Firma widziana oczami klienta poprzez pryzmat w postaci logo firmowego
Zmierzając do pobliskiego sklepu pośpiesznym krokiem tuż przed pójściem do biura widzisz mnóstwo kolorowych znaków, symboli, napisów. Niektóre bardziej inne mniej przyciągają Twoją uwagę. Zazwyczaj jesteś skupiony na tym, by dotrzeć do wybranego celu i ulotnić się, gdyż czekają codzienne obowiązki. W pracy przeglądając przy porannej kawie wiadomości również natrafiasz na symbole, znaki i bogatą kolorystykę. Może po pracy uda się przed tym uciec? Pomijając drogę z pracy i przekazy reklamowe, już bezpośrednio w domu myślisz sobie odpocznę przed telewizorem… no to już się domyślasz, że silnie oberwiesz przekazem reklamowym nie tylko w przerwach reklamowych, ale i w serialach i filmach. Jak widać jest spora konkurencja jeżeli i Ty bierzesz udział w tym wyścigu. Będąc przedsiębiorcą chcąc, nie chcąc – bierzesz. Jak przebić się w tym natłoku informacji i kolorowych grafik. Jak wyróżnić się, gdy wszystko jest teraz tak bardzo innowacyjne? Pierwszym krokiem jaki warto uczynić jest zadbanie o wizerunek własnej marki. Mając już nazwę, pierwsza myśl jaka przychodzi to ta, aby skomponować jakieś fajne logo firmy. Przecież trzeba czymś się wyróżnić i umieścić na banerach, papierze firmowym, czy w innych reklamach. Właśnie. Logo często występuje zamiennie z takimi określeniami jak identyfikacja wizualna. To tak jak starsi przedsiębiorcy zamiennie stosują pojęcie reklama i marketing, nawet jeżeli są to dwie odmienne rzeczy, a raczej jedna składową drugiej. Reklama jest częścią składową kampanii marketingowej, a logo jest składową identyfikacji wizualnej. Na identyfikację wizualną składają się logo, logotyp (tak to również dwie odmienne rzeczy), specyficzny krój pisma, kolorystyka – wszystko to przejawia się w odmienności opakowań, szacie graficznej w wystroju wnętrza, czy reklamie. Dzięki identyfikacji wizualnej budowana jest świadomość marki na rynku. Logo jako nieodzowna część identyfikacji wizualnej spełnia bardzo istotną rolę w całym wizerunku marki. To ono najczęściej występuje w różnego rodzaju kreacjach graficznych. Czasami częściej niż nazwa firmy. Może zdarzyć się również, że w kreowaniu wizerunku marki bardzo dużą rolę odgrywa kolorystyka. Tak jak w przypadku milki, na półkach sklepu może wystawać jedynie fragment opakowania produktu i od razu wiadomo, że jest to ta marka. Można nawet śmiało stwierdzić, że fioletowa krowa dużo bardziej utkwiła każdemu w świadomości niż samo logo milki. Lecz biorąc pod uwagę ogólne aspekty rynkowe to właśnie logo odgrywa największą rolę w rozpoznawalności marki w świadomości klienta. Jak wybić się spośród tak mocnej konkurencji?
Pierwszą rzeczą nad, którą myśli przedsiębiorca jest oprócz chwytliwej nazwy, reprezentacja wizualna marki, czyli logo. Bardzo dobrze, że już na wstępie myśli przedsiębiorcy idą w dobrym kierunku. Wie on, że marka, a tym samym jego firma musi być rozpoznawalna. Logo jest graficzną reprezentacją firmy i odbiorca musi umieć odróżnić jedną firmę od drugiej. Co najważniejsze logo pomaga odróżnić Twoją firmę od całej konkurencji, która posiada podobne produkty, ale Ty byś chciał, aby klienci przychodzili właśnie do Ciebie. Logo jest pierwszym punktem zaczepienia w kontakcie z klientami. Klienci najpierw widzą logo przedsiębiorcy i to właśnie z logo utożsamiają dojrzałość marki, profesjonalizm, rzetelność usług. Jest tak dużo cech przez, które klient patrzy na firmę, że warto wykorzystać tę specyfikę i umiejętnie podsuwać swojemu klientowi pozytywne emocje, z którymi ma wiązać Twoją markę. Należy pamiętać, że logo to inwestycja na lata. Każdy produkt lub kreacja graficzna, będzie zdobiona logo firmy. Każda reklama, będzie mówiła o firmie, a logo będzie utrwalało wizerunek firmy w głowie potencjalnego klienta. Od dobrego planu marketingowego zależy, czy logo będzie przekazywało pozytywne cechy zachęcające do zakupu, czy może rozmyje się jak kropla na wodzie konkurencyjnych firm, które również zabiegają o uwagę klienta. Nie można już na wstępie dawać konkurencji przewagi konstruując miałkie logo i kreacje wizualne. Większość przedsiębiorców traktuje swoje biznesy jak dzieci, dba o nie, finansuje, dopieszcza w każdy możliwy sposób i jednocześnie pozwala, by chodziło w starych rozciągniętych ubraniach. Dlaczego powstało tak dużo stylistów do kreowania wizerunku indywidualnych osób? Dlaczego taką popularnością cieszą się programy, dzięki, którym osoby przechodzą metamorfozę i przedstawiają swoją osobę z zupełnie innej „lepszej” strony? Właśnie dlatego, że osoby nie mają czasu, często chęci, oraz wiedzy na temat budowania wizerunku, dobrego ubioru i zachowania się w różnych sytuacjach. To samo dzieje się z firmami, gdzie przedsiębiorcy skupiają się na dostarczaniu usług, a pozostawiają swój wizerunek przypadkowi. Przypadek ten wykorzystują sprytne firmy konkurencyjne i świadomie kreują swój wizerunek za pomocą wyspecjalizowanych agencji reklamowych i marketingowych, by już na wstępie stworzyć przewagę konkurencyjną na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Firmowe logo powinno być jak najbardziej uniwersalne, czyli tak zaprojektowane, by móc je umieszczać zarówno na papierze firmowym jak i na kolorowej koszulce. Często firmy przesadzając z kolorami i szczegółami w kreacji logo osiągają odwrotny do zamierzonego efekt. Taką sytuacją może być świetnie prezentujące się logo firmowe na papierze firmowym. Wyglądające cudownie logo świetnie komponuje się z konkretnym jasnym tłem, jest szczegółowe i bije od niego przyciągający blask. Pani Kornelia skanując dokumenty i przesyłając dalej nie zauważa w pierwszym momencie, że logo oraz nazwa firmy, dziwnie zmieniają swój wygląd, gdy występują tylko w czerni i bieli na ksero. Przesyłane dokumenty tracą blask i elegancję, a całość projektu przypomina raczej plamę na kartce papieru niż skrupulatnie dobierany projekt graficzny. Co jeżeli takie logo pojawi się na tle banera reklamowego rozwieszonego w centrum miasta? Czy można wyobrazić sobie jak zwykłe zlanie się całej kompozycji ze zdjęciem zepsuje cały wizerunkowy plan? Żadna firma nie chce takiego scenariusza w swoich przygotowaniach reklamowych, dlatego dobór odpowiedniego logo musi być starannym planem, nad którym przedsiębiorca nie przysiądzie tylko z żoną i córką, a podda ocenie profesjonaliście. Już w początkowym etapie należy poddać pomysł różnym próbom i dopasowaniom. Logo nie może zawierać zbyt dużej ilości elementów, lepiej, żeby nie posiadało gradientów oraz cieni, bogata kolorystyka również nie jest mile widziana. Te składowe będą miały wpływ na widoczność logo firmowego na przeróżnych materiałach firmowych w postaci wizytówki, banera graficznego czy koszulki z nadrukiem. Logo ma być widoczne i rozpoznawalne z daleka, a nie być tylko plamą na arkuszu papieru, czy banerze reklamowym. Proste logo może nieść bardzo głęboki przekaz, a ograniczenie kolorów do minimum może być jeszcze lepszym zabiegiem niż logo w kolorach tęczy. Idąc za ciosem warto przywołać tutaj przykład produktów Milki, które praktycznie można rozpoznać po skrawku opakowania. Proste logo Nike dopasujemy do każdej kreacji graficznej oraz widzimy jak przekazuje ono całą dynamikę marki.
Czy lubisz restauracje w których lubisz jeść? Czy chodzisz w ubraniach, które lubisz? Coś skłania do tego, aby wybierać jedne marki, a inne traktować jako tło. Ludzie nie chcą być postrzegani jako gorsi, dlatego dobrze się ubierają. Na ślub swojego najlepszego przyjaciela bądź przyjaciółki nikt nie pójdzie w dresie. Są ubrania odpowiednie do okazji i są ubrania, które reprezentują i przypisują „nosiciela” do określonej klasy społecznej. Dlaczego więc większość firm nie przykłada się do tego, aby ich kreacje graficzne, które reprezentują je na zewnątrz wyglądały jak najlepiej? Każdy przedsiębiorca chce sprzedawać jak najwięcej i być poważanym w branży. Jednocześnie ten sam przedsiębiorca zleci zrobienie garnituru biznesowego dla własnej firmy sprzątaczce, bratankowi lub w najlepszym przypadku najtańszej firmie w mieście. Jest to jawne sabotowanie własnej firmy i ma to duże znaczenie dla wiarygodności marki co przekłada się na sprzedaż. Wizerunek w obecnych czasach jest najważniejszą rzeczą. Nazwa firmy, marka i wizerunek jaki został wytworzony wokół niej jest ważniejsza niż sama produkcja. Czy takie firmy jak Nike, Adidas, Mercedes czy Audi jeżeli przeniosą się do innego miasta, kraju czy kontynentu z produkcją to momentalnie będą musiały pakować walizki? No nie. A czy jeżeli utracą wizerunek jaki wypracowali przez te wszystkie lata i klienci przestaną szanować te marki oraz je kupować to będą musieli pakować walizki? No właśnie. Dlaczego przedsiębiorcy już na wstępie robią sobie pod górkę? Wystarczy zadbać o wizerunek marki zaczynając od logo, które będzie schludne, zgodne z najnowszymi trendami. Robiono wielokrotnie badania przez niezależne instytuty z których wynika, że ludzie wybierają marki, które znają, albo te które dobrze im się kojarzą. Nastały czasy w których wszystkie aspekty wizualne muszą być dopięte na ostatni guzik. Klienci podejmują decyzje zakupowe emocjami i jeżeli coś lepiej, solidniej, schludniej i atrakcyjniej wygląda niż cała reszta to wybierają właśnie ten przedmiot, usługę. Topowe marki świetnie wykorzystują ten efekt w swoich działaniach marketingowych. Wydają ogromne pieniądze na atrakcyjne kampanie, które pobudzą zmysły, a co najważniejsze przykują uwagę klienta. Te metody świetnie sprawdzą się w każdym biznesie przede wszystkim w Twoim. Działaj skojarzeniem, ładnym pobudzającym projektem. Jeżeli posiadasz siłownię, wyróżnij ją ciekawym dynamicznym logiem, które dodaje energii, jeżeli posiadasz piekarnię z tradycjami to przedstaw tę informację, chcesz przedstawić najlepszy kebab w mieście… i tak dalej i tak dalej. Pomysłów jest mnóstwo, wykorzystaj je na korzyść swojej firmy, zaskoczysz się jakie efekty to przyniesie.
Wielu przedsiębiorców zastanawia się jak sprzedawać więcej i się nie narobić? Niestety wszystko wymaga pracy, ale czasami ta praca może odbywać się za dużo większe pieniądze. Można to osiągnąć podnosząc ceny swoich usług oraz produktów. Zastanowisz się, ale jak to przecież w mojej branży to zdobywa się klientów jedynie niską ceną. Masz szczęście być w czasach, w których za jedne spodnie płaci się 100zł a za inne 1000. Samochód można kupić już od paru tysięcy złotych kończąc na… tutaj raczej nie ma limitu… tak samo z telefonami. Kiedyś były tanie… Apple cały czas bada, gdzie jest granica dla zwykłych użytkowników czyli większości społeczeństwa. Dlaczego zwykłych użytkowników? Bo są już smartfony, które kosztują kilka milionów. Właśnie tutaj wystarczy sprzedać klientowi nie produkt w postaci telefonu, samochodu czy nawet koszulki którą nosi – trzeba sprzedać mu wizję i marzenie. W tym momencie nie musisz kreować kampanii marketingowej wynajmując Roberta Lewandowskiego i wydawać miliony na efekty specjalne. Wystarczy mieć schludny i spójny przekaz do tego, aby klienci jeszcze bardziej zaufali Twojej firmie. Logo firmowe przedstawione w profesjonalnej formie może przenieść Ciebie do pozyskiwania klientów z zupełnie innego segmentu rynku. Zauważ, że z tzw. Śmieszkowaniem dotrzesz do młodszej grupy klientów. Z poważnym przekazem będziesz mógł natknąć się na zupełnie inną grupę klientów. Jeżeli chodzi o przekaz ekspercki grupa odbiorów jeszcze bardziej się rozszerzy. Jest to tak proste. Profesjonalnym logo dotrzesz do osób, które chcą profesjonalnej usługi lub produktu na który mogą wydać znacznie więcej. Tym samym odróżnisz się od konkurencji. Zauważ, że jeżeli firma nie posiada logo firmowego lub jest słabo rozpoznawalna na rynku to może wystąpić sytuacja podbierania klientów przez konkurencyjne firmy. W jaki sposób? Klient nie szuka firmy Pana Włodka albo Super Extra Złotego Orła Odkurzaczy. Klient szuka usługi lub produktu. Oczywiście można sprawić by szukał najpierw Twojej firmy, ale do tego trzeba mieć już rozpoznawalność i wykreowany wizerunek firmy. Gdy firma nie ma jasnej identyfikacji wizualnej przypisanej do wizerunku konkurencja śmiało może korzystać z Twoich klientów. W końcu przecież klient szuka usługi transportowej, hydraulicznej, stomatologicznej… gdy się nie wyróżniasz dajesz pole do popisu konkurencji.
Twoi klienci nie patrzą na Twoja firmę analitycznie, nie zastanawiają się jakiego rodzaju metal został użyty przy projekcie tego stelaża, czy może ten telefon ma za dużo funkcji pod jego wymagania, czy dany suplement ma w sobie 5% więcej żelatyny… w pierwszej kolejności klient patrzy na to czy produkt mu się podoba, później może następować analiza, ale i z tym można sobie poradzić. Nie jest tak, że klient w czystej formie interesuje się Twoim logo. Nie analizuje go i nie bada z jakich czcionek zostało skonstruowane albo jaka paleta barw została użyta w projekcie. Klient patrzy na Twoje logo i albo mu się podoba albo nie. Postrzega przekaz całego projektu podświadomie. Kombinacja wybranych elementów i styl logo buduje konkretne wrażenie i odbiór Twojego logo. Klient Twoje logo, tak czy owak zobaczy. Ty możesz sprawić, by mu się spodobało i wywołać w nim określone reakcje. Poprzez logo klient patrzy na profesjonalizm Twojej firmy. Profesjonalne firma nie pozwoli sobie na kiepski wizerunek, gdyż to właśnie wizerunek determinuje sprzedaż. Niestety obecnie nawet najlepszy produkt owinięty w kiepskiej jakości opakowanie nie sprzeda się. Analogicznie najgorszej jakości produkt świetnie opakowany rozchodzi się jak świeże bułeczki. Czy myślisz, że topowe marki mają najlepsze, najbardziej wytrzymałe i najbardziej jakościowe produkty? Można by się nieźle zdziwić. Wizerunek firmy jest wyznacznikiem jej profesjonalizmu. Nawet początkująca firma, dzięki odpowiedniemu wizerunkowi może zawojować lokalny rynek. Logo jest jedną z części składowych, ale warto tutaj zauważyć również to, że logo jest wykorzystywane w każdej identyfikacji wizualnej. Używasz logo na banerach, na bilbordach, przy projektowaniu wizytówek oraz ulotek reklamowych, logo jest umieszczone na stronie internetowej oraz profilach społecznościowych. Twoje logo jest praktycznie pierwszym kontaktem z klientem, więc nie można pozwolić sobie na złe pierwsze wrażenie. Dobrze zrobione pierwsze wrażenie będzie owocowało dużo łatwiejszym kontaktem i szybszą sprzedażą.
Logo przede wszystkim jest językiem, którym mówi marka. Język ten musi być jednolity i wyrażony w każdym aspekcie przekazu reklamowego. To właśnie tym przekazem firma dociera do klientów. Dzięki temu klient wybiera tę markę spośród wszystkich konkurencyjnych marek. Przekaz płynący z logo ma na zawsze połączyć pozytywne wyobrażenia i przyjemne uczucia z daną marką. Emocje płynące z przekazu firmy mają być przenoszone bezpośrednio na jej usługi oraz produkty. To właśnie logo, a tym samym przekaz buduje stosunek klienta do marki. Należy postarać się, by był on jak najbardziej pozytywny. Jak najbardziej profesjonalny i spójny, gdyż chcemy dotrzeć do różnych grup klientów. Przekaz będzie docierał zarówno do klientów nowych, którzy dopiero nawiązują kontakt z marką jak i tych klientów, którzy mają z marką już osobiste doświadczenia. Wielu przedsiębiorców zapomina o klientach, którzy już raz nabyli usługę lub produkt. Pozytywny wizerunek marki musi być nieustannie podtrzymywany. Także przekaz marki musi być jasny i czytelny. Każda branża wymaga innego rodzaju logo, gdyż zupełnie innym przekazem graficznym dociera się do kobiet szukających pierścionka dla siebie, a innym do mężczyzn również szukających pierścionka ;). Branża IT filtruje wszelkie przekazy w postaci różnego rodzaju atrybutów komputerowych, dlatego tak dużo „komputera” w kreacjach graficznych firm IT, wszelkiego rodzaju myszki, wskaźniki, monitory. Jubiler będzie potrzebował dostojnego logo, które wzbudzi u klienta uczucie prestiżu, podziwu, renomy oraz statusu tutaj atrybutami będą wszelkiego rodzaju złote ozdobniki, diamenty i inne świecidełka. Logo firmowe wzbudza zaufanie u klientów. Firma, która dba o swój wizerunek zadba również o produkty firmy oraz najwyższą jakość usług. Klient utożsamia wizerunek firmy z jej profesjonalizmem co przenosi od razu do obsługi klienta. Patrząc na logo już kiełkuje mu w głowie myśl, że ta firma zajmie się jego potrzebami z pełnym profesjonalizmem. Należy pamiętać, że logo to tylko początek i wszystko zależy od planu marketingowego czyli strategii firmy. Każdy etap przynosi inne korzyści, każda korzyść otwiera nowe możliwości. Logo będzie reprezentowało Twoją firmę i wzbudzało oczekiwania u klienta. Rozwinięciem będzie: odpowiednio dobrana strona internetowa, która będzie zachęcała klienta do zakupu plan marketingowy, który przeprowadzi klienta z pełną satysfakcją przez cały proces sprzedażowy. Firmowa strona internetowa, która umożliwi klientowi nie tylko kontakt z firmą oraz kupno produktu, ale i zaspokoi jego chęć wiedzy, którą copywriter ubierze w takie słowa by klient był usatysfakcjonowany. Profile społecznościowe, które tętnią życiem i zaspokajają potrzeby klienta w postaci wiedzy, rozrywki oraz poczucia uwagi. Kreacje graficzne w postaci banerów, ulotek, wizytówek na których gości Twoje logo, a cała kreacja przyciąga uwagę i zachęca klienta do skorzystania z usług Twojej firmy. Można tak w nieskończoność, gdyż wizerunek firmy budowany jest od najmniejszych detali po ekspansję na duże rynki, otwarcie się na nowe grupy klientów, czy na inne segmenty klientów.
Logo jest pierwszym punktem zaczepienia z Twoim klientem. Nie zmarnuj szansy na tak świetny sposób wykreowania pozytywnego obrazu w głowie klienta. Wykorzystaj te możliwości.
Wykorzystaj możliwości jakie daje dobrze skonstuowane logo dopasowane do Twojego biznesu. Zapraszamy.
“Posiadanie strony internetowej otwiera cały wachlarz nowych sposobów pozyskania klienta. Zadbaj o wizerunek Twojej marki i spraw, by strona zarabiała na Ciebie.”
“Niedługo zakupy online wyprą tradycyjne formy zakupów z racji wygody. Koniecznością jest dotarcie tym kanałem komunikacji do klienta oraz wyjście na przeciw jego potrzebom.”
“Must have, każdej poważnej firmy. W obecnym szybkim trybie życia, ogrom transakcji przeprowadzanych jest poprzez urządzenia mobilne. Zadbanie o zabieganych ludzi na pewno będzie się opłacało.”
“Codziennie setki osób korzystają z najpopularniejszej wyszukiwarki Google szukając produktów, bądź usług które Ty oferujesz. ”
Analityka zaimplementowana na stronie daje nam nieograniczone możliwości raportowania, odpowiedniego reagowania na zachowania klientów. ”
“Dzięki odpowiednim działaniom wizerunkowym marki, za każdym Twoim nowym klientem, będą stali kolejni nastawieni na skorzystanie z Twoich usług. ”
“Dzięki działaniom remarketingowym zyskasz niesamowity zwrot z inwestycji oraz zagościsz już na stałe w umysłach klientów jako postępowy przedsiębiorca. ”
“Promocja narzędziem Google Maps jest idealnym rozwiązaniem dla prywatnych działalnści, małych lokali usługowych i innych...”
“Dzięki pozytywnym "bezstronnym" informacjom oraz opieniom o marce i jej produktach następuje bezpośrednie przełożenie na podniesienie sprzedaży. ”
“Fantastycznie byłoby być monopolistą na rynku. Jeżeli nie masz tej przyjemności to jest to podstawowe działanie, aby zostawić konkurencję z tyłu. ”
“Na pewno znasz to uczucie, gdy czytasz książkę, a cały świat dookoła przestaje istnieć, nagle telefon wybudza Ciebie... Cooo to już 4 godziny? Treść ma znaczenie. ”
“Szybkość życia zmusza każdego do selekcjonowania informacji. Skondensowanie, szybko i zwięźe - zaprezentuj swoją firmę klientowi. Szanując jego czas, doceni Twój wysiłek. ”
“Przyciągnąłeś klienta? Łap szybko jego uwagę. Zaprezentuj swoje usługi i wyjaśnij w jaki sposób może wykorzystać Twoje usługi właśnie dla zaspokojenia własnych potrzeb. ”
“Odpowiednio przygotowane logo oraz spójna identyfikacja wizualna sprawi, że będziesz zapamiętany. W pierwszej chwili masz tylko ułamki sekund na złapanie uwagi. Wykorzystaj je. ”
“Usiądź na krześle...Raczej...Poczuj jak idealne ułożenie tego krzesła wgniecie Cię wprowadzając w błogi stan, a delikatne poszycie sprawi, że będziesz chciał, aż usiąść bez spodni... Jest różnica? Ogromna! ”
“W obecnych czasach trudno o lojalnego klienta. To odczuwają firmy, które zaniedbują komunikację ze swoimi klientami. Nie lubisz facebooka? Twój klient lubi... ”
“Prestigi, agencja marketingowa, agencja interaktywna, strony internetowe, strony www, adwords, linki sponsorowane, Mrągowo, Olsztyn, Kętrzyn, Giżycko, Mikołajki, Reszel, Lidzbark Warmiński, Dobre Miasto, Ostróda.”
“Tworzymy strony www, sklepy internetowe, identyfikacje wizualne, kreacje do kampanii display. Prowadzimy i realizujemy kampanie reklamowe Google Adwords,remarketing, social media oraz content marketing”
“Prowadzimy m. in. audyt marketingowy, analitykę, optymalizację konwersji, badanie ruchu na stronach www, badania neuromarketingowe. Womm marketing, pozycjonowanie”
Wdrażając najskuteczniejsze metody marketingowe oraz czerpiąc od najlpszych zyskasz sukces.
Zyskujesz pozytywny wizerunek marki oraz zaufanie klientów. Przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż, czyli wzrost zysków.
Klient ocenia w ułamkach sekund, czy kupi od Ciebie. Pozwól mu zagłębić się w Twój produkt. Zyskujesz uwagę klienta i utrzymanie jej.
Korzystaj z praktyk topowych firm będących liderami rynku. Od teraz wszystkie te strategie są w zasięgu Twojej ręki. Sięgnij po nie.
Gdy nie masz na nic czasu outsourcing jest najlepszym rozwiązaniem. Zlecanie prac specjalistom w swoim fachu daje Tobie pewność i szybkość działania. Pracownik pracuje… Przedsiębiorca zleca…
Ułatwi Ci już od samego początku kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Jest to fundament, dzięki któremu będziesz mógł nakłaniać kogokolwiek do wypróbowania Twojego produktu lub usługi. Zyskaj jeszcze przed samą sprzedażą.
Będziesz zawsze kilka kroków przed konkurencją, gdyż nie ma odwrotu przed wdrażaniem nowych sposobów dotarcia do klienta. Bądź jedynym słusznym wyborem dla swoich klientów.
Zaoszczędź czas przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Kieruj sprzedaż tam, gdzie przebywają Twoi klienci.