Jeżeli kiedykolwiek podczas prowadzenia biznesu zastanawiałeś się:
Pozwól, że przedstawimy Tobie panaceum na te i inne troski.
Sprzedaż jeszcze nigdy nie była tak prosta! Sprzedawaj częściej i więcej!
Kampania reklamowa musi opierać się o solidne fundamenty. To tak jakbyś kierował klientów do swojego sklepu stacjonarnego… wszyscy przyjdą, a tam niemiła obsługa i puste pułki. Przed uruchomieniem kampanii reklamowej musisz zadać sobie pytanie czy Twoja firmowa strona internetowa jest zaprojektowana zgodnie z nowymi trendami UX, czy jest responsywna, czyli dostosowana do urządzeń mobilnych? Czy jesteś zadowolony ze swojej strony? A może nie masz strony internetowej?
Musisz działać szybko. Klienci przyzwyczajeni są do natychmiastowej reakcji, szczególnie w internecie. Dlatego zadaj sobie pytanie jak szybko odpowiadasz na wiadomości? Jak dbasz o to, aby utrzymać z klientem relację, aby nie uciekł do konkurencji?
Jakie są Twoje działania tuż po tym, gdy klient kupi Twój produkt lub usługę? Wysyłasz podziękowania za zakup? Zostawiasz klienta samego sobie? Czy udzielasz mu pomocy?
Narzędzia to tylko narzędzia - działa człowiek.
Większość kampanii reklamowych jest w 99,999999...uff..9999% nieskuteczna! Dlaczego? Gdyż firmy kierują kampanie reklamowe swoich produktów do osób w ogóle nimi niezainteresowanych - Grupa odbiorców Twoich produktów jest kluczowa. Można wykreować potrzebę w społeczeństwie, albo w określonej grupie osób.. ale po co? Zostaw to firmom wprowadzającym innowacyjne produkty przeznaczającymi na badania konsumenckie miliony złotych. Na 99% sprzedajesz produkt, który już jest na rynku więc już masz gotowych klientów chętnych do zakupu! Wykorzystaj to! Stworzymy dla Ciebie kampanię reklamową, dzięki której zarobisz więcej. Zrealizujemy kampanie reklamowe w oparciu o najnowsze narzędzia marketingowe, doświadczenie, wiedzę oraz znajomość najnowszych trendów reklamowych. Trafiaj ze swoją ofertą do klienta w momencie, gdy jest podatny na Twój przekaz reklamowy.
Jeżeli na którekolwiek z pytań odpowiedziałeś twierdząco lub myślisz o rozwoju swojego biznesu w końcu masz szansę to osiągnąć. Jest mnóstwo narzędzi marketingowych, dzięki którym firmy osiągają ogromne zyski. Od kampanii ulotkowych, poprzez zaawansowany marketing internetowy, aż po kampanie telewizyjne. Reklama w radiu, Linki sponsorowane, Facebook ads, Instagram ads, targetowanie i segmentacja odbiorców, zaawansowany remarketing i wiele innych. Zgadnij co? Już wiele firm z tego korzysta. Jedni w zaciszu domu sami coś czytają i poskrobią, w końcu powiedzą to nie działa… inni pakują w kampanie w internecie setki tysięcy złotych miesięcznie osiągając ogromne zyski… I jedni i drudzy mają rację - narzędzie to narzędzie – narzędzia nie działają, działasz Ty. To Twoja firma musi przyjąć odpowiednią strategię marketingową i realizować założone cele. Musi posiadać w zespole specjalistów ze swoich dziedzin lub wynająć agencję marketingową, która zajmie się wszystkim posiadając w zespole specjalistów swoich dziedzin. Dobrze dobrana strategia marketingowa umożliwi każdej kampanii reklamowej przebić się z ofertą nawet niszowych produktów lub na najbardziej konkurencyjnym rynku.
By stworzyć skuteczną kampanię reklamową trzeba podeprzeć się odpowiednią strategią marketingową. Każda kampania musi mieć konkretny cel. Każda firma będzie realizowała zupełnie inne założenia. Większość firm będzie chciała zbudować pozytywny wizerunek marki na rynku. Startujące firmy będą chciały zakomunikować klientom o powstaniu firmy. Duże firmy działające już od lat mogą myśleć o rebrandingu lub odświeżeniu wizerunku. Wiele firm będzie chciało przedstawić swoją ofertę dla jak największego grona konsumentów. Firmy działające już od wielu lat często chcą zakomunikować klientowi o powstaniu nowego produktu. Jak widać cele są różne. Najważniejsze jest to, że kampania reklamowa ma zwrócić uwagę klienta i sprawić by konsument kupił produkt lub skorzystał z usługi.
Obecnie przy tak dużej konkurencji klient musi wiedzieć, że zostanie dobrze obsłużony. Musi wiedzieć, że kupi najlepsze produkty na rynku. To od Ciebie zależy w jaki sposób przedstawisz swoją firmę oraz swój produkt klientowi. Kampania reklamowa będzie opierała się również na Twoim wizerunku, który musi wzbudzać zaufanie i pełen profesjonalizm. Kampania reklamowa wymaga stworzenia odpowiedniej bazy. Bazą tą jest kreacja odpowiedniego wizerunku. Klient musi widzieć, że nie tylko Twoje kreacje reklamowe wyglądają wyjątkowo, zjawiskowo i są przekonujące. Klient kształtuje swoją opinię na temat Twojej firmy poprzez wygląd Twojej strony internetowej. Jeżeli pachnie ona zaściankiem i PRL-owskim designem musisz wiedzieć, że nie zachęcisz tak klienta do zakupu nawet najbardziej atrakcyjną kampanią reklamową. Tak samo jakbyś przyjmował swoich klientów na zapleczu schodząc w dół po schodach odgarniając pajęczyny sadzając przy stole, na którym stoi słoik z wodą i ogórki. Dlatego cała strategia marketingowa uwzględnia również Twój wizerunek. Masz 100% pewność, że klient sprawdzi Twoją firmę w internecie i lepiej, żeby prezentowała się wyśmienicie. Czysto pokutuje stwierdzenie, że dobry produkt sprzeda się sam. Niestety dobry produkt będzie leżał na półce i nikt po niego nie sięgnie. Ponadto kiepski produkt ze świetną oprawą reklamową sprzeda się po prostu wyśmienicie, a klienci będą bardzo zadowoleni. Niestety produkty najbardziej rozpoznawalnych firm nie są najlepsze są co najwyżej średnie. Za to są świetnie przedstawione marketingowo. Warto o tym pamiętać.
Poprzez odpowiednie działania marketingowe i wizerunkowe Twoja firma uplasuje się na pewnej pozycji na rynku. Właśnie od Twojego wizerunku i jakości Twojej prezentacji będzie zależało, że będziesz pozyskiwał klientów z automatu. Przy odpowiednio skonstruowanej strategii marketingowej i wiarygodnym wizerunku klienci będą sami się do Ciebie zgłaszali. Lecz nastąpi taka chwila, że niestety nie każdy klient będzie od razu przekonany do zakupu Twoich produktów. Nie każdy klient będzie od razu wybierał Twoje usługi. Nie oznacza to, że nie kupując teraz nie kupi w ogóle. Musisz po prostu w jakiś sposób go przekonać. Jest wiele sposobów na to by rozwiać wątpliwości klienta a najlepszym i długofalowym sposobem jest dać mu poznać Twoją firmę i ofertę jeszcze bardziej. Często firmy zaskakuje fakt, że mają rewelacyjny produkt, ale wskaźniki sprzedaży nie pikują w górę. Firmy napotykają duży problem w sprzedaży produktów. Nie ma co się dziwić, gdyż jeżeli nie zakomunikujesz klientowi tego, że jakość produktu jest wyśmienita on nie będzie zadawał sobie tego trudu by dowiedzieć się o tym samemu. To do Ciebie należy odpowiednie wypozycjonowanie produktu. Od sposobu Twojej prezentacji produktu zależy jego sprzedaż. Skąd klient ma wiedzieć, że twój produkt jest właśnie dla niego? Poprzez odpowiednie działania marketingowe i przedstawianie klientowi produktu z jak najlepszej strony oraz dopasowywanie produktu do grupy docelowej zwiększasz niesamowicie nie tylko rozpoznawalność i zaufanie do firmy, ale również niesamowicie podnosisz sprzedaż. Osiągniesz to poprzez działania content marketingowe. Tworzenie treści i odpowiednia ich dystrybucja umożliwia Twojemu klientowi poznanie produktu - dla Ciebie oznacza to, że Klient zgłasza się do Ciebie od razu z zamiarem zakupu.
Gdy klient tylko poczuje, że jest częścią układanki natychmiast stanie się Twoim lojalnym klientem. Klient musi wiedzieć, że produkt jest stworzony dla niego. Musi być przekonany o tym, że Twoja usługa rozwiąże jego problemy. Najlepiej natychmiast i na zawsze. Kampania reklamowa musi opierać się o odpowiednią strategię marketingową i tak jak wspominaliśmy o podstawach tak właśnie w tym przypadku konstruowanie strategii marketingowej opiera się również o odpowiedni opis i przedstawienie oferty Twojej firmy. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy musisz zadbać o to żeby klient mógł poczuć Twój produkt. Klient musi żywo odczuć korzyści wynikające z Twojej usługi. Opis Twojej oferty musi być maksymalnie przyciągający i angażujący. Nie możesz ograniczać się do suchych faktów i parametrów. Klienta nie obchodzi to, że Twoje głośniki mają niewyobrażalną ilość Watów. Klient musi wiedzieć, że oglądając film z rodziną żona rozkocha się w nim na nowo płynąc w tym cudownym dźwięku lasu ze sceny filmowej. Wpłyń na swojego klienta - w końcu masz produkty i usługi, które sprawią, że będzie szczęśliwszy. Masz obowiązek sprzedania mu swojego produktu! Wykorzystaj najnowsze narzędzia marketingowe, które wzbogacone o naszą wiedzę neuromarketingową umożliwią Tobie przeprowadzenia klienta za rączkę przez cały proces zakupowy. Spraw, by klient pragnął kupić Twój produkt nie patrząc na cenę. Wszystko to jest w zasięgu Twojej ręki.
Umiejętne dobranie strategii oraz wdrożenie odpowiedniego planu umożliwi wyciśnięcie z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wszystkich możliwości.
Ograniczenie jest tylko w postrzeganiu świata. Zarządzaj czasem tak byś miał go na inne czynności. Zdecydowanie wydłużysz każdy dzień i podniesiesz jakość swojego biznesu.
Z godziny na godzinę zyskuj nowych klientów. Docieraj do coraz szerszej grupy odbiorców. Przedstaw korzystnie i atrakcyjnie swoje produkty oraz usługi dla swoich odbiorców. Buduj świadomość swojej marki.
Oszczędzaj i pomnażaj swoje pieniądze. Z nutką zazdrości patrzysz na tych co ubiegli Cię we wdrażaniu innowacyjnych działań marketingowych? Zacznij działać!
Jako przedsiębiorca wiesz, że będziesz skuteczny tylko wtedy, kiedy będziesz podążał za trendami. Poznaj narzędzia i techniki, które wzmocnią Twoją pozycję na rynku
Pozwól, że przedstawimy Tobie panaceum na te i inne troski.
Tylko pomyśl jak bardzo możesz to wykorzystać w rozwoju Twojego biznesu.
Poczuj pełną kontrolę nad własnym biznesem.. Skontaktuj się z nami!
DO ZOBACZENIA!“Posiadanie strony internetowej otwiera cały wachlarz nowych sposobów pozyskania klienta. Zadbaj o wizerunek Twojej marki i spraw, by strona zarabiała na Ciebie.”
“Niedługo zakupy online wyprą tradycyjne formy zakupów z racji wygody. Koniecznością jest dotarcie tym kanałem komunikacji do klienta oraz wyjście na przeciw jego potrzebom.”
“Must have, każdej poważnej firmy. W obecnym szybkim trybie życia, ogrom transakcji przeprowadzanych jest poprzez urządzenia mobilne. Zadbanie o zabieganych ludzi na pewno będzie się opłacało.”
“Codziennie setki osób korzystają z najpopularniejszej wyszukiwarki Google szukając produktów, bądź usług które Ty oferujesz. ”
Analityka zaimplementowana na stronie daje nam nieograniczone możliwości raportowania, odpowiedniego reagowania na zachowania klientów. ”
“Dzięki odpowiednim działaniom wizerunkowym marki, za każdym Twoim nowym klientem, będą stali kolejni nastawieni na skorzystanie z Twoich usług. ”
“Dzięki działaniom remarketingowym zyskasz niesamowity zwrot z inwestycji oraz zagościsz już na stałe w umysłach klientów jako postępowy przedsiębiorca. ”
“Promocja narzędziem Google Maps jest idealnym rozwiązaniem dla prywatnych działalnści, małych lokali usługowych i innych...”
“Dzięki pozytywnym "bezstronnym" informacjom oraz opieniom o marce i jej produktach następuje bezpośrednie przełożenie na podniesienie sprzedaży. ”
“Fantastycznie byłoby być monopolistą na rynku. Jeżeli nie masz tej przyjemności to jest to podstawowe działanie, aby zostawić konkurencję z tyłu. ”
“Na pewno znasz to uczucie, gdy czytasz książkę, a cały świat dookoła przestaje istnieć, nagle telefon wybudza Ciebie... Cooo to już 4 godziny? Treść ma znaczenie. ”
“Szybkość życia zmusza każdego do selekcjonowania informacji. Skondensowanie, szybko i zwięźe - zaprezentuj swoją firmę klientowi. Szanując jego czas, doceni Twój wysiłek. ”
“Przyciągnąłeś klienta? Łap szybko jego uwagę. Zaprezentuj swoje usługi i wyjaśnij w jaki sposób może wykorzystać Twoje usługi właśnie dla zaspokojenia własnych potrzeb. ”
“Odpowiednio przygotowane logo oraz spójna identyfikacja wizualna sprawi, że będziesz zapamiętany. W pierwszej chwili masz tylko ułamki sekund na złapanie uwagi. Wykorzystaj je. ”
“Usiądź na krześle...Raczej...Poczuj jak idealne ułożenie tego krzesła wgniecie Cię wprowadzając w błogi stan, a delikatne poszycie sprawi, że będziesz chciał, aż usiąść bez spodni... Jest różnica? Ogromna! ”
“W obecnych czasach trudno o lojalnego klienta. To odczuwają firmy, które zaniedbują komunikację ze swoimi klientami. Nie lubisz facebooka? Twój klient lubi... ”
“Prestigi, agencja marketingowa, agencja interaktywna, strony internetowe, strony www, adwords, linki sponsorowane, Mrągowo, Olsztyn, Kętrzyn, Giżycko, Mikołajki, Reszel, Lidzbark Warmiński, Dobre Miasto, Ostróda.”
“Tworzymy strony www, sklepy internetowe, identyfikacje wizualne, kreacje do kampanii display. Prowadzimy i realizujemy kampanie reklamowe Google Adwords,remarketing, social media oraz content marketing”
“Prowadzimy m. in. audyt marketingowy, analitykę, optymalizację konwersji, badanie ruchu na stronach www, badania neuromarketingowe. Womm marketing, pozycjonowanie”
Wdrażając najskuteczniejsze metody marketingowe oraz czerpiąc od najlpszych zyskasz sukces.
Zyskujesz pozytywny wizerunek marki oraz zaufanie klientów. Przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż, czyli wzrost zysków.
Klient ocenia w ułamkach sekund, czy kupi od Ciebie. Pozwól mu zagłębić się w Twój produkt. Zyskujesz uwagę klienta i utrzymanie jej.
Korzystaj z praktyk topowych firm będących liderami rynku. Od teraz wszystkie te strategie są w zasięgu Twojej ręki. Sięgnij po nie.
Gdy nie masz na nic czasu outsourcing jest najlepszym rozwiązaniem. Zlecanie prac specjalistom w swoim fachu daje Tobie pewność i szybkość działania. Pracownik pracuje… Przedsiębiorca zleca…
Ułatwi Ci już od samego początku kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Jest to fundament, dzięki któremu będziesz mógł nakłaniać kogokolwiek do wypróbowania Twojego produktu lub usługi. Zyskaj jeszcze przed samą sprzedażą.
Będziesz zawsze kilka kroków przed konkurencją, gdyż nie ma odwrotu przed wdrażaniem nowych sposobów dotarcia do klienta. Bądź jedynym słusznym wyborem dla swoich klientów.
Zaoszczędź czas przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Kieruj sprzedaż tam, gdzie przebywają Twoi klienci.