Jeżeli kiedykolwiek zadawałeś sobie pytania:
Spraw, by przypadkowe odwiedziny zamieniły się w pełni świadome reakcje zakupowe!
Remarketing jest formą reklamy, która trafia do użytkowników mających już kontakt z Twoją marką. Jest to nienachalna reklama o wysokiej skuteczności, targetowana na użytkowników zainteresowanych Twoją usługą bądź produktem, wyświetlana na stronach partnerskich Google.
To ponad 95% powierzchni polskiego Internetu. Kreuje ona świadomość firmy oraz marki w sieci.
Do swojego sklepu sprowadziłeś całkiem pokaźny ruch klientów. Z dnia na dzień słupki sprzedaży rosną coraz bardziej. Wszystkie produkty sprzedają się wyśmienicie, a Ty postanawiasz zainwestować jeszcze w produkcję i zatowarowanie. Może jeszcze jeden pracownik, może cały zespół. Może powiększymy magazyn, albo zakupimy więcej maszyn. Pomysłów jest pełno. Ta Idylla niestety nie trwa wiecznie. Nagle zauważasz, że klienci coraz częściej uprawiają „window shopping”, czyli najzwyczajniej w świecie oglądają towary dotykają, próbują, a następnie wychodzą. Z dnia na dzień z tygodnia na tydzień robi się to coraz bardziej frustrujące. Co się stało i jak pozyskać tych klientów z powrotem? Przecież byli zainteresowani, próbowali, dotykali, pytali się o specyfikę, funkcjonalności. Może sezon, może zmiana trendów? Skoro już odwiedzali Twoją firmę lub sklep byli zainteresowani więc jak ich odzyskać? Wyobraź sobie teraz sytuację, że ten konsument (nazwijmy go Włodek) oglądający, wypytujący i dotykający Twojego produktu wychodzi z Twojego sklepu. Ty jako sprytny przedsiębiorca wysyłasz z nim Panią Hanię. Skoro się już znają i idą w tym samym kierunku mogą wybrać się razem. Włodek wychodzi z panią Halinką i idą ulicą. Rozmawiają i dokazują, są w wyśmienitym humorze. Pan Włodek przypomniał sobie o tym, że zaraz będzie musiał na chwilę zajść po mleko. Długo nie myśląc pani Halinka również skorzysta z okazji i zrobi zakupy. Zachodzą razem do lokalnego sklepu i, gdy tylko pan Włodek przekracza próg sklepu pani Halinka wspomina mu o Twoim produkcie. Pan Włodek zastanowił się chwilkę, ale nie podjął tematu. Przechadzają się dalej po alejkach i wybierają produkty. To wrzucą do koszyka jabłka, to wybiorą sałatę to poopowiadają o tym jak ostatnio próbowali tego nowego napoju i był tak przepyszny. Nagle pan Włodek zauważa regał z mlekiem i zaczyna wybierać. W tym momencie nie pani Halinka znowu szepcze mu do ucha o Twoim produkcie wzięła nawet zdjęcia i zaczęła mu pokazywać. Pan Włodek w danym momencie zajęty był wyborem mleka więc w danej chwili nie miał ochoty rozmawiać na temat Twojego produktu. Wychodząc ze sklepu udają się dalej w drogę do domu. rozmawiają o wszystkim zajęci sobą zapominając zupełnie o Twoim produkcie. Zbliżają się do domu pani Halinki więc rozchodzą się pełni dobrych humorów i udają się do własnych domów. W domu jak to w domu wiadomo obowiązki także w tym miejscu na pewno pan Włodek nie będzie rozmyślał o kupnie Twojego produktu. Nastaje nowy dzień pan Włodek wybiera się do pracy, gdzieś w połowie drogi do pracy znowu spotyka panią Halinkę rozmawiają, dokazują jest naprawdę bardzo przyjemnie pan Włodek naprawdę polubił panią Halinkę. Udają się szybko do pracy bo jednak czas nagli. Po pracy Pan Włodek przechadzając się po parku nagle znowu spotyka panią Halinkę jest teraz zrelaksowany i w błogim stanie. Witają się z uśmiechem i zaczynają rozmawiać rozmowa trwa godzinę czasu jest przyjemnie i uroczo. W pewnym momencie temat rozmowy zszedł na dziedziny pokrewne Twojemu produktowi. Pani Halinka wykorzystując sytuację znowu wspomina o Twoim produkcie. Pan Włodek jak rażony piorunem mówi "Matko Boska kompletnie o tym zapomniałem, przecież będę tego potrzebował już za dwa tygodnie"- pani Halinka długo się nie namyślając daje mu numer do Twojej firmy. Kilka minut później odbierasz telefon od pana Włodka, który zamawia Twój produkt.
Wyobraź sobie, że pani Halinka to śledzący kod remarketingowy ukazujący panu Włodkowi ofertę Twojego produktu który oglądał w Twojej firmie. Pan Włodek natomiast jest jednym z dziesiątek tysięcy klientów, którzy na codzień przychodzą do Twojej firmowej strony internetowej, sklepu internetowego i nie kupują od razu produktu. Ich ścieżka zakupowa jest wydłużona. Dziwisz się? Nie każdy kupuje od razu produkt. Jedna osoba będzie działała impulsywnie i kupi od razu. Inna osoba będzie chciała przeczytać o danym produkcie. Jeszcze inna będzie chciała poradzić się przyjaciółki. Niektóre osoby po prostu wciągnie wir codziennych obowiązków i zakup Twojego produktu wypadnie im z głowy. Jeszcze inna osoba natomiast będzie chciała porównać produkty z produktami konkurencji - i zgadnij co możesz wysłać panią Halinkę ze swoją ofertą również do firm konkurencji. Rewelacyjnie prawda!?! Tak właśnie działa remarketing umożliwia Tobie pojawianie się ze swoją ofertą nawet na stronach konkurencji.
Przy zastosowaniu remarketingu warto myśleć bardzo szeroko. Jego zastosowanie jest praktycznie nieograniczone. Nie musisz kierować swojej oferty i przekazu reklamowego jedynie na osoby, które oglądały konkretny produkt. Równie dobrze możesz kierować idealnie dopasowany przekaz reklamowy do osób, które z jakichś powodów spędziły chwilę na stronie. Może przeglądały konkretny produkt nie dodając go do koszyka. Skieruj odpowiedni przekaz reklamowy do osób, które dodały produkty do koszyka, ale nie dokończyły transakcji i nie zamówiły produktu. Kieruj odpowiedni przekaz reklamowy do osób, które odwiedzały poszczególne kategorie w Twoim sklepie. Kieruj dopasowany przekaz reklamowy do osób, które zapisały się na newsletter. Skuś do zakupu osoby, które czytają konkretne artykuły na Twoim firmowym blogu. Stosuj cross-selling, czyli będziesz mógł sprzedawać więcej produktów dla osób, które dokonały już zakupu w Twoim sklepie. Umożliw im dokupienie innego produktu, który jest powiązany z produktami, które już nabyli. Ktoś kupił eleganckie buty w Twoim sklepie? Może zainteresuje go również kupno eleganckich skarpetek. Ktoś zakupił garnitur w Twoim sklepie internetowym? Zapewne zainteresuje go również krawat, muszka czy spinki do mankietów. Klient zakupił pralkę? Już wiesz co możesz… Dzięki remarketingowi możesz zastosować up-selling, czyli sprzedawać produkty droższe. Obecnie w Twojej firmie są promocje na oglądane produkty przez klienta podsuń mu pod nos ofertę nie do odrzucenia. Wyprzedaże? Niech klient nie przegapi żadnej okazji. Możliwości są nieograniczone i jedynie od Twojej strategii sprzedażowej zależy jak wykorzystasz zaawansowane narzędzie marketingowe jakim jest remarketing.
Możesz wykorzystać dowolną strategię remarketingową w biznesie, który prowadzisz. Niezależnie od tego czy prowadzisz małą lokalną firmę, duże przedsiębiorstwo czy jesteś producentem. Zarówno mała wizytówkowa firmowa strona internetowa jaki duży sklep internetowy mogą czerpać nieograniczone korzyści z wdrożenia zaawansowanego remarketingu.
Remarketing jest świetnym narzędziem do tego, aby dotrzeć do klientów którzy już wcześniej byli zainteresowani Twoją ofertą. Dotrzesz do wielu niezdecydowanych osób. Dzięki remarketingowi masz nieograniczone możliwości reklamy. Dotrzesz do portali, do których nigdy wcześniej nie miałeś dostępu. Wyobraź sobie, że Twoja oferta pojawia się na takich portalach jak WP, Onet, Interia, YouTube czy inne wielkie marki. Klient widząc Twoją reklamę na tych portalach od razu nabiera zaufania do firmy oraz pozycjonuje Twoją firmę w głowie jako duży wiarygodny sklep, w którym można bezpiecznie kupować. Dzięki remarketingowei uzyskasz jeszcze większe zaufanie klientów i prestiż marki. Rozpoznawalność na tak wielkich portalach jak WP, Onet czy gazeta.pl otworzy Ci drogę do serca Twoich klientów. Klienci po kampanii remarketingowej będą kupowali w Twoim sklepie dużo chętniej i częściej. Zbudowane zaufanie będzie owocowało przez bardzo długi czas. Remarketing jest tak skuteczny, gdyż Twój Przekaż reklamowy jest skierowany do osób, które już miały kontakt z Twoją firmą. Osoby, które dokonywały zakupów w Twoim sklepie internetowym, czytały Twojego bloga czy dotarły na Twoją firmową stronę internetową z innego źródła takiego jak Facebook, Instagram, linki sponsorowane, banery reklamowe czy z innych źródeł reklamowych. Osoby te będą od teraz trafiały do odpowiednich list remarketingowych, które będą tworzone specjalnie pod profile indywidualnych klientów. Dzięki temu Twój przekaz reklamowy będzie skuteczny jak nigdy dotąd. Dopasowany przekaz reklamowy do wymagań Twoich klientów wsparty wyświetlaniem w miejscach, w których przebywa Twój klient daje oszałamiający efekt i zaskakuje niesamowitą skutecznością.
Remarketing swoją skuteczność zawdzięcza odpowiedniemu targetowaniu. Najprościej mówiąc uderzasz ze swoim przekazem reklamowym do precyzyjnie określonego grona osób. Reagują one dużo bardziej pozytywnie na przekaz reklamowy, gdyż są najczęściej zainteresowane daną tematyką, szukają danego produktu, mają określone hobby, które zostało zdefiniowane w kampanii, są to osoby w określonym wieku lub o określonej konkretnie płci. Zwróć uwagę na to, że jeżeli zepsuła Ci się pralka - będziesz szukał pralki. Będziesz chodził do sklepów AGD z pralkami. Będziesz szukał specyfikacji danych pralek, porównywał je, może nawet czytał artykuły lub oglądał filmy na YouTube. Będziesz przeglądał lokalne sklepy jak i sklepy online w poszukiwaniu wymarzonej pralki. Twoja reakcja również będzie uzależniona od tego jak bardzo będziesz chciał zrobić pranie. Jeżeli pralka zepsuła się przy ostatnim praniu i cała rodzina chodzi w czystych ciuszkach Twój zakup nie będzie determinowany presją czasu. Zupełnie inaczej będziesz się zachowywał, gdy tylko pralka zepsuje się przed tygodniowym praniem, gdzie góra ubrań zalewa całą łazienkę. Zauważ, że wszystko krąży dookoła tematyki pralek. Dużo bardziej skusi Cię przekaz reklamowy, który będzie dotyczył zakupu nowej pralki niż reklama suszarki do włosów, głośników komputerowych czy najnowszych napojów energetycznych. Jest to tak zwane targetowanie w tym przypadku jest ono bardziej ścisłe niż w trakcie remontu mieszkania. W przypadku wyboru nowej pralki możesz być targetowany w profilu klienta stworzonym na potrzeby akcji marketingowej sklepu AGD. Gdy jesteś w trakcie remontu przekaz reklamowy będzie rozszerzony taktowaniem również firm budowlanych oraz sklepów meblowych. Każda akcja marketingowa ukierunkowana jest na potrzeby klienta. Dlatego nie ważne co robisz w życiu firma z wybranej branży dotrze ze swoim przekazem właśnie do Ciebie. Wybierasz się na wycieczkę? lokalne hotele oraz restauracje złapią Cię ze swoim przekazem. Wybierasz się do konkretnego miasta? Firmy z tego miasta trafią z atrakcjami dla turystów właśnie do Ciebie. Wyjeżdżasz na wakacje? Czyżby biura turystyczne nasiliły względem Ciebie swoje działania? Nie unikniesz tego, a od teraz możesz to wykorzystać we własnym biznesie. Nowoczesne narzędzia marketingowe umożliwiają Tobie dotarcie do klientów, którzy mają konkretne potrzeby. Umiesz je zaspokoić? To Przedstaw im swoją ofertę. Z nami masz na to szansę.
Z targetowaniem, czyli tworzeniem określonych grup odbiorców możesz spotkać się w innych zaawansowanych narzędziach typu Facebook ads, Instagram ads czy kampaniach linków sponsorowanych. Jest to uderzenie ze swoim przekazem marketingowym do precyzyjnie określonej grupy klientów. Targeting umożliwia dostosowanie przekazu reklamowego do konkretnej grupy osób. Każdy z nas jest non stop śledzony w internecie. Największe firmy mają precyzyjne informacje o ruchu jakikolwiek tylko wykonujesz w internecie. I nie zasłaniaj się tym, że korzystasz ze smartfona, gdyż do tego mają wzbogaconą informację o Twojej lokalizacji i przemieszczaniu się. Zdefiniowanie odpowiedniej grupy docelowej jest to pierwszy krok w strategii marketingowej. Osoby pasjonujące się wędkarstwem będą zainteresowane eventami, artykułami, nowinkami oraz akcesoriami do wędkarstwa. Tak samo kobiety w ciąży będą zainteresowane nowymi metodami urodzenia, odżywianiem się w ciąży, ubrankami dla dzieci oraz dekoracjami pokoju na konkretny styl. Młode dziewczyny będą zainteresowane zupełnie inną tematyką niż dojrzałe kobiety. Kierowców zainteresuje zupełnie inny temat niż osoby poruszające się rowerami. Zauważyłeś jakie spięcia występują pomiędzy tymi dwoma grupami poruszającymi się po drogach? Jeżeli dodamy do tego jeszcze motocyklistów następuje mieszanka wybuchowa. Targetowanie powinno być częścią każdego planu marketingowego. Musisz wiedzieć, że istnieje ogromna liczba osób, która jest zainteresowana Twoimi produktami. Teraz masz nieograniczone możliwości dotarcia do nich.
Jeszcze bardziej zaawansowaną formą marketingu jest remarketing. Konkretnie można użyć tutaj również określenia retargetingu, gdyż polega on na dotarciu z przekazem reklamowym do osób, które miały styczność z daną firmą. Detale zostały opisane wyżej, dlatego nie będziemy się już nad tym rozwodzić. Ale warto tutaj wspomnieć o aspekcie psychologicznym, który odgrywa w marketingu bardzo dużą rolę. Konsumenci dużo bardziej pozytywnie reagują na firmy i produkty, które już znają. Dlatego jeżeli widzieli produkt na Twojej stronie lub mieli styczność z Twoją firmą będą dużo bardziej skłonni do skorzystania z Twojej oferty niż z Oferty konkurencji. Odpowiednio skonstruowany przekaz reklamowy umożliwi jeszcze łatwiejsze podjęcie decyzji. Od teraz masz pełną kontrolę nad tym, aby zwiększyć sprzedaż w Twojej firmie. Niektórzy klienci działają bardzo impulsywnie i dokonują bardzo szybkich zakupów. Takich klientów bardzo lubimy. Niestety często ścieżka zakupowa klienta jest wydłużona. W tym momencie, gdy nie zdecyduje się on na zakup w Twojej firmie, dzięki remarketingowi masz szansę ponownie uderzyć z przekazem reklamowym właśnie do tej konkretnej osoby. Z przekazem reklamowym dopasowanym idealnie do jego potrzeb. Klient już zna Twoją firmę, jest obyty z Twoimi produktami, Twoim logo, kolorystyką oraz przekazem reklamowym. Klient znając Twoją firmę będzie bardziej skłonny do zakupu u Ciebie. Klient będzie bardziej podatny na przekaż reklamowy oraz ofertę, którą mu przedstawisz. Przekaz reklamowy oraz Twoja oferta będzie docierała tam, gdzie przebywa Twój klient. Klient będzie czytał artykuły na WP, szukał rozrywki na Onecie, oglądał filmiki na YouTube. Jeszcze nigdy wcześniej nie miałeś takiej możliwości, aby reklamować się na tych portalach. Klient widząc Twoją firmę, jej logo oraz Twoje reklamy na tak dużych portalach, jeszcze bardziej jest skłonny do zakupu właśnie u Ciebie. Wykorzystaj moc nowoczesnych narzędzi marketingowych i zagwarantuj sobie stałe wzrosty sprzedaży.
Sieć reklamowa Google obejmuje 98% polskiego internetu. To oznacza dla Ciebie, że praktycznie na każdej stronie jest możliwość umieszczania reklamy swoich produktów. Oczywiście możesz zgodnie ze strategią marketingową dopasować banery remarketingowe tak, by wyświetlały się na określonych stronach tematycznych lub wedle innych wybranych przez Ciebie kryteriów. Możesz wyświetlać się ze swoją ofertą na stronach takich jak WP, ONET, INTERIA, GAZETA.PL, YouTube, O2.pl, PUDELEK, fora tematyczne, blogi itd.
Możliwości targetowania są nieograniczone. Można odpowiednio targetować grupę znajdującą się na Twojej liście mailingowej. Zauważ, że osoby znajdujące się na Twojej liście mailingowej wstępnie zainteresowane są Twoją ofertą. Jest to jedna z najlepiej konwertujących, czyli kupujących grup odbiorców.
Możesz wyświetlać się ze swoją ofertą osobom, które są zainteresowane konkretnymi produktami. Wpisują oni w wyszukiwarkę internetową hasła powiązane z Twoją ofertą. W ten sposób możesz pozyskać klientów Twojej konkurencji, gdyż szukają oni konkretnych produktów, a wyświetlasz się im Ty.
Rewolucja wideo wciąż trwa. Coraz więcej informacji przekazywana jest za pomocą video. Wiele osób mnóstwo czasu spędza oglądając filmy na YouTube. Wyobraź sobie, że możesz pojawić się tam ze swoją reklamą. Twój przekaz reklamowy będzie wyświetlany podczas oglądania materiałów na najpopularniejszej platformie video jaką jest Youtube.
Możesz na kierować swój przekaz remarketingowy na sieci społecznościowe. Wykorzystaj swój remarketing na Facebooku lub linkedinie. Dużo osób spędza mnóstwo czasu na Facebooku więc warto wykorzystać tę platformę jako nośnik Twojej reklamy.
Domknięcie sprzedaży, czyli dotarcie do osób, które były zainteresowane Twoim produktem
Przypomnienie konsumentom o ofercie, która ich interesowała
Odzyskanie nawet do 75% utraconych transakcji
Idealnie dopasujesz reklamę do klienta, dzięki czemu będzie jeszcze bardziej zainteresowany kupnem
Dotrzesz z reklamą swojej firmy tam gdzie przebywają Twoi klienci. A przebywają na YouTube, onet.pl, wp.pl, interia.pl, fora tematyczne, blogi itd.
Błyskawicznie pojawisz się z ofertą swojej firmy klientom zainteresowanych kupnem.
Będziesz ze swoją ofertą tam gdzie przebywa Twój klient zbudujesz świadomość i zaufanie do swojej firmy. Twoje logo, firma oraz oferta pojawia się na blogach, forach, WP, Onet, Interia, YouTube itd.
Budżet przeznaczony na kampanię jest wykorzystywany jedynie, gdy klient ponownie nawiąże kontakt z Twoją firmą. Jeżeli w danej chwili nie zdecyduje się ponownie wejść na Twoją ofertę Twoja reklama wyświetla się całkowicie za darmo!
Wyświetlisz swoją ofertę, reklamy oraz zbudujesz świadomość swojej marki na takich portalach jak WP, Onet, Interia, YouTube i innych wielkich portalach. Żadne inne narzędzia i nie dają Tobie możliwości tak niskim kosztem wyświetlać się na tych portalach.
Umiejętne dobranie strategii oraz wdrożenie odpowiedniego planu umożliwi wyciśnięcie z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wszystkich możliwości.
Ograniczenie jest tylko w postrzeganiu świata. Zarządzaj czasem tak byś miał go na inne czynności. Zdecydowanie wydłużysz każdy dzień i podniesiesz jakość swojego biznesu.
Z godziny na godzinę zyskuj nowych klientów. Docieraj do coraz szerszej grupy odbiorców. Przedstaw korzystnie i atrakcyjnie swoje produkty oraz usługi dla swoich odbiorców. Buduj świadomość swojej marki.
Oszczędzaj i pomnażaj swoje pieniądze. Z nutką zazdrości patrzysz na tych co ubiegli Cię we wdrażaniu innowacyjnych działań marketingowych? Zacznij działać!
Jako przedsiębiorca wiesz, że będziesz skuteczny tylko wtedy, kiedy będziesz podążał za trendami. Poznaj narzędzia i techniki, które wzmocnią Twoją pozycję na rynku
Spraw, by przypadkowe odwiedziny zamieniły się w pełni świadome reakcje zakupowe!
Pamiętaj!
Większość z tych, którzy odwiedzili Twój serwis miało intencję zakupową!
Jesteś specem, pokaż swoim klientom, że są w rękach prawdziwego profesjonalisty.
Pomożemy Ci to zdobyć. Skontaktuj się z nami!
DO ZOBACZENIA!“Posiadanie strony internetowej otwiera cały wachlarz nowych sposobów pozyskania klienta. Zadbaj o wizerunek Twojej marki i spraw, by strona zarabiała na Ciebie.”
“Niedługo zakupy online wyprą tradycyjne formy zakupów z racji wygody. Koniecznością jest dotarcie tym kanałem komunikacji do klienta oraz wyjście na przeciw jego potrzebom.”
“Must have, każdej poważnej firmy. W obecnym szybkim trybie życia, ogrom transakcji przeprowadzanych jest poprzez urządzenia mobilne. Zadbanie o zabieganych ludzi na pewno będzie się opłacało.”
“Codziennie setki osób korzystają z najpopularniejszej wyszukiwarki Google szukając produktów, bądź usług które Ty oferujesz. ”
Analityka zaimplementowana na stronie daje nam nieograniczone możliwości raportowania, odpowiedniego reagowania na zachowania klientów. ”
“Dzięki odpowiednim działaniom wizerunkowym marki, za każdym Twoim nowym klientem, będą stali kolejni nastawieni na skorzystanie z Twoich usług. ”
“Dzięki działaniom remarketingowym zyskasz niesamowity zwrot z inwestycji oraz zagościsz już na stałe w umysłach klientów jako postępowy przedsiębiorca. ”
“Promocja narzędziem Google Maps jest idealnym rozwiązaniem dla prywatnych działalnści, małych lokali usługowych i innych...”
“Dzięki pozytywnym "bezstronnym" informacjom oraz opieniom o marce i jej produktach następuje bezpośrednie przełożenie na podniesienie sprzedaży. ”
“Fantastycznie byłoby być monopolistą na rynku. Jeżeli nie masz tej przyjemności to jest to podstawowe działanie, aby zostawić konkurencję z tyłu. ”
“Na pewno znasz to uczucie, gdy czytasz książkę, a cały świat dookoła przestaje istnieć, nagle telefon wybudza Ciebie... Cooo to już 4 godziny? Treść ma znaczenie. ”
“Szybkość życia zmusza każdego do selekcjonowania informacji. Skondensowanie, szybko i zwięźe - zaprezentuj swoją firmę klientowi. Szanując jego czas, doceni Twój wysiłek. ”
“Przyciągnąłeś klienta? Łap szybko jego uwagę. Zaprezentuj swoje usługi i wyjaśnij w jaki sposób może wykorzystać Twoje usługi właśnie dla zaspokojenia własnych potrzeb. ”
“Odpowiednio przygotowane logo oraz spójna identyfikacja wizualna sprawi, że będziesz zapamiętany. W pierwszej chwili masz tylko ułamki sekund na złapanie uwagi. Wykorzystaj je. ”
“Usiądź na krześle...Raczej...Poczuj jak idealne ułożenie tego krzesła wgniecie Cię wprowadzając w błogi stan, a delikatne poszycie sprawi, że będziesz chciał, aż usiąść bez spodni... Jest różnica? Ogromna! ”
“W obecnych czasach trudno o lojalnego klienta. To odczuwają firmy, które zaniedbują komunikację ze swoimi klientami. Nie lubisz facebooka? Twój klient lubi... ”
“Prestigi, agencja marketingowa, agencja interaktywna, strony internetowe, strony www, adwords, linki sponsorowane, Mrągowo, Olsztyn, Kętrzyn, Giżycko, Mikołajki, Reszel, Lidzbark Warmiński, Dobre Miasto, Ostróda.”
“Tworzymy strony www, sklepy internetowe, identyfikacje wizualne, kreacje do kampanii display. Prowadzimy i realizujemy kampanie reklamowe Google Adwords,remarketing, social media oraz content marketing”
“Prowadzimy m. in. audyt marketingowy, analitykę, optymalizację konwersji, badanie ruchu na stronach www, badania neuromarketingowe. Womm marketing, pozycjonowanie”
Wdrażając najskuteczniejsze metody marketingowe oraz czerpiąc od najlpszych zyskasz sukces.
Zyskujesz pozytywny wizerunek marki oraz zaufanie klientów. Przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż, czyli wzrost zysków.
Klient ocenia w ułamkach sekund, czy kupi od Ciebie. Pozwól mu zagłębić się w Twój produkt. Zyskujesz uwagę klienta i utrzymanie jej.
Korzystaj z praktyk topowych firm będących liderami rynku. Od teraz wszystkie te strategie są w zasięgu Twojej ręki. Sięgnij po nie.
Gdy nie masz na nic czasu outsourcing jest najlepszym rozwiązaniem. Zlecanie prac specjalistom w swoim fachu daje Tobie pewność i szybkość działania. Pracownik pracuje… Przedsiębiorca zleca…
Ułatwi Ci już od samego początku kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Jest to fundament, dzięki któremu będziesz mógł nakłaniać kogokolwiek do wypróbowania Twojego produktu lub usługi. Zyskaj jeszcze przed samą sprzedażą.
Będziesz zawsze kilka kroków przed konkurencją, gdyż nie ma odwrotu przed wdrażaniem nowych sposobów dotarcia do klienta. Bądź jedynym słusznym wyborem dla swoich klientów.
Zaoszczędź czas przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Kieruj sprzedaż tam, gdzie przebywają Twoi klienci.