Jeżeli kiedykolwiek zadawałeś sobie pytania:
Podpowiemy Ci jak to osiągnąć - szybko i skutecznie.
Dzięki atrakcyjnej i spójnej identyfikacji wizualnej wypływasz na pozytywne postrzeganie Twojej marki. Odpowiednio przemyślany, przykuwający uwagę, wzbudzający zaufanie i pozytywne skojarzenia system identyfikacji wizualnej znacząco wpłynie na decyzje zakupowe Twoich klientów. Możesz dowolnie kreować wizerunek Twojej marki oraz postrzeganie jej w oczach klienta. I lepiej nie popełniać na tym polu żadnych błędów. Każdy błąd i nieprzemyślana decyzja może wpłynąć znacząco na to czy klient zdecyduje się na zakup w Twojej firmie. Na szczęście masz szansę znacząco wyróżnić się spośród konkurencji, gdyż większość firm nadal trzyma się utartych skostniałych schematów rodem z PRL. Dlatego wprowadzając spójną i atrakcyjną identyfikację wizualną dla własnej firmy już na wstępie jesteś 10 kroków do przodu.
Wizerunek jest jak pogoda zawsze jakiś jest. Większość firm nie myśli nawet o tym, by zaplanować kształtowanie wizerunku firmy w oczach klientów. Takim podejściem zniechęcają wielu konsumentów, którzy chcieliby nabyć ich produkt lub skorzystać z usługi danej firmy. Nieświadome kreowanie wizerunku jest chyba najgorszym z wariantów. Dlatego jak najszybciej warto się obudzić i skorzystać z możliwości kreowania wizerunku za pomocą identyfikacji wizualnej. Jako świadomy przedsiębiorca wiesz jak ważnym elementem w całej strategii firmy jest identyfikacja wizualna. Używasz jej do tego by nie tylko zwiększyć sprzedaż i zdobyć nowych klientów, ale również wzbudzać szacunek i wizerunek profesjonalisty. W końcu klienci chcą być przekonani o tym, że kupują najlepszy produkt w najlepszej firmie.
Limuzyna, lejący się szampan i rozchichotane psiapsiółki... Uchylone okno i już całe miasto wie, że Twoja przyjaciółka wychodzi za mąż. Wieczór panieński tętni życiem, a impreza bucha pełną parą... widzisz jak Twoje koleżanki cudownie się bawią i budzą się w nich zwierzęta... Gośka drze się na całego przez okno limuzyny... wiesz, że zaraz się zacznie przecież zmierzacie do kulminacyjnego punktu waszej imprezy... Gośka już wie, że będzie.. striptizer...Nagle wyrzucasz z siebie soczyste "imprezaaaa".. Zazwyczaj nie zachowujesz się w ten sposób... no cóż przecież to wieczór panieński możesz sobie dzisiaj pofolgować.. Docieracie na miejsce dwie z was już po wyjściu z limuzyny zdzierają kolana. Wpadacie do lokalu jak na ostrym westernie z kopa w drzwi... Są.. kierowniczki tej imprezy... Aneta szepcze coś na ucho innym i znika na moment. Zamawiacie drinki odwracacie się na hookerach i waszym oczom ukazuje się cudowne atletyczne ciacho w samych stringach.. ciało bez tajemnic okryte jedynie w białe mankiety... Cudo.. Przyjaciółki piszczą i już rwą się do krzesła, które stoi przed nim.. Karolina już prawie go dopadła, ale niestety muskularna sylwetka zatrzymuje ją i kręci głową... konsternacja co się dzieje? Aneta troszkę przyoszczędziła i .... waszym oczom ukazuje się wątła sylwetka cherlawego Włodka... co prawda też ma stringi, ale nawet te zerkające jajko spod nitki nie wydaje się takie apetyczne.. Mankiety jakieś za duże... To na pewno będzie noc życia...kto się bawi?
Niestety, klienci kupują oczami i nic na to nie poradzimy. To czy dzisiaj będzie zabawa czy nie w dużej mierze zależy od wizerunku. Możesz działać na Podświadomość swojego klienta, różnymi kolorami, kształtami, wzorami oraz atrybutami grupy docelowej. Każdy krok w identyfikacji wizualnej jest ważny i każdy krok przybliża Ciebie do tworzenia wizerunku wiarygodnej firmy. Warto wspomnieć, że identyfikacja wizualna firmy to nie tylko spójna grafika, ale również przekaz płynący bezpośrednio z firmy. W skład identyfikacji wizualnej firmy wchodzi również identyfikacja werbalna, czyli na przykład odpowiednia nazwa przedsiębiorstwa, specyficzne nazwy produktów haseł oraz sloganów reklamowych. Im szerzej traktowany będzie cały plan i elementy składające się na identyfikację wizualną tym większy będzie również zakres jego oddziaływania. Wszystkie te przekazy pomagają komunikować najważniejsze korzyści wpływające na klienta. Tożsamość ta również pozwala odróżnić firmę oraz jej ofertę od konkurencji.
Do elementów wizualnych identyfikacji firmy zaliczamy:
elementami poza wizualnymi są
Koniecznością jest zadbanie o to by te wszystkie elementy ze sobą współgrały tworzący w oczach Twoich klientów markę, w którą będą chcieli się zaangażować kupując Twoje produkty lub usługi.
Z badań wynika, że do oceny atrakcyjności osoby, produktu, firmy, marki potrzeba tylko 6 sekund. Od Ciebie zależy jak wykorzystać ten czas. Dobrze dobrana identyfikacja wizualna w postaci logo, kolorystyki, muzyki czy innych materiałów reklamowych może być kluczową kwestią w pozyskaniu uwagi klienta. Wiele firm zastanawia się nad tym jak sprawić, aby spośród tysięcy produktów oferowanych na zatłoczonym rynku wybraną właśnie ich ofertę. Właśnie poprzez spójną i atrakcyjną identyfikacją wizualną masz szansę przebić się ze swoją ofertą. Dobrze dobrana identyfikacja wizualna udziela odpowiedzi na pytania klientów czym jest dana firma, dokąd zmierza oraz co ją wyróżnia spośród innych firm o tym samym profilu działalności. Odpowiednio dobrana identyfikacja wizualna staje się efektywnym narzędziem marketingowym. Warto zwrócić uwagę, że te elementy nie reklamują produktów firmy ani nie sprzedają jej usług. Jest to spójne budowanie wizerunku firmy, który kształtujemy w dowolnej formie. Jeżeli prowadzisz działalność w branży rozrywkowej będziesz chciał żeby klienci Poczuli chęć zabawy. Jeżeli prowadzisz sklep z zabawkami będziesz chciał wpłynąć znacząco na dzieci. Prowadząc restaurację będziesz chciał wzbudzić głód lub chęć porozmawiania z kimś przy posiłku. Wizerunek hotelu będzie wprowadzał klientów w blogi stan, wypoczynek i chęć skorzystania z wysokiej jakości usługi. Inwestując w projekt identyfikacji wizualnej marki inwestujemy we własną wiarygodność w oczach klientów. To właśnie odróżnia Twoją firmę i jej produkty od konkurencji. Klient czuje, gdzieś wewnątrz, że to jest właśnie to.
Klienci kupują oczami oraz bardzo emocjonalnie jeżeli widzą dobrze opakowany produkt wybiorą prędzej ten niż inny w jednorazowej reklamówce. Prawda jest taka, że większość klientów nie jest w stanie ocenić jakości produktu lub usługi przed zakupem. Najczęściej nawet po zakupie nie są w stanie powiedzieć co zdeterminowało ich do kupna. Najczęściej będą przedstawiać racjonalne powody bo mi się przyda, bo żona taki chciała, bo podobał się dzieciom itd. Lecz najczęściej czują gdzieś wewnętrznie, że coś go przyciągnęło do tej firmy. Coś sprawiło, że nabrał zaufania i mógł skorzystać z produktów lub usług tej firmy. Mogła go przekonać dobra kampania reklamowa, opinia o firmie w internecie, polecenie znajomych... lub właśnie wizerunek wiarygodnej firmy wykreowany właśnie identyfikacją wizualną. Mając styczność z marką, która posiada dobrze wykreowany wizerunek odczuwamy komfort i poczucie bezpieczeństwa. Często jest to kluczową kwestią przy wyborze. Odpowiedni wizerunek marki to nie tylko świetnie zaprojektowane logo czy spójnie dobrana kolorystyka. Są to świadome bodźce, dzięki którym klient uznaje firmę za wiarygodną i odczuwa chęć współpracy oraz kupna.
Odpowiednio skonstruowana strategia marketingowa pozwala dobrać wizerunek marki do grupy swoich odbiorców. Umożliwia przeprowadzenie strategii wizerunkowej pozwalającej na targetowanie produktu lub usługi do określonej grupy klientów. Co to oznacza? Że produkt będzie oddziaływać na wybrane grupy klientów. Odpowiednim przekazem reklamowym oraz kampanią wizerunkową możesz oddziaływać na klientów w określonych grupach wiekowych. Specyfikacja produktu oraz usługi odpowiednio przedstawiona może bardziej zachęcać do kupna kobiety niż mężczyzn. W końcu możesz skierować swój przekaz do klientów z jeszcze grubszym portfelem. Możliwości jest mnóstwo i od Ciebie zależy jak chcesz wykreować swój profesjonalny wizerunek firmy.
Kolory odgrywają istotną kwestią w budowaniu wizerunku firmy. Są Jednym z podstawowych elementów całego systemu identyfikacji wizualnej. Kolorystyka dobrana w kreacji logo, materiałów wizualnych czy ekspozycji targowych wpływa na styl prezentacji przedsiębiorstwa oraz odróżnienie go na tle konkurencji. Odpowiedni dobór kolorów zależy od strategii marketingowej firmy oraz założonego celu. Dokładnie właśnie poprzez odpowiednio dobraną kolorystykę możemy kreować nastroje odbiorców. Zauważ jak dużą rolę kolorystyka odgrywa w promocji Coca Coli. Określony odcień czerwieni jest widoczny w każdej kampanii reklamowej. Odpowiednie zestawienie kolorystyki, symboli oraz kroju czcionki decyduje o czytelności całego przekazu reklamowego. Zauważ jak określone branże wybierają tylko wąską paletę kolorów do identyfikacji wizualnej swojej działalności. Firmy, które chcą wzbudzić zaufanie, czyli na przykład branża prawnicza, finansowa, ubezpieczeniowa jako firmy z wieloletnią tradycją stosują różne odcienie granatu. Granat najczęściej kojarzony jest właśnie z odpowiedzialnością, inteligencją oraz niezależnością. Cała branża Ekologiczna ma do dyspozycji całą paletę Eko barw, czyli odcieni zieleni, żółci i brązu. Kolorystyka jest bardzo istotnym elementem w budowaniu wizerunku marki, warto wykorzystać ten fakt i wyróżnić się na tle konkurencji. Odpowiednio dobrana kolorystyka pozwoli również podświadomie wzbudzić w kliencie zaufanie, pożądanie, tęsknotę, które znacząco przyczynią się do zwiększenia zysków firmy.
Firma wchodząca na rynek, która odpowiednio dobierze system identyfikacji wizualnej nie będzie musiała martwić się o ewoluowanie swojego wizerunku wraz ze wzrostem firmy. Dobrze skonstruowana identyfikacja wizualna jest na tyle elastyczną formą, która gwarantuje możliwość płynnego rozbudowania elementów takich jak logo firmy, logotyp, kolorystyka wraz ze wzrostem i rozwojem firmy.
Dobrze skonstruowana kreacja graficzna to szansa na świetną przyszłości i jej pomyślny rozwój. Logo, kolorystyka oraz symbolika firmy daje ogromny potencjał przy tworzeniu kompleksowego wizerunku.
Zaufanie profesjonalny wizerunek marki pomaga podjąć decyzję Twoim klientom. Przekonaj ich, że Twoja marka spełni ich oczekiwania.
Umiejętne dobranie strategii oraz wdrożenie odpowiedniego planu umożliwi wyciśnięcie z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wszystkich możliwości.
Ograniczenie jest tylko w postrzeganiu świata. Zarządzaj czasem tak byś miał go na inne czynności. Zdecydowanie wydłużysz każdy dzień i podniesiesz jakość swojego biznesu.
Z godziny na godzinę zyskuj nowych klientów. Docieraj do coraz szerszej grupy odbiorców. Przedstaw korzystnie i atrakcyjnie swoje produkty oraz usługi dla swoich odbiorców. Buduj świadomość swojej marki.
Oszczędzaj i pomnażaj swoje pieniądze. Z nutką zazdrości patrzysz na tych co ubiegli Cię we wdrażaniu innowacyjnych działań marketingowych? Zacznij działać!
Jako przedsiębiorca wiesz, że będziesz skuteczny tylko wtedy, kiedy będziesz podążał za trendami. Poznaj narzędzia i techniki, które wzmocnią Twoją pozycję na rynku
Podpowiemy Ci jak to osiągnąć - szybko i skutecznie.
Już jesteś przedsiębiorcą, to znaczy, że masz prawo do odważnych decyzji!
Pomożemy Ci to osiągnąć. Skontaktuj się z nami!
DO ZOBACZENIA!“Posiadanie strony internetowej otwiera cały wachlarz nowych sposobów pozyskania klienta. Zadbaj o wizerunek Twojej marki i spraw, by strona zarabiała na Ciebie.”
“Niedługo zakupy online wyprą tradycyjne formy zakupów z racji wygody. Koniecznością jest dotarcie tym kanałem komunikacji do klienta oraz wyjście na przeciw jego potrzebom.”
“Must have, każdej poważnej firmy. W obecnym szybkim trybie życia, ogrom transakcji przeprowadzanych jest poprzez urządzenia mobilne. Zadbanie o zabieganych ludzi na pewno będzie się opłacało.”
“Codziennie setki osób korzystają z najpopularniejszej wyszukiwarki Google szukając produktów, bądź usług które Ty oferujesz. ”
Analityka zaimplementowana na stronie daje nam nieograniczone możliwości raportowania, odpowiedniego reagowania na zachowania klientów. ”
“Dzięki odpowiednim działaniom wizerunkowym marki, za każdym Twoim nowym klientem, będą stali kolejni nastawieni na skorzystanie z Twoich usług. ”
“Dzięki działaniom remarketingowym zyskasz niesamowity zwrot z inwestycji oraz zagościsz już na stałe w umysłach klientów jako postępowy przedsiębiorca. ”
“Promocja narzędziem Google Maps jest idealnym rozwiązaniem dla prywatnych działalnści, małych lokali usługowych i innych...”
“Dzięki pozytywnym "bezstronnym" informacjom oraz opieniom o marce i jej produktach następuje bezpośrednie przełożenie na podniesienie sprzedaży. ”
“Fantastycznie byłoby być monopolistą na rynku. Jeżeli nie masz tej przyjemności to jest to podstawowe działanie, aby zostawić konkurencję z tyłu. ”
“Na pewno znasz to uczucie, gdy czytasz książkę, a cały świat dookoła przestaje istnieć, nagle telefon wybudza Ciebie... Cooo to już 4 godziny? Treść ma znaczenie. ”
“Szybkość życia zmusza każdego do selekcjonowania informacji. Skondensowanie, szybko i zwięźe - zaprezentuj swoją firmę klientowi. Szanując jego czas, doceni Twój wysiłek. ”
“Przyciągnąłeś klienta? Łap szybko jego uwagę. Zaprezentuj swoje usługi i wyjaśnij w jaki sposób może wykorzystać Twoje usługi właśnie dla zaspokojenia własnych potrzeb. ”
“Odpowiednio przygotowane logo oraz spójna identyfikacja wizualna sprawi, że będziesz zapamiętany. W pierwszej chwili masz tylko ułamki sekund na złapanie uwagi. Wykorzystaj je. ”
“Usiądź na krześle...Raczej...Poczuj jak idealne ułożenie tego krzesła wgniecie Cię wprowadzając w błogi stan, a delikatne poszycie sprawi, że będziesz chciał, aż usiąść bez spodni... Jest różnica? Ogromna! ”
“W obecnych czasach trudno o lojalnego klienta. To odczuwają firmy, które zaniedbują komunikację ze swoimi klientami. Nie lubisz facebooka? Twój klient lubi... ”
“Prestigi, agencja marketingowa, agencja interaktywna, strony internetowe, strony www, adwords, linki sponsorowane, Mrągowo, Olsztyn, Kętrzyn, Giżycko, Mikołajki, Reszel, Lidzbark Warmiński, Dobre Miasto, Ostróda.”
“Tworzymy strony www, sklepy internetowe, identyfikacje wizualne, kreacje do kampanii display. Prowadzimy i realizujemy kampanie reklamowe Google Adwords,remarketing, social media oraz content marketing”
“Prowadzimy m. in. audyt marketingowy, analitykę, optymalizację konwersji, badanie ruchu na stronach www, badania neuromarketingowe. Womm marketing, pozycjonowanie”
Wdrażając najskuteczniejsze metody marketingowe oraz czerpiąc od najlpszych zyskasz sukces.
Zyskujesz pozytywny wizerunek marki oraz zaufanie klientów. Przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż, czyli wzrost zysków.
Klient ocenia w ułamkach sekund, czy kupi od Ciebie. Pozwól mu zagłębić się w Twój produkt. Zyskujesz uwagę klienta i utrzymanie jej.
Korzystaj z praktyk topowych firm będących liderami rynku. Od teraz wszystkie te strategie są w zasięgu Twojej ręki. Sięgnij po nie.
Gdy nie masz na nic czasu outsourcing jest najlepszym rozwiązaniem. Zlecanie prac specjalistom w swoim fachu daje Tobie pewność i szybkość działania. Pracownik pracuje… Przedsiębiorca zleca…
Ułatwi Ci już od samego początku kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Jest to fundament, dzięki któremu będziesz mógł nakłaniać kogokolwiek do wypróbowania Twojego produktu lub usługi. Zyskaj jeszcze przed samą sprzedażą.
Będziesz zawsze kilka kroków przed konkurencją, gdyż nie ma odwrotu przed wdrażaniem nowych sposobów dotarcia do klienta. Bądź jedynym słusznym wyborem dla swoich klientów.
Zaoszczędź czas przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Kieruj sprzedaż tam, gdzie przebywają Twoi klienci.