Jeżeli kiedykolwiek podczas zadawałeś sobie pytania:
Pora wprowadzić skuteczne rozwiązania i osiągnąć cele.
Czym jest copywriting? Przeczytaj ten tekst zrozumiesz wszystko: „Przy prędkości 60 mil na godzinę najgłośniejszym dźwiękiem jest tykanie elektronicznego zegarka”. Jest to ukazanie luksusu Rolls Royce’a. Właśnie w ten sposób działa copywriting. Dzięki nowoczesnym narzędziom copywritingowym umiejętnie zwerbalizujesz wartość swojego produktu. To jak klient będzie postrzegał Twój produkt zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. Jeżeli nie przedstawisz mu produktu z jak najlepszej strony, ktoś zrobi to za Ciebie i nie koniecznie będzie to dobra strona. Dzięki nowoczesnym narzędziom copywritingowym możesz sprawić, by klient wszedł gładko w ten cudowny proces sprzedażowy czując się naprawdę wyjątkowo. Wzbudzisz jego zaufanie oraz przekonanie o jakości i wartości Twojego produktu oraz oferty. Twoja oferta będzie wyróżniała się na tle konkurencji co wzniesie Ciebie na zupełnie inny poziom. Twoja konkurencja na szczęście pisze swoje oferty w standardowy i oklepany sposób, dlatego masz jeszcze prościej. Chcesz sprawdzić? Wpisz w Google tekst: „Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, ofertujemy wysokiej jakości usługi w atrakcyjnej cenie”. Bardzo dużo wyników prawda?
Właśnie w ten sposób wygląda standardowa oferta większości firm. W ten sposób tworzy się teksty, które nic nie znaczą. Jeżeli chcesz rozmydlić swoją ofertę będzie to idealny tekst, lecz jeżeli chcesz zakomunikować coś klientowi, potrzeba troszeczkę więcej finezji. Częstym argumentem firm jest fakt, że wszyscy tak piszą. Niestety jest to droga do nikąd. Twój klient musi poznać Twój produkt, jeżeli go nie pozna będzie sugerował się po prostu ceną lub innymi czynnikami. Myślisz, że Twój klient zna Twój produkt? Oj grubo się myślisz – nawet jeżeli sprzedajesz śrubki lub żyletki. Twój klient absolutnie nie zrozumie czym wyróżnia się Twoja oferta od oferty konkurencji. Musisz mu w tym pomóc. Firmy często piszą swoje oferty w sztampowy oklepany sposób nie zdając sobie sprawy z tego, że zniechęcają konsumentów do skorzystania z usług czy produktów ich firmy. Firmy zabierają się do tego samodzielnie, bo przecież to proste i często odbijają się od kolejnej bariery jaką jest „klątwą wiedzy”. – Ty wiesz o swoim produkcie wszystko. Klient ma mgliste pojęcie. Ty wiesz czym się Twój produkt wyróżnia i uważasz to za oczywiste. Twój klient tego nie wie. Klient odwiedzając Twoją stronę również bez zrozumiałego przekazu nie będzie wnikał o co Tobie chodzi – po prostu pójdzie do konkurencji. Dlatego kieruj klienta świadomie przez cały proces sprzedażowy. Dzięki nowoczesnym narzędziom copywritingowym Twój klient nie tylko przeczyta o Twoim produkcie, ale go poczuje… Poczuje tekst, Twój produkt… poczuje Twoją ofertę.
Zauważyłeś zapewne, że od dłuższego czasu największe firmy korzystają z odpowiedniej narreacji w swoich tekstach. Marka to już nie tylko zespół osób i produkty, ale bohaterowie i czarne charaktery. Przeróżne problemy, zmagania i radości opisywane są niczym w baśniach. Opowieść o marce ma obecnie niesamowite znaczenie. Wzbudzają ciekawość, intrygują, skłaniają do myślenia, ale przede wszystkim mają skłonić do przyjęcia określonej postawy. Storytelling towarzyszy nam od wieków. Z pokolenia na pokolenie przekazywana jest w ten sposób wiedza. Historie opowiadane przy stole, opowieści mrożące krew w żyłach, fascynujące opowieści o zjawiskach otaczającego nas świata. W odpowiednio skonstruowanej opowieści za pomocą symboli oraz motywów oddziałujemy na świadomość oraz emocje odbiorcy. Mając takie narzędzia w ręku, aż wstyd byłoby ich nie wykorzystać przy tak złożonym procesie jakim jest sprzedaż. Dzięki odpowiedniemu copywritingowi możesz skłonić swojego klienta do tego, aby był on bardziej podatny na Twoje sugestie. Dzięki temu nie tylko łatwiej sprzedasz, ale zyskasz niesamowitą rozpoznawalność marki oraz zaufanie klienta. Dzięki odpowiedniemu opisowi Twojego produktu lub usługi możesz wpływać na to w jaki sposób jest on postrzegany przez Twojego klienta. Możesz wzbudzić w kliencie ciekawość, przykuć jego uwagę, sprawić, by określone informacje zapadły mu w pamięć lub wywołać uczucie pragnienia skorzystania z Twojej oferty lub kupienia produktu. Od teraz nie tworzysz reklamy dla swoich produktów, a budujesz pomost, dzięki któremu Twoi klienci będą nie tylko kupować częściej i więcej, ale przekonają się co do jakości Twoich produktów i marki. Twoje kampanie reklamowe od teraz nabiorą zupełnie innego wymiaru. Nowoczesny copywriting oparty na storytellingu to doskonały sposób na dotarcie do ludzi – z łatwością dotrzesz do ich emocji, poglądów, wrażliwości.
Najważniejsze jest zbalansowanie tekstów na stronie lub ofertowych, gdyż czyta je zarówno algorytm wyszukiwarek jak i Twój klient. Nie możesz zrazić do siebie ani jednego ani drugiego. Jak to zrobić? Odpowiednim Seo copywritingiem, czyli odpowiednią optymalizacją treści. Obecnie algorytmy wyszukiwarek są na tak zaawansowanym poziomie, że nie ma możliwości tak jak w starych metodach nasycić słowami kluczowymi treść strony i oczekiwać dobrych efektów. Ponadto nieodpowiednia optymalizacja robiona na siłę może zaszkodzić całej firmie i firma może wpaść w filtry Google lub nawet dostać bana za swoje działania. Algorytmy dyktują wszystko i nie będziesz miał drugiej okazji ukazać się klientom ze swoją ofertą. Warto wiedzieć, że algorytmy Google non stop się zmieniają i trzeba być non stop na bieżąco. Wiele firm znacząco spada z pozycji w wynikach wyszukiwania właśnie z powodu braku aktualizacji i wprowadzania odpowiednich optymalizacji na stronie. Nagła zmiana wyświetlania wyników wyszukiwania sprawiła, że Twoje wyniki mogą znacząco różnić się od tych sprzed kilku miesięcy. Tytułów wyników nie określa się już ilością znaków lecz szerokością wyrażoną w pikselach. Oznacza to, że zbyt duża ilość liter takich jak W czy M może znacząco skrócić opis. Co zabiera Tobie tak ważne miejsce jakim jest przestrzeń reklamowa.
Pamiętaj Google nie jest głupim narzędziem i jego algorytmy opierają się na psychologii wyboru i przewidywalności zachowań. Strona oraz teksty na niej umieszczone muszą być odpowiednio zaprojektowane pod algorytmy jak i konsumentów. Konsumenci również czytają zupełnie inaczej niż mogłoby się zdawać. Możesz zwrócić jego uwagę na poszczególne fragmenty, tak aby całość była spójna i klarowna, a Twoja firma miała wpływ na to jak klient ma się zachowywać. Nawet wstępne przeskanowanie tekstu da mu pełen obraz i wywoła odpowiednie emocje skłaniające do zakupu. Miej wpływ na to co ukazuje się klientowi podczas samego szukania, gdyż Twój produkt przedstawiany jest na podstawie Twojej strony w internecie. Wyniki wyszukiwania tworzone są przez algorytmy wyszukiwarek, ale możesz mieć wpływ na to jak ukarzą się Twojemu klientowi. Nie ma nic gorszego jak firma pisze w swojej ofercie: „Mamy produkty najlepszej jakości przebadane przez odpowiednie instytucje farmakologiczne. Musicie zwrócić Państwo uwagę na masę tanich nieprzebadanych podróbek na lokalnym rynku. Kupujcie ze sprawdzonego źródła” – a algorytmy w tym przypadku wybiorą tekst, który ukarze się klientowi podczas szukania produktu „Mamy masę nieprzebadanych podróbek”. Pięknie. Obecnie każdy ruch w internecie ma znaczenie, jeżeli nie wykonasz go dobrze to zrobi za Ciebie to ktoś inny (zgadnij, czy z pozytywnym skutkiem dla Ciebie).
Umiejętne dobranie strategii oraz wdrożenie odpowiedniego planu umożliwi wyciśnięcie z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wszystkich możliwości.
Ograniczenie jest tylko w postrzeganiu świata. Zarządzaj czasem tak byś miał go na inne czynności. Zdecydowanie wydłużysz każdy dzień i podniesiesz jakość swojego biznesu.
Z godziny na godzinę zyskuj nowych klientów. Docieraj do coraz szerszej grupy odbiorców. Przedstaw korzystnie i atrakcyjnie swoje produkty oraz usługi dla swoich odbiorców. Buduj świadomość swojej marki.
Oszczędzaj i pomnażaj swoje pieniądze. Z nutką zazdrości patrzysz na tych co ubiegli Cię we wdrażaniu innowacyjnych działań marketingowych? Zacznij działać!
Jako przedsiębiorca wiesz, że będziesz skuteczny tylko wtedy, kiedy będziesz podążał za trendami. Poznaj narzędzia i techniki, które wzmocnią Twoją pozycję na rynku
Pora wprowadzić skuteczne rozwiązania i osiągnąć cele.
Już jesteś przedsiębiorcą, to znaczy, że masz prawo do odważnych decyzji!
Pomożemy Ci to osiągnąć. Skontaktuj się z nami!
DO ZOBACZENIA!“Posiadanie strony internetowej otwiera cały wachlarz nowych sposobów pozyskania klienta. Zadbaj o wizerunek Twojej marki i spraw, by strona zarabiała na Ciebie.”
“Niedługo zakupy online wyprą tradycyjne formy zakupów z racji wygody. Koniecznością jest dotarcie tym kanałem komunikacji do klienta oraz wyjście na przeciw jego potrzebom.”
“Must have, każdej poważnej firmy. W obecnym szybkim trybie życia, ogrom transakcji przeprowadzanych jest poprzez urządzenia mobilne. Zadbanie o zabieganych ludzi na pewno będzie się opłacało.”
“Codziennie setki osób korzystają z najpopularniejszej wyszukiwarki Google szukając produktów, bądź usług które Ty oferujesz. ”
Analityka zaimplementowana na stronie daje nam nieograniczone możliwości raportowania, odpowiedniego reagowania na zachowania klientów. ”
“Dzięki odpowiednim działaniom wizerunkowym marki, za każdym Twoim nowym klientem, będą stali kolejni nastawieni na skorzystanie z Twoich usług. ”
“Dzięki działaniom remarketingowym zyskasz niesamowity zwrot z inwestycji oraz zagościsz już na stałe w umysłach klientów jako postępowy przedsiębiorca. ”
“Promocja narzędziem Google Maps jest idealnym rozwiązaniem dla prywatnych działalnści, małych lokali usługowych i innych...”
“Dzięki pozytywnym "bezstronnym" informacjom oraz opieniom o marce i jej produktach następuje bezpośrednie przełożenie na podniesienie sprzedaży. ”
“Fantastycznie byłoby być monopolistą na rynku. Jeżeli nie masz tej przyjemności to jest to podstawowe działanie, aby zostawić konkurencję z tyłu. ”
“Na pewno znasz to uczucie, gdy czytasz książkę, a cały świat dookoła przestaje istnieć, nagle telefon wybudza Ciebie... Cooo to już 4 godziny? Treść ma znaczenie. ”
“Szybkość życia zmusza każdego do selekcjonowania informacji. Skondensowanie, szybko i zwięźe - zaprezentuj swoją firmę klientowi. Szanując jego czas, doceni Twój wysiłek. ”
“Przyciągnąłeś klienta? Łap szybko jego uwagę. Zaprezentuj swoje usługi i wyjaśnij w jaki sposób może wykorzystać Twoje usługi właśnie dla zaspokojenia własnych potrzeb. ”
“Odpowiednio przygotowane logo oraz spójna identyfikacja wizualna sprawi, że będziesz zapamiętany. W pierwszej chwili masz tylko ułamki sekund na złapanie uwagi. Wykorzystaj je. ”
“Usiądź na krześle...Raczej...Poczuj jak idealne ułożenie tego krzesła wgniecie Cię wprowadzając w błogi stan, a delikatne poszycie sprawi, że będziesz chciał, aż usiąść bez spodni... Jest różnica? Ogromna! ”
“W obecnych czasach trudno o lojalnego klienta. To odczuwają firmy, które zaniedbują komunikację ze swoimi klientami. Nie lubisz facebooka? Twój klient lubi... ”
“Prestigi, agencja marketingowa, agencja interaktywna, strony internetowe, strony www, adwords, linki sponsorowane, Mrągowo, Olsztyn, Kętrzyn, Giżycko, Mikołajki, Reszel, Lidzbark Warmiński, Dobre Miasto, Ostróda.”
“Tworzymy strony www, sklepy internetowe, identyfikacje wizualne, kreacje do kampanii display. Prowadzimy i realizujemy kampanie reklamowe Google Adwords,remarketing, social media oraz content marketing”
“Prowadzimy m. in. audyt marketingowy, analitykę, optymalizację konwersji, badanie ruchu na stronach www, badania neuromarketingowe. Womm marketing, pozycjonowanie”
Wdrażając najskuteczniejsze metody marketingowe oraz czerpiąc od najlpszych zyskasz sukces.
Zyskujesz pozytywny wizerunek marki oraz zaufanie klientów. Przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż, czyli wzrost zysków.
Klient ocenia w ułamkach sekund, czy kupi od Ciebie. Pozwól mu zagłębić się w Twój produkt. Zyskujesz uwagę klienta i utrzymanie jej.
Korzystaj z praktyk topowych firm będących liderami rynku. Od teraz wszystkie te strategie są w zasięgu Twojej ręki. Sięgnij po nie.
Gdy nie masz na nic czasu outsourcing jest najlepszym rozwiązaniem. Zlecanie prac specjalistom w swoim fachu daje Tobie pewność i szybkość działania. Pracownik pracuje… Przedsiębiorca zleca…
Ułatwi Ci już od samego początku kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Jest to fundament, dzięki któremu będziesz mógł nakłaniać kogokolwiek do wypróbowania Twojego produktu lub usługi. Zyskaj jeszcze przed samą sprzedażą.
Będziesz zawsze kilka kroków przed konkurencją, gdyż nie ma odwrotu przed wdrażaniem nowych sposobów dotarcia do klienta. Bądź jedynym słusznym wyborem dla swoich klientów.
Zaoszczędź czas przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Kieruj sprzedaż tam, gdzie przebywają Twoi klienci.