąć realnych klientów, a nie tylko spamowe boty.
Światowe koncerny co roku zwiększają budżety na marketing prowadzony w social media.
Firmy, dzięki remarketingowi w końcu mogą poznać zachowania swoich klientów. Mogą kierować reklamy bezpośrednio do osób, które weszły w interakcje z profilem firmy. Od teraz będziesz wiedział jak duże zaangażowanie odbywa się na swoim profilu. Zupełnie inny przekaż reklamowy będzie kierowany do osób, które po prostu zobaczyły firmowy profil, skomentowały zdjęcie, polubiły wcześniej profil firmowy lub wykonały jakiekolwiek inne działanie.
Aktywność w social media powinno być integralną częścią strategii pozycjonowania.
Tylko jeden krok dzieli Cię od sukcesów w mediach społecznościowych.
Jest to największy serwis społecznościowy o charakterze eksperckim. Dzięki publikacjom na linkedinie pozwalasz zrozumieć swojemu klientowi Twoją branżę, biznes oraz charakter usług. Na tym portalu bez problemu pozyskasz nowych klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych.
Druga największa wyszukiwarka na świecie. Miejsce nauki i zabawy dla wszystkich. Największy i najpopularniejszy serwis internetowy z materiałami wideo. Jest to miejsce nie tylko do słuchania muzyki, oglądania filmów oraz śmiesznych publikacji, ale również bardzo duże narzędzie do promocji swojego biznesu oraz edukacji.
Twitter służy do dzielenia się krótkimi i szybkimi informacjami. Królują tutaj newsy. Twitter służy najczęściej do dzielenia się najnowszymi trendami i dyskutowania na temat aktualnych wydarzeń. Aktywność musi być bardzo zróżnicowana oraz angażująca. Musimy wiedzieć kiedy wykorzystamy cytowanie, odpowiadanie, przesyłanie informacji lub Call to Action. Wymagane jest tutaj nieustanne działanie i ciągła komunikacja w budowaniu pozytywnej opinii o marce.
Pomożemy Tobie wybrać najskuteczniejsze rozwiązania dla Twojej branży w social media. Wiemy, że decyzja o wyborze narzędzi do promowania Twojego biznesu nie jest łatwa. Dlatego nasza agencja pomoże Tobie w podjęciu tej decyzji. Wybierzemy dla Ciebie najbardziej odpowiednie kanały komunikacji z Twoim klientem oraz w miarę możliwości zastosujemy synergiczne działanie dla zrealizowania Twojego celu biznesowego jakim jest sprzedaż.
Twój klient szuka informacji o Tobie w internecie. Wyobraź sobie, że nie tylko zweryfikuje Twoją firmę szukając jej w internecie, ale również sprawdzi jej wiarygodność właśnie w sieciach społecznościowych. Informacja o produktach i usługach firmy znalezionych na stronie firmowej zostanie skonfrontowana na profilu firmowym w mediach społecznościowych. Właśnie w ten sposób poznają firmę od środka. Zweryfikują opinie na jej temat oraz uzyskają dodatkowe informacje, które często decydują o zakupie oraz współpracy.
Monitorowanie konta powinno być standardem. Testowanie nowych rozwiązań opartych o nieustanne zmiany w algorytmie portali społecznościowych. Media społecznościowe wymagają nieustannej uwagi. Działania muszą być przemyślane i oparte o ustaloną strategię marketingową. Social media marketing to jedna z tych branż, która rozwija się i zmienia nieustannie. To właśnie użytkownicy narzucają nowe trendy, za którymi trzeba nadążyć. Zmiany są nieuniknione, ale tylko najlepsi obrócę je tak, aby działały na ich korzyść.
Zastanawiasz się czy inwestować czas czy pieniądze w marketing social media? Możesz czerpać z wiedzy profesjonalistów lub zaangażować swojego multitask pracownika od wszystkiego do zaangażowania się w proces. Warto byś wiedział, że początkujący marketerzy spędzają średnio jedną godzinę w tygodniu na obsługę mediów społecznościowych. Profesjonaliści spędzają średnio od 15 do 20 godzin tygodniowo. Warto zauważyć to, że z roku na rok te liczby się zwiększają.
80% firm, które zaangażowały co najmniej 10 godzin tygodniowo na publikację treści w social media odnotował znaczące poprawienie pozycji ich strony firmowej lub sklepu internetowego w Google.
Kiedyś pokutowało stwierdzenie, że jeżeli Cię nie ma w social media to nie istniejesz. Powiedzenie to dotyczyło osób prywatnych i ich prywatnych profili. W obecnych czasach to stwierdzenie można bezpośrednio przenieść na pole biznesowe. Poprzez brak obecności firmy w sieciach społecznościowych wiele firm odcina się od możliwości pozyskania klientów, dla których cennym źródłem informacji są właśnie portale społecznościowe.
Umiejętne dobranie strategii oraz wdrożenie odpowiedniego planu umożliwi wyciśnięcie z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wszystkich możliwości.
Ograniczenie jest tylko w postrzeganiu świata. Zarządzaj czasem tak byś miał go na inne czynności. Zdecydowanie wydłużysz każdy dzień i podniesiesz jakość swojego biznesu.
Z godziny na godzinę zyskuj nowych klientów. Docieraj do coraz szerszej grupy odbiorców. Przedstaw korzystnie i atrakcyjnie swoje produkty oraz usługi dla swoich odbiorców. Buduj świadomość swojej marki.
Oszczędzaj i pomnażaj swoje pieniądze. Z nutką zazdrości patrzysz na tych co ubiegli Cię we wdrażaniu innowacyjnych działań marketingowych? Zacznij działać!
Jako przedsiębiorca wiesz, że będziesz skuteczny tylko wtedy, kiedy będziesz podążał za trendami. Poznaj narzędzia i techniki, które wzmocnią Twoją pozycję na rynku
Pora rzucić zupełnie inne światło na takie poglądy.
Już jesteś przedsiębiorcą, to znaczy, że masz prawo do odważnych decyzji!
Pomożemy Ci to osiągnąć. Skontaktuj się z nami!
DO ZOBACZENIA!“Posiadanie strony internetowej otwiera cały wachlarz nowych sposobów pozyskania klienta. Zadbaj o wizerunek Twojej marki i spraw, by strona zarabiała na Ciebie.”
“Niedługo zakupy online wyprą tradycyjne formy zakupów z racji wygody. Koniecznością jest dotarcie tym kanałem komunikacji do klienta oraz wyjście na przeciw jego potrzebom.”
“Must have, każdej poważnej firmy. W obecnym szybkim trybie życia, ogrom transakcji przeprowadzanych jest poprzez urządzenia mobilne. Zadbanie o zabieganych ludzi na pewno będzie się opłacało.”
“Codziennie setki osób korzystają z najpopularniejszej wyszukiwarki Google szukając produktów, bądź usług które Ty oferujesz. ”
Analityka zaimplementowana na stronie daje nam nieograniczone możliwości raportowania, odpowiedniego reagowania na zachowania klientów. ”
“Dzięki odpowiednim działaniom wizerunkowym marki, za każdym Twoim nowym klientem, będą stali kolejni nastawieni na skorzystanie z Twoich usług. ”
“Dzięki działaniom remarketingowym zyskasz niesamowity zwrot z inwestycji oraz zagościsz już na stałe w umysłach klientów jako postępowy przedsiębiorca. ”
“Promocja narzędziem Google Maps jest idealnym rozwiązaniem dla prywatnych działalnści, małych lokali usługowych i innych...”
“Dzięki pozytywnym "bezstronnym" informacjom oraz opieniom o marce i jej produktach następuje bezpośrednie przełożenie na podniesienie sprzedaży. ”
“Fantastycznie byłoby być monopolistą na rynku. Jeżeli nie masz tej przyjemności to jest to podstawowe działanie, aby zostawić konkurencję z tyłu. ”
“Na pewno znasz to uczucie, gdy czytasz książkę, a cały świat dookoła przestaje istnieć, nagle telefon wybudza Ciebie... Cooo to już 4 godziny? Treść ma znaczenie. ”
“Szybkość życia zmusza każdego do selekcjonowania informacji. Skondensowanie, szybko i zwięźe - zaprezentuj swoją firmę klientowi. Szanując jego czas, doceni Twój wysiłek. ”
“Przyciągnąłeś klienta? Łap szybko jego uwagę. Zaprezentuj swoje usługi i wyjaśnij w jaki sposób może wykorzystać Twoje usługi właśnie dla zaspokojenia własnych potrzeb. ”
“Odpowiednio przygotowane logo oraz spójna identyfikacja wizualna sprawi, że będziesz zapamiętany. W pierwszej chwili masz tylko ułamki sekund na złapanie uwagi. Wykorzystaj je. ”
“Usiądź na krześle...Raczej...Poczuj jak idealne ułożenie tego krzesła wgniecie Cię wprowadzając w błogi stan, a delikatne poszycie sprawi, że będziesz chciał, aż usiąść bez spodni... Jest różnica? Ogromna! ”
“W obecnych czasach trudno o lojalnego klienta. To odczuwają firmy, które zaniedbują komunikację ze swoimi klientami. Nie lubisz facebooka? Twój klient lubi... ”
“Prestigi, agencja marketingowa, agencja interaktywna, strony internetowe, strony www, adwords, linki sponsorowane, Mrągowo, Olsztyn, Kętrzyn, Giżycko, Mikołajki, Reszel, Lidzbark Warmiński, Dobre Miasto, Ostróda.”
“Tworzymy strony www, sklepy internetowe, identyfikacje wizualne, kreacje do kampanii display. Prowadzimy i realizujemy kampanie reklamowe Google Adwords,remarketing, social media oraz content marketing”
“Prowadzimy m. in. audyt marketingowy, analitykę, optymalizację konwersji, badanie ruchu na stronach www, badania neuromarketingowe. Womm marketing, pozycjonowanie”
Wdrażając najskuteczniejsze metody marketingowe oraz czerpiąc od najlpszych zyskasz sukces.
Zyskujesz pozytywny wizerunek marki oraz zaufanie klientów. Przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż, czyli wzrost zysków.
Klient ocenia w ułamkach sekund, czy kupi od Ciebie. Pozwól mu zagłębić się w Twój produkt. Zyskujesz uwagę klienta i utrzymanie jej.
Korzystaj z praktyk topowych firm będących liderami rynku. Od teraz wszystkie te strategie są w zasięgu Twojej ręki. Sięgnij po nie.
Gdy nie masz na nic czasu outsourcing jest najlepszym rozwiązaniem. Zlecanie prac specjalistom w swoim fachu daje Tobie pewność i szybkość działania. Pracownik pracuje… Przedsiębiorca zleca…
Ułatwi Ci już od samego początku kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Jest to fundament, dzięki któremu będziesz mógł nakłaniać kogokolwiek do wypróbowania Twojego produktu lub usługi. Zyskaj jeszcze przed samą sprzedażą.
Będziesz zawsze kilka kroków przed konkurencją, gdyż nie ma odwrotu przed wdrażaniem nowych sposobów dotarcia do klienta. Bądź jedynym słusznym wyborem dla swoich klientów.
Zaoszczędź czas przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Kieruj sprzedaż tam, gdzie przebywają Twoi klienci.