Jeżeli kiedykolwiek zadawałeś sobie pytania:
Spraw, by klienci postrzegali Ciebie jako profesjonalistę. Zbuduj zaufanie do marki oraz uczyń ją firmą pierwszego wyboru!
Pozycjonuj się w oczach klientów na lidera w branży. Zyskaj zaufanie i rozpoznawalność!
Dlaczego pozycjonowanie? Dlatego, że masz przed sobą klienta, który przychodzi do Twojego sklepu i chce kupić Twój produkt. Gotowa potrzeba, chęć zakupu – wykorzystaj to i sprzedaj! To takie proste.
Pozycjonowanie umożliwia niebywały rozwój firmy. Zwiększa sprzedaż, rozpoznawalność marki oraz większe możliwości dotarcia do szerszego grona klientów – a to tylko kilka z mnóstwa zalet, dla których warto pozycjonować firmową stronę internetową. Więc jeśli posiadasz firmową stronę internetową lub sklep internetowy to nie jest pytanie, czy ale kiedy zaczniesz jeszcze bardziej interesować się tym tematem. Jako przedsiębiorca zlecasz takie usługi profesjonalistom, ale warto byś wiedział o pozycjonowaniu chociaż podstawy więc zapraszamy.
Żeby klienci od Ciebie kupili muszą najpierw Ciebie znaleźć. Obecnie masz niesamowitą możliwość przedstawiania własnej oferty dokładnie w momencie, gdy klient szuka Twojego produktu lub usługi. Wyobraź sobie, że podczas rozmowy na bankiecie trwa dyskusja o najbardziej gustownym wystroju wnętrza. Każdy włącza się do dyskusji i debata trwa w najlepsze. Jedna osoba wybrała by styl prowansalski inna pozostawiła surowe wnętrze w stylu skandynawskim. Nagle ktoś pyta: „tylko, gdzie dostać tak atrakcyjne meble?” i w tym momencie pada nazwa Twojej firmy. Genialne? Oczywiście ma to bezpośrednie przełożenie na wyszukiwanie w Google. Klient szuka i chce kupić, wystarczy mu się przedstawić. Na tym polega pozycjonowanie. W ten sposób budowane jest zaufanie do firmy. Najlepiej pozycjonujące się firmy są praktycznie pierwszym wyborem w trakcie zakupów. Niezbędnym jest wykorzystanie pozycjonowania i korzyści z niego płynących w Twoim biznesie. Jeżeli jeszcze nie pozycjonujesz swojej strony masz do wyboru zacząć to robić w tej chwili lub zrobić to później, gdy konkurencja zbuduje jeszcze większe zaplecze pozycjonerskie, zdobędzie prestiż i zaufanie klientów oraz zagarnie sobie rynek. Można konkurować w każdym momencie, ale czy nie lepiej zarabiać już dzisiaj?
Pozycjonowanie stron internetowych (ang. search engine optimization), albo jeszcze inaczej – SEO. Jest zbiorem działań mających na celu uzyskanie jak najwyższych pozycji w naturalnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych m in. Wyszukiwarce Google. Optymalizacja strony dla wyszukiwarek niesie ze sobą szereg pozytywów takich jak zwiększenie świadomości marki, produktu, usługi, zbudowanie zaufania do marki, a tym samym sprawienie, że firma staje się firmą pierwszego wyboru dla klienta.
Należy wziąć pod uwagę to, że jeżeli Twój klient czegoś szuka, robi to za pomocą wyszukiwarki Google. Jest to obecnie lider w świecie wyszukiwarek z wynikiem 98% udziału w rynku. Dlatego trafnym jest stwierdzenie, że jeżeli nie ma tam Twojej firmy to najprawdopodobniej nie istnieje. Wyszukiwarka Google to nie tylko sprzedaż, ale i wyszukiwanie informacji. Dlatego firmy konkurują już nie tylko z innymi firmami, ale i z blogami, serwisami informacyjnymi, forami dyskusyjnymi. Każdy chce osiągnąć jak najwyższe pozycje w wyszukiwarce z racji tego, że jest to praktycznie równoważne ze zdobyciem coraz szerszego grona odbiorców, zwiększeniem rozpoznawalności marki oraz przełożeniem bezpośrednio na sprzedaż produktów i usług.
Pozycjonowanie jest świetne do skalowania swojego biznesu. Biznes świetnie idzie lokalnie? No to pora na większe obszary takie jak województwo, może sprzedaż na całą Polskę? A idąc tym śladem można działać globalnie. Tak tworzone są międzynarodowe światowe biznesy. Obecnie nie ma żadnych przeszkód przed tym, aby nabywać lub sprzedawać towary za granicę. Szukać nowych możliwości i rynków. Niektóre kraje po prostu szastają pieniędzmi, warto tam być. Sprzedaż online rośnie z roku na rok. Klienci coraz bardziej przekonują się do zakupów online, chcą kupować więc daj im tą możliwość. Wyjdź naprzeciw potrzebom swoich klientów i zaproponuj im swoje usługi i produkty.
Działasz lokalnie? Więc z pewnością zainteresowany jesteś pozycjonowaniem lokalnym swojej firmy. Wiele razy zdarza się tak, że klienci kupują u firm spoza swojego miasta i nawet nie wiedzą, że mogą nabyć dane usługi lub produkty u siebie w mieście. Po prostu szukają produktów i usług w internecie, jeżeli nie ma tam Twojej firmy… to można sobie już dopowiedzieć. Pozycjonowanie lokalne daje wiele możliwości w promocji swojego biznesu. Wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania zbudują zaufanie do marki. Poprzez dobre pozycjonowanie firmy więcej osób dowie się o ofercie i chętniej z niej skorzysta. Pozycjonowanie lokalne jest świetne w przypadku firm świadczących swoje usługi w obrębie danego miasta lub regionu. Często firmy świadczące swoje usługi na terenie miasta lub w siedzibie firmy sądzą, że pozycjonowanie lokalne w wyszukiwarce może ich nie dotyczyć. Niestety jest to błędne myślenie, gdyż pierwszy kontakt z firmą klienci najczęściej mają poprzez wyszukiwanie danej usługi lub produktu w internecie. Jeżeli zdarzy się tak, że klient będzie miał kontakt z firmą jeszcze przed wyszukiwaniem w internecie to po przyjściu do domu na pewno wyszuka informacji na temat tego fryzjera, zakładu mechanicznego, usług hydraulicznych czy kosmetycznych. Tak działa obecnie świat i nic nie da powtarzanie tego, że kiedyś było jakoś lepiej bez tego internetu.
Wyszukiwarka Google zarabia przede wszystkim na płatnych usługach dla reklamy firmy, czyli linkach sponsorowanych. Na szczęście możliwe jest, aby skorzystać z naturalnych, a tym samym bezpłatnych wyników wyszukiwania. Nazywane są one inaczej organicznymi wynikami wyszukiwania. To właśnie one mają wpływ na pozycjonowanie firmy na poszczególne słowa kluczowe w wyszukiwarce Google. W przypadku pierwszej strony wyników Google mamy do czynienia z dziesięcioma wynikami naturalnymi, które wyświetlane są klientowi. Wyświetlane wyniki różnią się w zależności od tego, czego klient szuka w danym momencie, jakie słowo kluczowe wpisał, miasta z którego czegoś szuka lub nawet urządzenia z którego korzysta. Podczas pozycjonowania trzeba uwzględniać mnóstwo zmiennych, które mają wpływ na to, że to właśnie Twoja firma, artykuł, blog lub jakakolwiek informacja wyświetli się właśnie tej osobie. Google cały czas udoskonala swoje produkty oraz wprowadza przeróżne zmiany w wyglądzie swoich stron czy systemów. Zapewne słyszałeś już nie raz o algorytmie Google, który ma wpływ na pozycjonowanie stron. Jest on non stop udoskonalany i wymaga od stron coraz więcej. Po części jest to dobra praktyka z racji tego, że strony są coraz bardziej przyjazne użytkownikom przez co osoby otrzymują dopasowane do nich treści, czyli to czego aktualnie szukają. Także zmianie ulega cały czas pierwsza strona Google, gdzie obecnie trzy pierwsze miejsca zajmowane są poprzez płatne reklamy za pomocą systemu Google Ads. Tuż za nimi znajduje się pierwszych 10 pozycji naturalnych wyników wyszukiwania w Google, a na zakończenie również wyszukiwarka Google proponuje użytkownikom płatne reklamy w zależności od doboru treści są to 1,2 lub 3 pozycje reklamowe. Jest to podstawowa wersja wyświetlania na pierwszej stronie google, gdyż wyniki wyszukiwania można wzbogacać o przeróżne elementy takie jak dodatkowe linki, dodatkowe opisy, zdjęcia, logo firmy, filmy oraz recenzje. Te wszystkie udogodnienia można uzyskać zarówno w naturalnych wynikach wyszukiwania dostępnych poprzez pozycjonowanie oraz płatnych reklamach w systemie Google Ads. Jest to delikatnie mówiąc zabawa dla dużych chłopców więc o zaawansowanych elementach można napomknąć kiedy indziej.
Lokalne firmy mają niesamowite ułatwienie, gdyż mogą prowadzić bój również w pozycjonowaniem w mapach google. Mapy google wyświetlane są w postaci mapki. Wygrywają te firmy, które mają najbardziej zaoptymalizowany profil firmowy pod określone zapytania użytkowników. Jest to świetne wsparcie wizerunkowe dla firmy. Klienci dużo bardziej ufają firmom, które wiedzą co robią ze swoim wizerunkiem. Google również przykłada dużą wagę do tego by ułatwić życie swoim użytkownikom także prezentuje każdemu treści najbardziej dopasowane pod jego wymagania. Stąd dotarcie z szerokim przekazem ofertowym własnej firmy do tych klientów, którzy w danym momencie szukają produktów, usług oraz informacji pośredniczących w procesie zakupowym – po prostu są częściej wybierane przez klientów. Każde działanie reklamowe działa synergicznie, czyli zarówno dobrze wypozycjonowana strona wspiera reklamę za pomocą innych narzędzi, jak i reklama za pomocą innych narzędzi wspiera pozycjonowanie. Wszystko prowadzi do tego, że Twoja firma może zyskać bardzo duże powierzchnie reklamowe, na które nie mogą sobie pozwolić inne firmy.
Codziennie całe tabuny ludzi korzystają z wyszukiwarki Google. Szukają rozrywki, informacji, przygody oraz dokonują zakupów. Codziennie jest tyle sposobności do tego, aby to właśnie im przedstawić ofertę własnej firmy. Dopasowane wyniki wyszukiwania, chętni klienci szukający produktów i usług, gotowi do zakupu – to idealne miejsce do tego by promować własną firmę. Tak ogromy potencjał marketingowy jest wykorzystywany przez wszystkie świadome firmy. Warto do nich dołączyć. Biorąc pod uwagę dopasowanie własnych słów kluczowych do wyszukiwania klientów dziennie można wyświetlać swoją reklamę setki lub nawet tysiące razy. Jeżeli Twoja branża jest bardzo popularna zauważ jak duży potencjał sprzedażowy niesie działanie pozycjonowania firmowej strony internetowej.
Dzięki profesjonalnemu pozycjonowaniu firmowej strony internetowej zyskasz:
Myślisz, że Twój produkt jest dobry jedynie dla lokalnych odbiorców. Wystarczy, że sprawdzisz tą informację w Google i przekonasz się jak dużo firm z dokładnie takimi samymi produktami lub usługami działa międzynarodowo. Myślisz, że lokalny rynek się wyczerpał? Wyciśnij z niego jeszcze więcej i przenoś się powoli na sąsiednie miasta, województwo, region całego kraju lub nawet podbijaj zagraniczne rynki. Obecnie nie ma żadnych ograniczeń, gdyż nie ma takiej branży w której jakaś firma nie sprzedawałaby swoich produktów lub usług międzynarodowo. Użyj tych samych strategii do przezwyciężenia własnych ograniczeń!
Warto zauważyć, że z wyszukiwarki korzystają różne grupy klientów i do każdej z nich można dotrzeć ze swoją ofertą. Praktycznie każdy szuka informacji w internecie, dlatego starsza Pani szukająca ziołowych tabletek lub lokalnych klubów seniora może trafić do Twojej firmy, gdy tylko jest w Twojej grupie odbiorców. Młoda prężna osoba szukająca informacji na temat poprawy swojej sylwetki trafi do Twojego klubu fitness lub skorzysta z Twojej oferty suplementów. Mężczyzna znajdzie upragnione perfumy, które powalają kobiety na kolana, a kobieta znajdzie swoją wymarzoną sukienkę w Twoim sklepie, dzięki odpowiednio skonstruowanej i pozycjonowanej stronie Twojej firmy. Jeżeli zdarzy się tak, że dotrzesz do klienta innymi kanałami… to ostatecznie i tak sprawdzi Twoją firmę w internecie 😀.
Od smartfonów po inteligentne domy. Każdy korzysta z dobrodziejstw internetu i każdy szuka informacji za pomocą wyszukiwarki internetowej. Zadajesz pytanie i uzyskujesz odpowiedź. Twoi klienci szukają informacji siedząc przy biurku na komputerze, wygrzewając się w zimowy wieczór pod kocem z laptopem na kolanach, szybko w autobusie za pomocą telefonu, wypoczywając na kanapie na tablecie, a nawet w wyszukiwarce w… telewizorze. Wykorzystaj możliwości jakie niesie ze sobą technologia. Dzięki dobremu pozycjonowaniu strony firmowej pojawiasz się klientowi ze swoją ofertą właśnie wtedy kiedy jesteś szukany.
Google pomimo swoich zaawansowanych aktualizacji algorytmów sprzyja Twojej firmie z racji tego, że dopasowuje wyniki wyszukiwania do wyszukiwania Twojego klienta. Jeżeli znasz swoją grupę klientów, a jeżeli nie znasz to chętnie Ci w tym pomożemy – to możesz trafić ze swoją ofertą właśnie do niego. Należy pamiętać, że w przypadku wyszukiwania to klient decyduje czego szuka, więc warto wiedzieć czego szuka i dopełnić dzieła skłaniając go do zakupu w Twojej firmie. Klient szukający dobrej „restauracji w Olsztynie” znajdzie właśnie Twoją restaurację, dlatego mamy tutaj sytuację, gdzie obie strony są zadowolone. Twoja konkurencja również słyszała o pozycjonowaniu i najprawdopodobniej już je stosuje w przypadku swojej firmy, dlatego im lepiej pozycjonowana strona tym większe szanse na pozyskanie większej ilości klientów.
Niezwykłą zaletą pozycjonowania jest fakt, że oferta Twojej firmy pojawia się klientowi dokładnie w tym momencie, w którym szuka produktu lub usługi, którą oferujesz. W przypadku tradycyjnych reklam nie można osiągnąć tego efektu. Osoba jadąca samochodem w 5 minucie jazdy mijając baner z restauracją może nie mieć akurat potrzeby zjedzenia posiłku. Natomiast w 7 minucie jazdy już takowe uczucie ją najdzie i wyszuka najbliższej restauracji za pomocą wyszukiwarki w swoim smartfonie. Odpowiednie pozycjonowanie zapewni pojawienie się właśnie Twojej restauracji więc przewaga pozycjonowania nad tradycyjną formą reklamy jest kolosalna.
Pozycjonowanie strony wymaga dużego wysiłku już od początku projektowania strony firmowej, lecz wysiłek ten jest pewnego rodzaju inwestycją, która wielokrotnie przekłada się na sukces firmy już od pierwszych efektów pozycjonowania strony. Osiągnięte efekty są długotrwałe i co najbardziej interesujące całkowicie darmowe w późniejszym okresie. Przy profesjonalnie pozycjonowanej stronie firmowej możesz mieć nawet 100 tys. klientów dziennie i nie poniesiesz za to żadnych dodatkowych kosztów. W późniejszym etapie rozwoju firmy często można wstrzymać się nawet z płatnymi formami reklamy, gdyż wysoką konwersję, czyli sprzedaż uzyskuje się z działań SEO. Rozpoznawalność oraz zaufanie do marki jest kluczowym czynnikiem skłaniającym klientów do kupna w danym sklepie lub firmie.
Reklama firmy w internecie staje się z roku na rok coraz droższa, gdyż każdy wie, że jest ona bardzo skuteczna. Reklama firmy poprzez inne media takie jak radio, telewizję z roku na rok tanieje, gdyż nie ma takiego przełożenie na sprzedaż więc każda mądra firma przenosi się do internetu. Kampanie reklamowe muszą być zasilane często całkiem niemałymi budżetami. Na szczęście pozycjonowanie strony firmowej jest jedną z najtańszych metod dotarcia do klienta. Dodatkową zaletą jest to, że Twoja firma pojawia się klientowi dokładnie wtedy, kiedy jej szuka.
Często początkujące firmy muszą zbudować świadomość marki w umysłach klientów. Klient znając markę dużo chętniej dokona zakupu w jej sklepie. Dobrze pozycjonowana strona jest odpowiedzą na zapytania klientów przez co takie działanie niesamowicie wzbudza jego zaufanie do marki. Częściej powraca, kupuje i rekomenduje. Czyż nie o to chodzi, by klient powracał i zachęcał następnych do zakupu. Ułatw klientom drogę dotarcia do Ciebie i pozycjonuj się skutecznie, by sprzedawać jeszcze więcej.
Warto traktować pozycjonowanie tak jak każdą czynność związaną z biznesem wykonywaną na każdym etapie życia firmy. Na samym początku działalności przedsiębiorcy zlecają wykonanie banerów, ulotek, inwestują w reklamę. W dojrzałej firmie konstruuje się zaawansowane plany marketingowe i kampanie reklamowe dostosowane od docelowych grup klientów. Wszystkie te działania mają jeden cel – przyciągnąć klienta i skłonić go do zakupu. Tak samo w pozycjonowaniu strony firmowej wszelkie działania skupiają się na tym, by przyciągnąć do firmy jak najwięcej klientów, którzy zachęceni działaniami firmy zostaną przekonani do zakupu. Klient może znajdować się na różnych etapach lejka zakupowego, dlatego działania marketingowe są tak bardzo zaawansowane. W przypadku pozycjonowania strony firmowej firma ma bardzo szeroki wachlarz korzyści. Najważniejszym jest to, że im lepiej pozycjonowana strona tym więcej klientów przyciągnie do firmy. Klienci Ci są dużo bardziej zachęceni do skorzystania z oferty firmowej z racji tego, że Google dostosowuje wyniki wyszukiwania do indywidualnych potrzeb klientów. Dostosowana odpowiedz na zapytanie użytkownika daje nie tylko większy ruch na stornie, ale również poczucie, że firma jest wiarygodna dbając o własny wizerunek. Jak wiadomo wizerunek w obecnych czasach jest jedną z najważniejszych rzeczy w biznesie. Im strona firmowa osiąga wyższe wyniki wyszukiwania tym więcej użytkowników odwiedzających Twoją firmę. Pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania może często zyskiwać nawet 40% ruchu wyszukiwania. Warto zwrócić uwagę na to jaki potencjał reklamowy niesie ze sobą ten procent. Szukając restauracji w danym mieście na wyszukiwane hasło typu „restauracja żechoszkowice”, gdy wyszukiwana fraza będzie wyszukiwana 1000 razy to Twoja firma zyskuje 400 potencjalnych osób, które mogą skorzystać z oferty restauracji. Gdy weźmiemy pod lupę większe miasto typu Gdańsk, czy Warszawa, gdzie wyszukiwanie restauracji plasuje się na poziomie 40 tys miesięcznie zyskujesz już poprzez samo pozycjonowanie strony 16 tysięcy potencjalnych klientów miesięcznie !!! Wyobraź sobie takie wyniki w przypadku sklepu internetowego, Hotelu, Zakładu fryzjerskiego, Firmy budowlanej.
Nie ma co się oszukiwać, dzisiaj praktycznie każdy korzysta z internetu. Jeżeli nie jesteś widoczny to odcinasz się od ogromnej grupy klientów. Często bywa tak, że nawet Twoi obecni klienci nie mają pojęcia o Twoich pozostałych usługach lub produktach, więc warto zadbać o informowanie Twoich obecnych oraz przyszłych klientów o Twoich produktach i usługach. Warto, aby Twoi obecni klienci widzieli, że nie spoczywasz na laurach i aktywnie promujesz swój biznes, gdyż w obecnych czasach ogrom możliwości dla klienta, gigantyczna konkurencja praktycznie w każdej branży – nie buduje dobrych warunków do lojalności klientów. Więc klient, który widzi Twoją reklamę wie, że wybrał firmę, która dba o wizerunek.
Czy poradzę sobie z pozycjonowaniem? Oczywiście! Są specjaliści tacy jak mechanicy, którzy znają się na naprawie Twojego samochodu, gdy nie wiesz dlaczego nie jedzie, albo coś strzela i hałasuje. Są architekci, którzy realizują zaawansowane projekty zagospodarowania przestrzeni. Są elektrycy, którzy wykonują skomplikowane połączenia układów, tak, abyś nie musiał zaglądać do dużej skrzynki z czaszką na drzwiach. To wszystko można zrobić samemu 😀.
Wreszcie są Mądrzy Przedsiębiorcy, którzy mądrze outsoursują i zlecają zadania innym by nie wykonywać np. księgowości samemu. To sprawia, że firma działa sprawniej i może non stop rosnąć w siłę.
Pozycjonowanie firmowej strony internetowej w konkretnych miastach.
Umiejętne dobranie strategii oraz wdrożenie odpowiedniego planu umożliwi wyciśnięcie z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wszystkich możliwości.
Ograniczenie jest tylko w postrzeganiu świata. Zarządzaj czasem tak byś miał go na inne czynności. Zdecydowanie wydłużysz każdy dzień i podniesiesz jakość swojego biznesu.
Z godziny na godzinę zyskuj nowych klientów. Docieraj do coraz szerszej grupy odbiorców. Przedstaw korzystnie i atrakcyjnie swoje produkty oraz usługi dla swoich odbiorców. Buduj świadomość swojej marki.
Oszczędzaj i pomnażaj swoje pieniądze. Z nutką zazdrości patrzysz na tych co ubiegli Cię we wdrażaniu innowacyjnych działań marketingowych? Zacznij działać!
Jako przedsiębiorca wiesz, że będziesz skuteczny tylko wtedy, kiedy będziesz podążał za trendami. Poznaj narzędzia i techniki, które wzmocnią Twoją pozycję na rynku
Spraw, by klienci postrzegali Ciebie jako profesjonalistę. Zbuduj zaufanie do marki oraz uczyń ją firmą pierwszego wyboru!
Pamiętaj!
Większość z tych, którzy odwiedzili Twój serwis ma intencję zakupową!
Jesteś specem, pokaż swoim klientom, że są w rękach prawdziwego profesjonalisty.
Pomożemy Ci to zdobyć. Skontaktuj się z nami!
DO ZOBACZENIA!“Posiadanie strony internetowej otwiera cały wachlarz nowych sposobów pozyskania klienta. Zadbaj o wizerunek Twojej marki i spraw, by strona zarabiała na Ciebie.”
“Niedługo zakupy online wyprą tradycyjne formy zakupów z racji wygody. Koniecznością jest dotarcie tym kanałem komunikacji do klienta oraz wyjście na przeciw jego potrzebom.”
“Must have, każdej poważnej firmy. W obecnym szybkim trybie życia, ogrom transakcji przeprowadzanych jest poprzez urządzenia mobilne. Zadbanie o zabieganych ludzi na pewno będzie się opłacało.”
“Codziennie setki osób korzystają z najpopularniejszej wyszukiwarki Google szukając produktów, bądź usług które Ty oferujesz. ”
Analityka zaimplementowana na stronie daje nam nieograniczone możliwości raportowania, odpowiedniego reagowania na zachowania klientów. ”
“Dzięki odpowiednim działaniom wizerunkowym marki, za każdym Twoim nowym klientem, będą stali kolejni nastawieni na skorzystanie z Twoich usług. ”
“Dzięki działaniom remarketingowym zyskasz niesamowity zwrot z inwestycji oraz zagościsz już na stałe w umysłach klientów jako postępowy przedsiębiorca. ”
“Promocja narzędziem Google Maps jest idealnym rozwiązaniem dla prywatnych działalnści, małych lokali usługowych i innych...”
“Dzięki pozytywnym "bezstronnym" informacjom oraz opieniom o marce i jej produktach następuje bezpośrednie przełożenie na podniesienie sprzedaży. ”
“Fantastycznie byłoby być monopolistą na rynku. Jeżeli nie masz tej przyjemności to jest to podstawowe działanie, aby zostawić konkurencję z tyłu. ”
“Na pewno znasz to uczucie, gdy czytasz książkę, a cały świat dookoła przestaje istnieć, nagle telefon wybudza Ciebie... Cooo to już 4 godziny? Treść ma znaczenie. ”
“Szybkość życia zmusza każdego do selekcjonowania informacji. Skondensowanie, szybko i zwięźe - zaprezentuj swoją firmę klientowi. Szanując jego czas, doceni Twój wysiłek. ”
“Przyciągnąłeś klienta? Łap szybko jego uwagę. Zaprezentuj swoje usługi i wyjaśnij w jaki sposób może wykorzystać Twoje usługi właśnie dla zaspokojenia własnych potrzeb. ”
“Odpowiednio przygotowane logo oraz spójna identyfikacja wizualna sprawi, że będziesz zapamiętany. W pierwszej chwili masz tylko ułamki sekund na złapanie uwagi. Wykorzystaj je. ”
“Usiądź na krześle...Raczej...Poczuj jak idealne ułożenie tego krzesła wgniecie Cię wprowadzając w błogi stan, a delikatne poszycie sprawi, że będziesz chciał, aż usiąść bez spodni... Jest różnica? Ogromna! ”
“W obecnych czasach trudno o lojalnego klienta. To odczuwają firmy, które zaniedbują komunikację ze swoimi klientami. Nie lubisz facebooka? Twój klient lubi... ”
“Prestigi, agencja marketingowa, agencja interaktywna, strony internetowe, strony www, adwords, linki sponsorowane, Mrągowo, Olsztyn, Kętrzyn, Giżycko, Mikołajki, Reszel, Lidzbark Warmiński, Dobre Miasto, Ostróda.”
“Tworzymy strony www, sklepy internetowe, identyfikacje wizualne, kreacje do kampanii display. Prowadzimy i realizujemy kampanie reklamowe Google Adwords,remarketing, social media oraz content marketing”
“Prowadzimy m. in. audyt marketingowy, analitykę, optymalizację konwersji, badanie ruchu na stronach www, badania neuromarketingowe. Womm marketing, pozycjonowanie”
Wdrażając najskuteczniejsze metody marketingowe oraz czerpiąc od najlpszych zyskasz sukces.
Zyskujesz pozytywny wizerunek marki oraz zaufanie klientów. Przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż, czyli wzrost zysków.
Klient ocenia w ułamkach sekund, czy kupi od Ciebie. Pozwól mu zagłębić się w Twój produkt. Zyskujesz uwagę klienta i utrzymanie jej.
Korzystaj z praktyk topowych firm będących liderami rynku. Od teraz wszystkie te strategie są w zasięgu Twojej ręki. Sięgnij po nie.
Gdy nie masz na nic czasu outsourcing jest najlepszym rozwiązaniem. Zlecanie prac specjalistom w swoim fachu daje Tobie pewność i szybkość działania. Pracownik pracuje… Przedsiębiorca zleca…
Ułatwi Ci już od samego początku kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Jest to fundament, dzięki któremu będziesz mógł nakłaniać kogokolwiek do wypróbowania Twojego produktu lub usługi. Zyskaj jeszcze przed samą sprzedażą.
Będziesz zawsze kilka kroków przed konkurencją, gdyż nie ma odwrotu przed wdrażaniem nowych sposobów dotarcia do klienta. Bądź jedynym słusznym wyborem dla swoich klientów.
Zaoszczędź czas przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Kieruj sprzedaż tam, gdzie przebywają Twoi klienci.