Jeżeli kiedykolwiek zadawałeś sobie pytania:
Spraw, by klienci postrzegali Ciebie jako profesjonalistę. Zbuduj zaufanie do marki oraz uczyń ją firmą pierwszego wyboru!
Pozycjonuj się w oczach klientów na lidera w branży. Zyskaj zaufanie i rozpoznawalność!
Warszawa jako stolica Polski zapewnia ogromny dostęp do szerokiego grona konsumentów. Tak łatwy dostęp do dużej ilości klientów stwarza bardzo dobre perspektywy zarobku. Zdawałoby się, że wystarczy otworzyć firmę lub rozreklamować markę najprostszymi sposobami i klienci sami będą garneli się do skorzystania z naszej oferty. Niestety duże miasto oprócz szerokiego grona konsumentów posiada niezliczoną ilość konkurencyjnych firm. Przy tak dużej konkurencyjności każda firma musi zadbać o unikatowy wizerunek wzbudzający zaufanie klienta. Każda oferta musi być odpowiednio dobrana pod grupę klientów oraz przedstawiona w atrakcyjny sposób. Warto zwrócić uwagę na fakt iż wiele Warszawskich firm jest całkiem dobrze wyedukowana odnośnie marketingu w firmie. Odważnie używają niezbędnych narzędzi do tego, aby konkurować na tak skonstruowanym rynku. Warszawskie firmy prowadzą często agresywny marketing i ciężko jest już na samym początku wejść nawet w niszowe branże. Wiele firm świadomie zmienia się i ewoluuje do tego, aby nieustannie rozwijać swój biznes. Klienci często doceniają fakt iż firma rozwija się na każdym polu. Klienci nabierają również zaufania do firm, które znajdują się ze swoją ofertą właśnie tam gdzie aktualnie przebywają ich klienci. Przecież to właśnie w internecie przeciętny człowiek spędza teraz większość dnia. To właśnie w internecie Twoi klienci zaznają rozrywki, szukają informacji, produktów oraz usług. Dlatego warto byś znalazł się tam ze swoją ofertą. Właśnie na takie potrzeby powstało pozycjonowanie firmowej strony internetowej. Dzięki temu dotrzesz z ofertą do klientów w chwili, gdy szukają produktów oraz firm takich jak Twoja. Wykorzystaj potencjał drzemiący w swojej firmie i przedstaw się klientom z najlepszej strony.
Warszawski rynek obfituje zarówno w ilość klientów jak i firm, z którymi trzeba konkurować. Duża ilość mieszkańców otwieram furtkę do tego, aby eksperymentować z różnego rodzaju usługami. Każdy produkt nawet ten najbardziej niszowy będzie miał rację bytu. Nawet największa fanaberia będzie mogła zostać zaspokojona, gdyż tak się dzieje w stolicy jaką jest Warszawa. Warto zwrócić uwagę na to, że Warszawa obfituje również w dużą ilość turystów. Każdy turysta będzie szukał dobrego miejsca na nocleg. Na tym polu jest wielki potencjał w rozwoju swojego biznesu, gdyż jeżeli posiadasz mały pensjonat będziesz mógł przyciągnąć klientów, którzy szukają taniego noclegu w Warszawie. Jeżeli natomiast jesteś właścicielem dużego hotelu z wysokimi cenami poprzez pozycjonowanie Twoja strona ukaże się klientom z wystarczająco zasobnym portfelem. Warszawa to nie tylko turyści z innych regionów Polski. To również wielki rynek w przypadku turystów z poza granic Polski. Dlatego poprzez pozycjonowanie strony ułatwisz również im szybkie znalezienie odpowiedniej usługi lub produktu dopasowanego właśnie do ich potrzeb. Wdrażając odpowiednie rozwiązania mobilne Twoja strona firmowa może pozycjonować się wprost wyśmienicie na urządzeniach mobilnych. Da Tobie to niesamowitą przewagę nad konkurencją w przypadku pozyskania klientów biznesowych, którzy często w podróżach korzystają ze smartfonu. Nieważne jaki biznes prowadzisz może być to mały pensjonat, duża restauracja czy budka sieci fast food - Twoi klienci szukają Ciebie w internecie, dlatego pozwól im Ciebie znaleźć. Poprzez zbudowanie odpowiedniego wizerunku marki możesz już na wstępie wzbudzić zaufanie do firmy, a dzięki temu pozyskać jeszcze więcej wartościowych klientów.
To gdzie i w jaki sposób pojawisz się ze swoją reklamą oraz ofertą dla Twojego klienta ma niesamowite znaczenie. W każdym miejscu klient reaguje zupełnie inaczej. Tak samo jak w codziennym życiu każdy może mieć różne nastawienie zależne od sytuacji, w której się aktualnie znajduje. Osoby na festynie są nastawione na rozrywkę. Osoby przebywające w klubie fitness będą nastawione na zdobywanie nowych znajomości, aspekty towarzyskie oraz poprawienie formy. Te same osoby przebywające w galerii handlowej będą dużo bardziej skłonne do zakupu. Tak samo dzieje się w przypadku przebywania w internecie. Każdy portal kieruje się własnymi prawami. Do każdego portalu można dopasować ofertę tak, aby przyciągnęła klientów, którzy mogą być rozproszeni w zupełnie inną aktywnością. Instagram pozyskuje widzów pięknymi zdjęciami i opowieściami, Facebook jest świetny do nawiązywania znajomości oraz kontaktów z klientami YouTube natomiast angażuje swoich widzów różnorodnymi filmami. W przypadku pozycjonowania firmowej strony internetowej segregujesz użytkowników na tych, którzy są zainteresowani danym produktem, usługą bądź po prostu szukają pewnych informacji związanych z Twoim biznesem. Warto wiedzieć na jakich etapach zakupowych są nasi klienci. Dużo łatwiej jest zachęcić do zakupu osobę zainteresowaną danym produktem bądź usługą. Sam wybór grupy docelowej klientów może wpłynąć w znacznym stopniu na podniesienie sprzedaży w Twojej firmie. Aspektów oddziałujących na sprzedaż w firmie jest naprawdę wiele. Dlatego warto je poznawać i odpowiednio wykorzystywać. Dzięki zaawansowanym narzędziom takim jak analityka internetowa dowiesz się, gdzie przebywają Twoi klienci oraz w jaki sposób wykorzystywać ich zaangażowanie do tego, aby kupowali więcej, częściej oraz polecali Twoją firmę.
Sprzedaż jest niezwykle prosta, gdy tylko wiesz w jaki sposób dotrzeć do klientów, którzy aktualnie potrzebują naszej usługi bądź produktu. Zauważ, że klient który przychodzi do Twojego sklepu jest już nastawiony do tego, aby obejrzeć, zapoznać się i kupić produkt. Od Twoich umiejętności będzie zależało to czy nabędzie ten produkt w danym momencie, odłoży zakupy w czasie czy pójdzie do konkurencji. Jest mnóstwo szkoleń sprzedażowych, w jaki sposób rozmawiać oraz negocjować z klientem. Sprzedawcy uczą się swojego zawodu latami. Dlaczego tak ważna dziedzina jaką jest sprzedaż często jest zaniedbywana przez większość firm? Odpowiedni kontakt z klientem, nawiązywanie rozmowy, angażowanie go w proces zakupowy oraz sam zakup. Te wszystkie kroki występują również w internecie właśnie na Twojej stronie. Angażujesz ich odpowiadając na pytania. Rozwiewasz wątpliwości odsyłając do konkretnych artykułów. Nawiązujesz rozmowę mailowo poprzez formularze, na portalach społecznościowych. Skracasz proces zakupowy poprzez przedstawienie oferty oraz konkretne kroki w przypadku lejka sprzedaży. Obecnie świat online i offline przeplatają się całościowo. Rozmowa z klientem często przekłada się na kontakt mailowy lub odwiedzenie firmowej strony internetowej. Tak samo w przypadku trafienia na ofertę firmy w internecie następuje kontakt telefoniczny lub przyjście do siedziby firmy. Warto zauważyć, że nawet tuziny płotów obwieszonych Twoimi banerami, nawet najbardziej atrakcyjna oferta przedstawiana w radiu, nawet pozłacane ulotki nie przełożą się na taką skalę masową oraz automatyzacją biznesu jak działania internetowe w przypadku promocji firmy. Dlatego warto wykorzystać choćby pozycjonowanie lokalne, które jest podstawą biznesu internetowego, by wykorzystać choć część potencjału firmy. Dzięki temu przedstawisz swoją ofertę znacznie szersze grono odbiorców oraz dobierzesz idealnie przekaz pod poszczególne grupy klientów. Odpowiedz na potrzeby swoich klientów i zwiększ sprzedaż.
Współpracując z partnerami biznesowymi realizujemy przeróżne cele biznesowe. Małe firmy najczęściej chcą zwiększyć świadomość swojej marki. Duże firmy chcą wypromować konkretny produkt lub usługę. Czasami występuje potrzeba ocieplenia wizerunku marki. Pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie zaufania obecnych. Ustalenie polityki cenowej oraz podniesienie sprzedaży. Wszystko robimy w oparciu o odpowiednią strategię marketingową. W przypadku pozycjonowania opieramy swoje decyzje działania takie jak:
Współpracując z partnerami biznesowymi realizujemy przeróżne cele biznesowe. Dla każdego z przedsiębiorców ważnym jest zupełnie inny cel. Małe firmy najczęściej chcą zwiększyć świadomość swojej marki. Duże firmy chcą wypromować konkretny produkt lub usługę. Czasami występuje potrzeba ocieplenia wizerunku marki. Pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie zaufania obecnych. Ustalenie polityki cenowej oraz podniesienie sprzedaży. Wszystko robimy w oparciu o odpowiednią strategię marketingową. W przypadku pozycjonowania opieramy swoje decyzje działania takie jak:
Istnieją narzędzia oraz sposoby przebicia się ze swoją ofertą i zdetronizowania konkurencji nawet w mieście, w którym nie posiadasz swojej firmy. Ale warto zwrócić uwagę na to, że posiadając już firmę w Warszawie masz możliwość przeplatania się różnych przekazów reklamowych. Zapewne Już próbowałeś reklamować się w lokalnym radiu, gazetach oraz stosowałaś akcje ulotkowe. Dlatego wzbogacające swój przekaz reklamowy o tak potężne narzędzie jakim jest pozycjonowanie lokalne przybliżysz się do odniesienia sukcesu w mieście Warszawa. Niewątpliwą zaletą lokalnej firmy jest to, że jest ona blisko klienta. Firmy z Warszawy znają lokalny rynek oraz preferencje swoich klientów. Klienci już znają i cenią lokalne firmy, dlatego innowacyjne rozwiązania przyczyniają się do zwiększenia sprzedaży w firmie. Wzbogacenie swojego marketingu o najnowsze narzędzia internetowe między innymi w pozycjonowanie lokalne sprawia, że nawet małe lokalne firmy są w stanie konkurować z wielkimi korporacjami. Dlatego warto wykorzystywać wszelkie narzędzia do tego, aby przebić się na tak konkurencyjnym rynku jaki jest w Warszawie. Dzięki profesjonalnemu pozycjonowaniu lokalnemu wzbudzisz jeszcze większe zaufanie do firmy oraz przedstawisz swoją ofertę jeszcze większemu gronu klientów. Osiągniesz to wszystko przy niskim nakładzie finansowym. Dlatego nie ważne czy jesteś właścicielem restauracji, hotelu, posiadasz lokalny pensjonat czy przedszkole, poprzez odpowiednie działania pozycjonujące Twoją firmę zwiększysz nie tylko sprzedaż, ale również ich zaufanie do marki. Daj szansę swoim klientom w znalezieniu Twojej firmy. To Twój obowiązek.
Pozycjonowanie firmowej strony internetowej w konkretnych miastach.
Umiejętne dobranie strategii oraz wdrożenie odpowiedniego planu umożliwi wyciśnięcie z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wszystkich możliwości.
Ograniczenie jest tylko w postrzeganiu świata. Zarządzaj czasem tak byś miał go na inne czynności. Zdecydowanie wydłużysz każdy dzień i podniesiesz jakość swojego biznesu.
Z godziny na godzinę zyskuj nowych klientów. Docieraj do coraz szerszej grupy odbiorców. Przedstaw korzystnie i atrakcyjnie swoje produkty oraz usługi dla swoich odbiorców. Buduj świadomość swojej marki.
Oszczędzaj i pomnażaj swoje pieniądze. Z nutką zazdrości patrzysz na tych co ubiegli Cię we wdrażaniu innowacyjnych działań marketingowych? Zacznij działać!
Jako przedsiębiorca wiesz, że będziesz skuteczny tylko wtedy, kiedy będziesz podążał za trendami. Poznaj narzędzia i techniki, które wzmocnią Twoją pozycję na rynku
Spraw, by klienci postrzegali Ciebie jako profesjonalistę. Zbuduj zaufanie do marki oraz uczyń ją firmą pierwszego wyboru!
Pamiętaj!
Większość z tych, którzy odwiedzili Twój serwis ma intencję zakupową!
Jesteś specem, pokaż swoim klientom, że są w rękach prawdziwego profesjonalisty.
Pomożemy Ci to zdobyć. Skontaktuj się z nami!
DO ZOBACZENIA!“Posiadanie strony internetowej otwiera cały wachlarz nowych sposobów pozyskania klienta. Zadbaj o wizerunek Twojej marki i spraw, by strona zarabiała na Ciebie.”
“Niedługo zakupy online wyprą tradycyjne formy zakupów z racji wygody. Koniecznością jest dotarcie tym kanałem komunikacji do klienta oraz wyjście na przeciw jego potrzebom.”
“Must have, każdej poważnej firmy. W obecnym szybkim trybie życia, ogrom transakcji przeprowadzanych jest poprzez urządzenia mobilne. Zadbanie o zabieganych ludzi na pewno będzie się opłacało.”
“Codziennie setki osób korzystają z najpopularniejszej wyszukiwarki Google szukając produktów, bądź usług które Ty oferujesz. ”
Analityka zaimplementowana na stronie daje nam nieograniczone możliwości raportowania, odpowiedniego reagowania na zachowania klientów. ”
“Dzięki odpowiednim działaniom wizerunkowym marki, za każdym Twoim nowym klientem, będą stali kolejni nastawieni na skorzystanie z Twoich usług. ”
“Dzięki działaniom remarketingowym zyskasz niesamowity zwrot z inwestycji oraz zagościsz już na stałe w umysłach klientów jako postępowy przedsiębiorca. ”
“Promocja narzędziem Google Maps jest idealnym rozwiązaniem dla prywatnych działalnści, małych lokali usługowych i innych...”
“Dzięki pozytywnym "bezstronnym" informacjom oraz opieniom o marce i jej produktach następuje bezpośrednie przełożenie na podniesienie sprzedaży. ”
“Fantastycznie byłoby być monopolistą na rynku. Jeżeli nie masz tej przyjemności to jest to podstawowe działanie, aby zostawić konkurencję z tyłu. ”
“Na pewno znasz to uczucie, gdy czytasz książkę, a cały świat dookoła przestaje istnieć, nagle telefon wybudza Ciebie... Cooo to już 4 godziny? Treść ma znaczenie. ”
“Szybkość życia zmusza każdego do selekcjonowania informacji. Skondensowanie, szybko i zwięźe - zaprezentuj swoją firmę klientowi. Szanując jego czas, doceni Twój wysiłek. ”
“Przyciągnąłeś klienta? Łap szybko jego uwagę. Zaprezentuj swoje usługi i wyjaśnij w jaki sposób może wykorzystać Twoje usługi właśnie dla zaspokojenia własnych potrzeb. ”
“Odpowiednio przygotowane logo oraz spójna identyfikacja wizualna sprawi, że będziesz zapamiętany. W pierwszej chwili masz tylko ułamki sekund na złapanie uwagi. Wykorzystaj je. ”
“Usiądź na krześle...Raczej...Poczuj jak idealne ułożenie tego krzesła wgniecie Cię wprowadzając w błogi stan, a delikatne poszycie sprawi, że będziesz chciał, aż usiąść bez spodni... Jest różnica? Ogromna! ”
“W obecnych czasach trudno o lojalnego klienta. To odczuwają firmy, które zaniedbują komunikację ze swoimi klientami. Nie lubisz facebooka? Twój klient lubi... ”
“Prestigi, agencja marketingowa, agencja interaktywna, strony internetowe, strony www, adwords, linki sponsorowane, Mrągowo, Olsztyn, Kętrzyn, Giżycko, Mikołajki, Reszel, Lidzbark Warmiński, Dobre Miasto, Ostróda.”
“Tworzymy strony www, sklepy internetowe, identyfikacje wizualne, kreacje do kampanii display. Prowadzimy i realizujemy kampanie reklamowe Google Adwords,remarketing, social media oraz content marketing”
“Prowadzimy m. in. audyt marketingowy, analitykę, optymalizację konwersji, badanie ruchu na stronach www, badania neuromarketingowe. Womm marketing, pozycjonowanie”
Wdrażając najskuteczniejsze metody marketingowe oraz czerpiąc od najlpszych zyskasz sukces.
Zyskujesz pozytywny wizerunek marki oraz zaufanie klientów. Przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż, czyli wzrost zysków.
Klient ocenia w ułamkach sekund, czy kupi od Ciebie. Pozwól mu zagłębić się w Twój produkt. Zyskujesz uwagę klienta i utrzymanie jej.
Korzystaj z praktyk topowych firm będących liderami rynku. Od teraz wszystkie te strategie są w zasięgu Twojej ręki. Sięgnij po nie.
Gdy nie masz na nic czasu outsourcing jest najlepszym rozwiązaniem. Zlecanie prac specjalistom w swoim fachu daje Tobie pewność i szybkość działania. Pracownik pracuje… Przedsiębiorca zleca…
Ułatwi Ci już od samego początku kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Jest to fundament, dzięki któremu będziesz mógł nakłaniać kogokolwiek do wypróbowania Twojego produktu lub usługi. Zyskaj jeszcze przed samą sprzedażą.
Będziesz zawsze kilka kroków przed konkurencją, gdyż nie ma odwrotu przed wdrażaniem nowych sposobów dotarcia do klienta. Bądź jedynym słusznym wyborem dla swoich klientów.
Zaoszczędź czas przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Kieruj sprzedaż tam, gdzie przebywają Twoi klienci.