Jeżeli kiedykolwiek podczas prowadzenia swojego biznesu zastanawiałeś się:
Pora rzucić zupełnie inne światło na takie poglądy.
Jeżeli zapytamy młodych przedsiębiorców o wizytówkę firmy najczęściej kierują nas do swojej strony internetowej, Facebooka, Instagrama bądź innych sieci społecznościowych Gdzie można wyczytać i dowiedzieć się więcej o firmie. Zupełnie jest inaczej z przedsiębiorcami będącymi na rynku od wielu lat. Najczęściej wizytówkę kojarzą oni w tradycyjną formą wizytówek wręczanych w sposób bezpośredni. Dzisiejszy bardzo zmieniający się rynek nie pozwala na to, aby móc jednoznacznie stwierdzić która metoda jest skuteczniejsza. Wiele osób zgodziłaby się z tym, że tradycyjna forma wizytówki już dawno odeszła do lamusa. Po części to osoby na pewno mają dużo racji, ale co z dotarciem do naszej grupy docelowej? A gdyby można było połączyć te dwie formy i stworzyć formę promocji, która naprawdę działa. Obecnie nie ma rozróżnienia jeżeli chodzi o świat rzeczywisty i świat internetu. Każdy przechodzi płynnie z jednego do drugiego. Widząc reklamę w formie billboardu na przykład firmy transportowej najczęściej dąży do tego, że sprawdza tę firmę w internecie. Tak samo jest gdy znajdzie firmę transportową w internecie dąży do fizycznego kontaktu. Dlatego warto wykorzystać dobrodziejstwa z obu światów i pokazać klientom, że ma się biznes na naprawdę najwyższym poziomie. Warto zauważyć jak tradycyjna forma wizytówki wręczana klientom daje ogrom możliwości. Na pewno jest to niezwykłe ułatwienie i nie musisz się skupiać na tym, że masz adres internetowy z jednym przecinkiem bądź myślnikiem… gdzie jest podwójny „a” podwójne „n” skupiasz się tylko i wyłącznie na rozmowie z kontrahentem przez co widzi, że ma do czynienia z profesjonalistą, który wręcza mu dane kontaktowe do ręki. Jeżeli chcesz zachęcić klienta do tego, aby zajrzał na Twoją stronę internetową i zasięgnął więcej informacji wystarczy umieścić stronę internetową na wizytówce. Jeżeli chcesz by odwiedził Twojego Facebooka bądź zajrzał na Instagrama również zamieszczasz tę informację. Jeżeli poprzez rozmowę dążysz do tego, aby skontaktował się z Tobą wystarczy powiedzieć - oto mój numer lub mail. Wizytówka dla firmy transportowej jest niezwykłym ułatwieniem w nawiązywaniu kontaktów z kontrahentami przez co firma działa dużo sprawniej i elastycznej.
Wizytówka firmy samą nazwą wskazuje, że jest formą reprezentacji, która musi być nienaganna. Jak najlepsze wrażenie odzwierciedlone jest bezpośrednio w dalszym kontakcie oraz w liczbie cennych klientów. Wizerunek firmy w obecnych czasach jest niesamowicie ważny. Produkcję zawsze można oddelegować, siedzibę firmy zawsze zmienić – nadszarpniętego wizerunku firmy niechlujną reprezentacją niestety nie da się tak szybko naprawić. Dlatego warto zadbać o to zawczasu i przygotować odpowiedni grunt w kontaktach z klientami. Podczas projektowania wizytówki dla firmy transportowej trzeba trzymać się najważniejszych zasad, którymi trzeba kierować się przy kreacji reklamy. Najważniejsze jest to, żeby klient nie szukał nazwy, loga oraz strony internetowej firmy. Te rzeczy muszą być widoczne od razu. Niezbędny jest tutaj minimalizm, dlatego jeżeli firma posiada wielu pracowników co wiąże się z wieloma danymi, telefonami czy adresami email, potrzebna będzie decyzja. Decyzja o zaprojektowaniu wizytówki firmowej uniwersalnej, która może być używana przez każdego pracownika, gdzie za przyjmowanie zamówień oraz kontakt będzie odpowiedzialne biuro, czy wizytówka dla każdego pracownika z osobna. Niestety wielu przedsiębiorców popełnia ten błąd i wciska w wizytówkę firmy co tylko może. Jeżeli nie dodzwonisz się na jeden numer to możesz jeszcze zadzwonić pod pozostałe pięć. Jeżeli strona internetowa nie działa to zajrzyj do facebooka, lub napisz na któryś z wypisanych emaili. Jeżeli już przy projektowaniu wizytówki dla firmy transportowej pominiesz błędy konkurencji – już na wstępie masz niesamowitą przewagę. Wizytówka musi być zaprojektowana pod wymagania danej branży. Niektóre rzeczy przyciągają bardziej niż inne i grafika rozbitego samochodu przyciągnie dużo bardziej, gdy wizytówka będzie wręczana przez firmę ubezpieczeniową niż dealera samochodowego. Na wizytówce dla firmy transportowej niekoniecznie musi znajdować się samochód. Można pokusić się o symbole przybierające dynamiczne formy. Wszystko po to, aby uatrakcyjnić wizerunek firmy. W końcu firmie transportowej zależy na kontakcie ze strony klienta i wszelkimi działaniami trzeba dążyć do osiągnięcia tego celu.
Ważne jest, aby dobrać odpowiednią wizytówkę i pod charakterem własnego biznesu. Wizytówkę dla firmy transportowej musi przyciągać uwagę i zachęcać do kontaktu. Wizytówka firmy transportowej musi być zaprojektowana zgodnie z realizowanym planem marketingowym. Na każdym etapie wizytówka firmy może wyglądać zupełnie inaczej. Jeżeli firma transportowa dopiero zaczyna własną działalność na lokalnym rynku warto zwrócić uwagę na to, że logo oraz charakterystyka firmy odchodzi na dalszy plan. Najważniejszym jest tutaj, aby przedstawić klientowi korzyści płynące z danych usług. Klient patrząc na wizytówkę firmy transportowej musi wiedzieć jakich usług może się spodziewać już na pierwszy rzut oka. Gdy firma posiada już ugruntowany wizerunek na rynku może myśleć o tym, aby logo było przeważającym elementem w całej wizytówce. Dlatego ważne, aby wiedzieć w jakim momencie znajduje się aktualnie firma. Wizytówka jest tylko impulsem do nawiązania kontaktu, dlatego tak ważnym jest zbudowanie odpowiedniego gruntu pod kontakt. Najlepiej, aby klient wiedział już o istnieniu firmy transportowej na rynku, wtedy wręczenie wizytówki jest tylko formalnością. Jeżeli firma dopiero stawia swoje pierwsze kroki na rynku to ważnym jest, aby odpowiednio zachęcić klienta do kontaktu, a co jeszcze ważniejsze wzbudzić jego zainteresowanie bardzo atrakcyjnym wizerunkiem marki. Odesłanie do świetnie wyglądającej zachęcającej i nowoczesnej strony internetowej wzbudzi w kliencie dużo większe zainteresowanie i zaufanie do firmy. Żyjący profil na facebooku czy Instagramie wzbudzi nie tylko zaufanie, ale i przybliży firmę transportową dla klienta, dzięki czemu stanie się ona bardziej przyjazna. Wizytówka jest zwieńczeniem działań marketingowych firmy transportowej cieszymy się, że i Ty to zauważasz dzięki temu zyskasz niesamowitą przewagę nad konkurencją. Dobierając odpowiednią strategię marketingową sukces Twojej firmy jest gwarantowany. Mała firma będzie mogła konkurować z gigantami branży. Duża firma transportowa będzie mogła jeszcze bardziej wzbudzić zaufanie u swoich klientów oraz pozyskać nowych. Chętnie Ci w tym pomożemy, abyś i Ty mógł skorzystać z najnowszych narzędzi marketingowych stworzonych dla Twojego biznesu.
Zaprezentuj swój biznes w jak najlepszej formie
Umiejętne dobranie strategii oraz wdrożenie odpowiedniego planu umożliwi wyciśnięcie z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wszystkich możliwości.
Ograniczenie jest tylko w postrzeganiu świata. Zarządzaj czasem tak byś miał go na inne czynności. Zdecydowanie wydłużysz każdy dzień i podniesiesz jakość swojego biznesu.
Z godziny na godzinę zyskuj nowych klientów. Docieraj do coraz szerszej grupy odbiorców. Przedstaw korzystnie i atrakcyjnie swoje produkty oraz usługi dla swoich odbiorców. Buduj świadomość swojej marki.
Oszczędzaj i pomnażaj swoje pieniądze. Z nutką zazdrości patrzysz na tych co ubiegli Cię we wdrażaniu innowacyjnych działań marketingowych? Zacznij działać!
Jako przedsiębiorca wiesz, że będziesz skuteczny tylko wtedy, kiedy będziesz podążał za trendami. Poznaj narzędzia i techniki, które wzmocnią Twoją pozycję na rynku
Pora rzucić zupełnie inne światło na takie poglądy.
Już jesteś przedsiębiorcą, to znaczy, że masz prawo do odważnych decyzji!
Pomożemy Ci to osiągnąć. Skontaktuj się z nami!
DO ZOBACZENIA!“Posiadanie strony internetowej otwiera cały wachlarz nowych sposobów pozyskania klienta. Zadbaj o wizerunek Twojej marki i spraw, by strona zarabiała na Ciebie.”
“Niedługo zakupy online wyprą tradycyjne formy zakupów z racji wygody. Koniecznością jest dotarcie tym kanałem komunikacji do klienta oraz wyjście na przeciw jego potrzebom.”
“Must have, każdej poważnej firmy. W obecnym szybkim trybie życia, ogrom transakcji przeprowadzanych jest poprzez urządzenia mobilne. Zadbanie o zabieganych ludzi na pewno będzie się opłacało.”
“Codziennie setki osób korzystają z najpopularniejszej wyszukiwarki Google szukając produktów, bądź usług które Ty oferujesz. ”
Analityka zaimplementowana na stronie daje nam nieograniczone możliwości raportowania, odpowiedniego reagowania na zachowania klientów. ”
“Dzięki odpowiednim działaniom wizerunkowym marki, za każdym Twoim nowym klientem, będą stali kolejni nastawieni na skorzystanie z Twoich usług. ”
“Dzięki działaniom remarketingowym zyskasz niesamowity zwrot z inwestycji oraz zagościsz już na stałe w umysłach klientów jako postępowy przedsiębiorca. ”
“Promocja narzędziem Google Maps jest idealnym rozwiązaniem dla prywatnych działalnści, małych lokali usługowych i innych...”
“Dzięki pozytywnym "bezstronnym" informacjom oraz opieniom o marce i jej produktach następuje bezpośrednie przełożenie na podniesienie sprzedaży. ”
“Fantastycznie byłoby być monopolistą na rynku. Jeżeli nie masz tej przyjemności to jest to podstawowe działanie, aby zostawić konkurencję z tyłu. ”
“Na pewno znasz to uczucie, gdy czytasz książkę, a cały świat dookoła przestaje istnieć, nagle telefon wybudza Ciebie... Cooo to już 4 godziny? Treść ma znaczenie. ”
“Szybkość życia zmusza każdego do selekcjonowania informacji. Skondensowanie, szybko i zwięźe - zaprezentuj swoją firmę klientowi. Szanując jego czas, doceni Twój wysiłek. ”
“Przyciągnąłeś klienta? Łap szybko jego uwagę. Zaprezentuj swoje usługi i wyjaśnij w jaki sposób może wykorzystać Twoje usługi właśnie dla zaspokojenia własnych potrzeb. ”
“Odpowiednio przygotowane logo oraz spójna identyfikacja wizualna sprawi, że będziesz zapamiętany. W pierwszej chwili masz tylko ułamki sekund na złapanie uwagi. Wykorzystaj je. ”
“Usiądź na krześle...Raczej...Poczuj jak idealne ułożenie tego krzesła wgniecie Cię wprowadzając w błogi stan, a delikatne poszycie sprawi, że będziesz chciał, aż usiąść bez spodni... Jest różnica? Ogromna! ”
“W obecnych czasach trudno o lojalnego klienta. To odczuwają firmy, które zaniedbują komunikację ze swoimi klientami. Nie lubisz facebooka? Twój klient lubi... ”
“Prestigi, agencja marketingowa, agencja interaktywna, strony internetowe, strony www, adwords, linki sponsorowane, Mrągowo, Olsztyn, Kętrzyn, Giżycko, Mikołajki, Reszel, Lidzbark Warmiński, Dobre Miasto, Ostróda.”
“Tworzymy strony www, sklepy internetowe, identyfikacje wizualne, kreacje do kampanii display. Prowadzimy i realizujemy kampanie reklamowe Google Adwords,remarketing, social media oraz content marketing”
“Prowadzimy m. in. audyt marketingowy, analitykę, optymalizację konwersji, badanie ruchu na stronach www, badania neuromarketingowe. Womm marketing, pozycjonowanie”
Wdrażając najskuteczniejsze metody marketingowe oraz czerpiąc od najlpszych zyskasz sukces.
Zyskujesz pozytywny wizerunek marki oraz zaufanie klientów. Przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż, czyli wzrost zysków.
Klient ocenia w ułamkach sekund, czy kupi od Ciebie. Pozwól mu zagłębić się w Twój produkt. Zyskujesz uwagę klienta i utrzymanie jej.
Korzystaj z praktyk topowych firm będących liderami rynku. Od teraz wszystkie te strategie są w zasięgu Twojej ręki. Sięgnij po nie.
Gdy nie masz na nic czasu outsourcing jest najlepszym rozwiązaniem. Zlecanie prac specjalistom w swoim fachu daje Tobie pewność i szybkość działania. Pracownik pracuje… Przedsiębiorca zleca…
Ułatwi Ci już od samego początku kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Jest to fundament, dzięki któremu będziesz mógł nakłaniać kogokolwiek do wypróbowania Twojego produktu lub usługi. Zyskaj jeszcze przed samą sprzedażą.
Będziesz zawsze kilka kroków przed konkurencją, gdyż nie ma odwrotu przed wdrażaniem nowych sposobów dotarcia do klienta. Bądź jedynym słusznym wyborem dla swoich klientów.
Zaoszczędź czas przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Kieruj sprzedaż tam, gdzie przebywają Twoi klienci.