Jeżeli kiedykolwiek podczas prowadzenia swojego biznesu zastanawiałeś się:
Pora rzucić zupełnie inne światło na takie poglądy.
Popyt na usługi salonów fryzjerskich jest ogromny. Zapewne, dlatego tak dużo przedsiębiorców bierze się za ten biznes. W każdym mieście nawet najmniejszym jest co najmniej dwa albo trzy salony fryzjerskie. Często widzi się w dużych miastach miejsca gdzie 3, 4 a nawet 5 salonów znajduje się bezpośrednio obok siebie. Skoro istnieje tak duża konkurencja na tym rynku jak przebić się ze swoją ofertą? Rynek beauty jest to dość agresywny rynek do promowania własnej firmy. Każdy chce przebić się ze swoją ofertą wśród szerokiej konkurencji. Coraz bardziej agresywne działania konkurencji zmuszają do szukania innowacyjnych środków. Warto natomiast zadbać również o podstawy biznesu. Warto zadbać o wizerunek własnej firmy zaczynając od kreacji graficznych, które reprezentują firmę na zewnątrz. Oprócz różnego rodzaju billboardów, potykaczy, ulotek doskonałym środkiem promujących salon fryzjerski są po prostu wizytówki firmowe. Jeżeli myślimy o wizytówce firmy w tych czasach najczęściej na pierwszą myśl przychodzi strona internetowa firmy. Często również wizytówkami firmowym i nazywamy firmowego Facebooka i Instagrama. Najczęściej to właśnie w tych mediach można dowiedzieć się najwięcej o firmie. Dbając o te kanały komunikacji z klientem buduje się bardzo duże zaufanie do firmy oraz pozytywny wizerunek marki. Przedsiębiorcy często reklamują się w bardziej tradycyjny sposób, czyli w postaci billboardów, banerów oraz za pomocą ulotek reklamowych. Najczęściej obok tych pomysłów przedsiębiorcom przychodzi do głowy tworzenie firmowych wizytówek dla salonu fryzjerskiego. Mało kto by pomyślał, że tradycyjna forma wizytówek może przynosić efekty w postaci zdobywania klientów. Często właśnie to wizytówka pełni rolę reklamową, z racji tego, że klienci często zabierają wizytówki ze sobą. Wizytówki dla salonu fryzjerskiego mogą być wykorzystywane nie tylko w wizytowniku umieszczonym przy ladzie. W branży Beauty, a tym samym w promocji salonu fryzjerskiego wizytówki często wykorzystywane są na różnego rodzaju eventach, targach lub spotkaniach z kontrahentami. Wizytówki dla salonu fryzjerskiego często będą wykorzystywane właśnie na targach, które są bardzo często organizowane przez różne marki kosmetyków do włosów oraz sprzętu fryzjerskiego. Warto na nich być, gdyż jest to świetna forma promocji salonu fryzjerskiego. Używając wizytówki firmowej w kontaktach z klientami mamy niezwykłe ułatwienie, gdyż wręczając klientowi wizytówkę mamy możliwość skupienia się w pełni na rozmowie, a nie na tym gdzie klient może znaleźć konkretną informację. Wszelkie informacje, które mają być szybką formą kontaktu są umieszczone bezpośrednio na wizytówce. Dlatego tak ważnym jest, aby odpowiednio zaprojektować wizytówkę pod charakter danej branży w tym przypadku pod charakter branży Beauty. Dzięki informacjom zawartym na wizytówce możemy w pełni skupić się na rozmowie i zachęceniu klienta do kontaktu z firmą. Na wizytówce salonu fryzjerskiego znajdzie on więcej informacji pod podanymi adresami. Jeżeli będzie chciał dowiedzieć się jakie są ceny usług w naszym salonie fryzjerskim odwiedzi stronę internetową, która jest podana bezpośrednio na wizytówce. Jeżeli klient będzie chciał skontaktować się z nami telefonicznie będzie korzystał z telefonu umieszczonego na wizytówce. Poprzez profesjonalną rozmowę i profesjonalny wygląd wizytówki klient widzi, że ma do czynienia z profesjonalistą, który reprezentuje profesjonalny salon fryzjerski. Salon fryzjerski, który posiada profesjonalne reklamy, które reprezentują go na zewnątrz takie jak billboardy, ulotki czy banery reklamowe pokazuje klientowi, że dba o swój wizerunek. Jednocześnie posiadając pozytywny wizerunek marki w sieci daje do zrozumienia klientowi, że ma on do czynienia z profesjonalną i wiarygodną firmą. Niezbędnym jest wykorzystanie potencjału, który mają wizytówki firmowe. Wykorzystując potencjał wizytówek firmowych dla salonu fryzjerskiego kontakty z klientami staną się dużo szybsze i sprawniejsze.
Warto zadbać o bardzo przyciągający wzrok projekt wizytówki dla salonu fryzjerskiego, gdyż klient spoglądając na nią będzie od razu przekonany do tego, że ma do czynienia z profesjonalną firmą. Salony fryzjerskie mogą bardzo efektywnie wykorzystać potencjał jaki drzemie w wizytówce firmowej. Wizytówka firmowa nie musi jedynie reprezentować firmy przy ladzie. Wizytówka może pełnić formę reklamy, którą klienci zabierają ze sobą. Zakład fryzjerski może bardzo wykorzystać tę formę promocji, gdyż wizytówki firmowe najczęściej zabierane są do torebek, portfeli, a następnie wykorzystywane przy wyborze odpowiedniego salonu fryzjerskiego. Dlatego warto zadbać o bardzo dobry i przyciągający wzrok projekt wizytówki firmowej, gdyż chcemy by to właśnie nasza wizytówka została wybrana. Gdy wizytówka przyciągnie wzrok, a klient będzie przekonany o tym, że ma do czynienia z firmą, która dba o własny wizerunek - właśnie ten salon fryzjerski zostanie wybrany. Dzięki temu, że wizytówki są tak bardzo mobilne i poręczne dużo łatwiej jest dla klienta przedstawić ofertę komuś znajomemu. Dużo łatwiej jest wierzyć wizytówkę, którą się posiada ze sobą niż dyktować adres mailowy czy stronę internetową z pamięci. Jest to duże ułatwienie dla firmy w trakcie kampanii reklamowej. Wizytówka firmowa jest niezwykłym ułatwieniem w kontaktach z klientami dla pracowników firmy. Osoba posiadająca wizytówkę firmową dużo łatwiej będzie mogła skupić się na przedstawieniu oferty firmy, a na końcu po prostu powiedzieć, że na tej wizytówce znajdują się wszelkie informacje kontaktowe niezbędne do kontaktu z nami. Wręczona dla klienta w ten sposób wizytówka zostanie dużo bardziej doceniona, a klient będzie jednocześnie widział profesjonalizm firmy i odczuje chęć skontaktowania się właśnie tak profesjonalną firmą. Dlatego warto zadbać o profesjonalny projekt wizytówki firmowej dla salonu fryzjerskiego, gdyż będzie on reprezentowała bezpośrednio firmę na zewnątrz. Gdy tylko salon fryzjerski zwróci uwagę na wygląd i projekt całej wizytówki tak, aby była ona jak najbardziej reprezentatywne już na wstępie ma niezwykłą przewagę nad konkurencją. Konkurencja najczęściej umieszcza wiele numerów telefonów różne adresy mailowe na jednej wizytówce. Klient widząc wizytówkę gdzie firma nie mogła zdecydować się na jeden główny numer telefonu lub adres mailowy będzie uważał, że firma działa chaotycznie i tak samo chaotycznie będzie zajmowała się włosami klienta. Klient z góry założy, że jeżeli jest wiele numerów telefonów to najprawdopodobniej nie dodzwoni się na żaden. Dlatego już w takich detalach masz przewagę nad konkurencją i warto to wykorzystać już na wstępie. Odpowiedni projekt wizytówki dla salonu fryzjerskiego już na wstępie daje przewagę nad konkurencją. Wizytówka dla salonu fryzjerskiego musi być zaprojektowana pod wymagania danej branży. W projekcie zawsze trzeba uwzględnić grupę docelową klientów. Warto tutaj zastanowić się czy mamy stałych klientów i dla nich kierujemy przekaz reklamowy by zwiększyć częstotliwość ich wizyt, czy robimy akcje dla sezonowej metamorfozy.
Wizytówki firmowe dla salonu fryzjerskiego oparte o odpowiedni plan marketingowy maksymalnie wykorzystują potencjał promocyjny. Istotnym jest to by zaplanować, jak i gdzie chcemy reklamować swoje usługi. Dzięki dobrze skonstruowanemu planowi marketingowemu będziemy mogli uwzględnić miejsca, gdzie chcemy reklamować swój salon fryzjerski. Działania takie umożliwiają dotarcie do jak największej liczby klientów. Przy projektowaniu wizytówki dla salonu fryzjerskiego bardzo ważnym jest fakt, że jest ona jedynie częścią planu marketingowego. Jedną z ważniejszych zmiennych jakie trzeba uwzględnić w planie marketingowym jest grupa odbiorców, do których chcemy dotrzeć. Pozwoli to nam skonstruować odpowiednie działania, które wprowadzał klientów i wygenerują sprzedaż. Uwzględnienie grupy docelowej dla działań marketingowych jest tak istotnym elementem, gdyż wiele osób ma zupełnie inne plany co do wizyty w salonie fryzjerskim. Są klienci, którzy po prostu chcą skrócić lub ufarbować włosy. Inna grupa klientów będzie szukała całego kompleksu usług, które sprawią, że dzień stanie się przyjemniejszy. Jeszcze inni klienci będą szukali salonu fryzjerskiego, w którym będą mogli dokonać swojej pełnej metamorfozy. Każda grupa klientów będzie zachowywała się zupełnie inaczej. Na każdą grupę klientów będzie trzeba skonstruować odmienny rodzaj reklamy. Dostosowanie przekazu reklamowego pod konkretną grupę klientów zwiększa prawdopodobieństwo, że dużo więcej osób zainteresuje się ofertą salonu fryzjerskiego. Dlatego tak ważne jest spojrzenie na swój biznes z marketingowego punktu widzenia. Wizytówka dla salonu fryzjerskiego musi być zaprojektowane zgodnie z zaplanowanymi działaniami planu marketingowego. Trzeba również wziąć tutaj pod uwagę jak bardzo jest rozpoznawalna firma. Zupełnie inaczej będzie wyglądała kampania reklamowa dla firmy, która dopiero powstaje. Wizytówka dla salonu fryzjerskiego, który istnieje już na rynku od jakiegoś czasu i jest rozpoznawalny będzie wyglądała zupełnie inaczej niż dla powstającej firmy. Zarówno projekty graficzne, rozmieszczenie elementów, przekaz reklamowy oraz działania marketingowe będą znacząco różniły się od siebie. Wizytówka jest niezwykłym ułatwieniem w kontaktach z klientami, gdyż pracownik wręczając wizytówkę będzie mógł bezpośrednio skupić się na profesjonalnym przedstawieniu oferty firmy. Jeżeli klient będzie chciał zasięgnąć więcej informacji skorzysta z informacji umieszczonych bezpośrednio na wizytówce. Dlatego warto zadbać o profesjonalny wygląd strony internetowej salonu fryzjerskiego. Warto tutaj zadbać również o inne kanały komunikacyjne między innymi firmowego Facebooka czy Instagrama. Odesłanie do świetnie wyglądającej strony internetowej, która zawiera informacje o firmie oraz zachwyca wyglądem dużo bardziej zachęci klienta do skorzystania z oferty firmy. Wizerunek salonu fryzjerskiego w internecie, który jest profesjonalnie utworzony zwiększa zaufanie i zainteresowanie ofertą przez co klient dużo chętniej korzysta z usług takiej firmy. Widać jak bardzo wizytówka jest zwieńczeniem działań marketingowych salonu fryzjerskiego. Cieszymy się, że i Ty to zauważasz, dzięki temu uzyskasz niesamowitą przewagę nad konkurencją. Dzięki odpowiedniej strategii marketingowej mały salon fryzjerski będzie mógł konkurować z firmami istniejącymi dużo dłużej na rynku. Salon fryzjerski, który istnieje już długi czas na rynku, dzięki odpowiedniemu planowi marketingowemu będzie mógł jeszcze bardziej wzbudzić zaufanie u swoich klientów oraz pozyskiwać nowych. Chętnie Ci w tym pomożemy, abyś i Ty mógł skorzystać z najnowszych narzędzi marketingowych stworzonych dla Twojego biznesu.
Zaprezentuj swój biznes w jak najlepszej formie
Umiejętne dobranie strategii oraz wdrożenie odpowiedniego planu umożliwi wyciśnięcie z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wszystkich możliwości.
Ograniczenie jest tylko w postrzeganiu świata. Zarządzaj czasem tak byś miał go na inne czynności. Zdecydowanie wydłużysz każdy dzień i podniesiesz jakość swojego biznesu.
Z godziny na godzinę zyskuj nowych klientów. Docieraj do coraz szerszej grupy odbiorców. Przedstaw korzystnie i atrakcyjnie swoje produkty oraz usługi dla swoich odbiorców. Buduj świadomość swojej marki.
Oszczędzaj i pomnażaj swoje pieniądze. Z nutką zazdrości patrzysz na tych co ubiegli Cię we wdrażaniu innowacyjnych działań marketingowych? Zacznij działać!
Jako przedsiębiorca wiesz, że będziesz skuteczny tylko wtedy, kiedy będziesz podążał za trendami. Poznaj narzędzia i techniki, które wzmocnią Twoją pozycję na rynku
Pora rzucić zupełnie inne światło na takie poglądy.
Już jesteś przedsiębiorcą, to znaczy, że masz prawo do odważnych decyzji!
Pomożemy Ci to osiągnąć. Skontaktuj się z nami!
DO ZOBACZENIA!“Posiadanie strony internetowej otwiera cały wachlarz nowych sposobów pozyskania klienta. Zadbaj o wizerunek Twojej marki i spraw, by strona zarabiała na Ciebie.”
“Niedługo zakupy online wyprą tradycyjne formy zakupów z racji wygody. Koniecznością jest dotarcie tym kanałem komunikacji do klienta oraz wyjście na przeciw jego potrzebom.”
“Must have, każdej poważnej firmy. W obecnym szybkim trybie życia, ogrom transakcji przeprowadzanych jest poprzez urządzenia mobilne. Zadbanie o zabieganych ludzi na pewno będzie się opłacało.”
“Codziennie setki osób korzystają z najpopularniejszej wyszukiwarki Google szukając produktów, bądź usług które Ty oferujesz. ”
Analityka zaimplementowana na stronie daje nam nieograniczone możliwości raportowania, odpowiedniego reagowania na zachowania klientów. ”
“Dzięki odpowiednim działaniom wizerunkowym marki, za każdym Twoim nowym klientem, będą stali kolejni nastawieni na skorzystanie z Twoich usług. ”
“Dzięki działaniom remarketingowym zyskasz niesamowity zwrot z inwestycji oraz zagościsz już na stałe w umysłach klientów jako postępowy przedsiębiorca. ”
“Promocja narzędziem Google Maps jest idealnym rozwiązaniem dla prywatnych działalnści, małych lokali usługowych i innych...”
“Dzięki pozytywnym "bezstronnym" informacjom oraz opieniom o marce i jej produktach następuje bezpośrednie przełożenie na podniesienie sprzedaży. ”
“Fantastycznie byłoby być monopolistą na rynku. Jeżeli nie masz tej przyjemności to jest to podstawowe działanie, aby zostawić konkurencję z tyłu. ”
“Na pewno znasz to uczucie, gdy czytasz książkę, a cały świat dookoła przestaje istnieć, nagle telefon wybudza Ciebie... Cooo to już 4 godziny? Treść ma znaczenie. ”
“Szybkość życia zmusza każdego do selekcjonowania informacji. Skondensowanie, szybko i zwięźe - zaprezentuj swoją firmę klientowi. Szanując jego czas, doceni Twój wysiłek. ”
“Przyciągnąłeś klienta? Łap szybko jego uwagę. Zaprezentuj swoje usługi i wyjaśnij w jaki sposób może wykorzystać Twoje usługi właśnie dla zaspokojenia własnych potrzeb. ”
“Odpowiednio przygotowane logo oraz spójna identyfikacja wizualna sprawi, że będziesz zapamiętany. W pierwszej chwili masz tylko ułamki sekund na złapanie uwagi. Wykorzystaj je. ”
“Usiądź na krześle...Raczej...Poczuj jak idealne ułożenie tego krzesła wgniecie Cię wprowadzając w błogi stan, a delikatne poszycie sprawi, że będziesz chciał, aż usiąść bez spodni... Jest różnica? Ogromna! ”
“W obecnych czasach trudno o lojalnego klienta. To odczuwają firmy, które zaniedbują komunikację ze swoimi klientami. Nie lubisz facebooka? Twój klient lubi... ”
“Prestigi, agencja marketingowa, agencja interaktywna, strony internetowe, strony www, adwords, linki sponsorowane, Mrągowo, Olsztyn, Kętrzyn, Giżycko, Mikołajki, Reszel, Lidzbark Warmiński, Dobre Miasto, Ostróda.”
“Tworzymy strony www, sklepy internetowe, identyfikacje wizualne, kreacje do kampanii display. Prowadzimy i realizujemy kampanie reklamowe Google Adwords,remarketing, social media oraz content marketing”
“Prowadzimy m. in. audyt marketingowy, analitykę, optymalizację konwersji, badanie ruchu na stronach www, badania neuromarketingowe. Womm marketing, pozycjonowanie”
Wdrażając najskuteczniejsze metody marketingowe oraz czerpiąc od najlpszych zyskasz sukces.
Zyskujesz pozytywny wizerunek marki oraz zaufanie klientów. Przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż, czyli wzrost zysków.
Klient ocenia w ułamkach sekund, czy kupi od Ciebie. Pozwól mu zagłębić się w Twój produkt. Zyskujesz uwagę klienta i utrzymanie jej.
Korzystaj z praktyk topowych firm będących liderami rynku. Od teraz wszystkie te strategie są w zasięgu Twojej ręki. Sięgnij po nie.
Gdy nie masz na nic czasu outsourcing jest najlepszym rozwiązaniem. Zlecanie prac specjalistom w swoim fachu daje Tobie pewność i szybkość działania. Pracownik pracuje… Przedsiębiorca zleca…
Ułatwi Ci już od samego początku kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Jest to fundament, dzięki któremu będziesz mógł nakłaniać kogokolwiek do wypróbowania Twojego produktu lub usługi. Zyskaj jeszcze przed samą sprzedażą.
Będziesz zawsze kilka kroków przed konkurencją, gdyż nie ma odwrotu przed wdrażaniem nowych sposobów dotarcia do klienta. Bądź jedynym słusznym wyborem dla swoich klientów.
Zaoszczędź czas przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Kieruj sprzedaż tam, gdzie przebywają Twoi klienci.