Jeżeli kiedykolwiek podczas prowadzenia swojego biznesu zastanawiałeś się:
Pora rzucić zupełnie inne światło na takie poglądy.
Jeżeli chodzi o wizytówkę dla firmy restauracyjnej najczęściej jest to strona internetowa bądź profil na Facebooku. Daje to bardzo duże możliwości w nawiązywaniu kontaktu z klientami. Ten rodzaj wizytówki bardzo przypadł do gustu również młodym przedsiębiorcom. Myśląc o wizytówce dla restauracji myślą oni najczęściej o stronie internetowej bądź profilu na Facebooku. Dlaczego więc nadal tak dużo przedsiębiorców używa tradycyjnych drukowanych wizytówek dla własnych biznesów? Odpowiedź jest prosta. Świat online i offline cały czas przeplatają się i warto korzystać z dobrodziejstw obu metod reklamy i promocji firmy. Budowanie i umacnianie wizerunku firmy oboma sposobami jest bardzo owocne w przyszłych transakcjach. Trzeba zwrócić uwagę na to jak obecnie świat online i offline przeplatają się niesamowicie. Najczęściej widząc reklamę w formie billboardu osoba interesując się daną firmą być produktem najczęściej sprawdzi ją w internecie by zasięgnąć więcej informacji. Analogicznie osoba przeciągnięta reklamą w internecie będzie szukała więcej informacji o firmie, a ostatecznie trafi do jej siedziby. Korzystając z działania offline jak i ja online dajesz wyraz tego, że Twoja firma świadczy profesjonalne usługi z których klient będzie na pewno bardzo zadowolony. Warto tutaj zauważyć, że tradycyjna forma wizytówki wręczana klientom daje bardzo duże możliwości. Bardzo ułatwia proces komunikacji, gdyż nie skupiasz się na tym co ma znajdować się na wizytówce, gdyż zostało to ustalone dużo wcześniej. Wiesz, że na wizytówce znajduje się strona internetowa Twojej restauracji. Jeżeli klient będzie chciał skontaktować się telefonicznie będzie podany numer telefonu restauracji, a gdy będzie chciał nawiązać kontakt mailowy również znajdzie takowy na wizytówce. Dzięki temu masz możliwość skupienia się w stu procentach na rozmowie z daną osobą i pokierowania rozmową tak by mógł wykorzystać Twoją wizytówkę do kontaktu z Twoją restauracją.
Restauracja, która chce nabyć wizytówki najczęściej ulega pokusie umieszczanie zbyt dużej ilości informacji w całym projekcie. Pokusa bierze się stąd, że restauracja najczęściej może pochwalić się bardzo dużą ofertą oraz bardzo ciekawymi zdjęciami. Ilość potraw oraz wystrój restauracji kusi, by umieścić to wszystko na małej wizytówce. Jak wiemy wizytówka jest reprezentacją firmy i nie może tutaj w całym projekcie pojawić się ani trochę chaosu. Cały projekt wizytówki dla firmy reprezentującej branżę restauracyjną musi być spójny i klarowny. Należy się cieszyć z tego, że istnieje bardzo dużo ciekawych grafik oraz informacji, które można umieścić na wizytówce, ale należy tutaj oczywiście zachować umiar. Od tego jak zostanie zaprojektowana wizytówka firmy zależą przyszłe kontakty. Należy pamiętać, że atrakcyjny i profesjonalny wygląd wizytówki reprezentuje firmę na zewnątrz, a dzięki temu kreowany jest jej wizerunek, dlatego od atrakcyjności całego projektu będzie zależało postrzeganie firmy. Podczas projektowania wizytówki dla restauracji trzeba bardzo kierować się tymi zasadami, które obowiązują przy kreacji reklam. Wizytówka dla restauracji przede wszystkim musi przyciągać swoim atrakcyjnym wyglądem. Informacje na niej zawarte muszą być spójne i zwięzłe. Na wizytówce nie mamy zbyt dużo miejsca na to by umieścić szerokie informacje o firmie. Jeżeli klient będzie zainteresowany zasięgnięciem większej ilości informacji na pewno skorzysta z umieszczonej na wizytówce strony internetowej lub skorzystaj z kontaktu telefonicznego. Należy tutaj uwzględnić czy restauracja będzie chciała posiadać wizytówki dla wszystkich pracowników czy może jedną, którą będzie można posługiwać się uniwersalnie. Wiele firm popełnia błąd i umieszczana na wizytówkach zbyt dużą ilość informacji. Na wizytówce musi być i maksymalnie jeden numer maksymalnie jeden email oraz maksymalnie jedna strona internetowa. Wszystko co ponad to jest zbędną informacją wprowadzającą klienta w błąd. Klient musi wiedzieć, że jeżeli napisze na maila umieszczonego na wizytówce to dostanie na niego odpowiedź. Tak samo jeżeli zadzwoni pod numer umieszczony na wizytówce to ktoś odbierze po drugiej stronie. Umieszczanie wielu kontaktów sugeruje już na wstępie, że nie będzie można się z daną firmą skontaktować. A to już na wstępie zniechęca do kontaktu. Wizytówka firmowa jest niezwykłym łatwiej nie mam w kontaktach z klientami z racji tego, że osoba rozmawiająca z klientem i nie musi się skupić na tym jaki adres strony podać gdzie go zapisać czy wpisywać numer telefonu bądź adres email. Skupiając się na przekazie zostanie dla klienta zaprezentowana atrakcyjna forma informacji i dzięki temu dużo bardziej będzie zachęcony do skorzystania usług danej firmy. Po odpowiedniej prezentacji wystarczy wtedy powiedzieć jeżeli chcesz zasięgnąć więcej informacji wejdź na stronę internetową naszej restauracji umieszczonej na wizytówce lub skontaktuj się pod numerem telefonu umieszczonym również na wizytówce. Ułatw klientom kontakt z Twoją firmą za pomocą atrakcyjnych wizytówek firmowych.
Biorąc pod uwagę to gdzie chcemy reklamować swoją restaurację warto zadbać o odpowiedni plan marketingowy. Plan marketingowy będzie uwzględniał rodzaje kreacji oraz najbardziej skuteczne formy reklamy, które będą miały przełożenie na liczbę klientów. Tak samo przy projektowaniu wizytówki dla restauracji ważne, aby była ona integralną częścią planu marketingowego. Trzeba tutaj uwzględnić to by wizytówka była zaprojektowana zgodnie z charakterem naszego biznesu. Wiadomo, że w przypadku restauracji biznes ten nie jest monotematyczny. Jest wiele różnych rodzajów restauracji. W każdej restauracji podaje się jedzenie, ale każda restauracja proponuje coś innego. Warto uwzględnić jakiego rodzaju klientów restauracja chce obsługiwać. Identyfikując z grupę docelową będzie można stworzyć odpowiednią kampanię marketingową pod daną grupę klientów. Niektóre restauracje swoimi wytwornymi daniami będą przyciągały prawdziwych smakoszy. Inne będą prezentowały dostojny i wytworny klimat, dzięki któremu klient będzie mógł poczuć się naprawdę wyjątkowo. Z kolei jeszcze inne restauracje będą wprowadzały klimat zabawy i specyficznej biesiady. Są to oczywiście tylko niektóre możliwości więc warto spojrzeć na swoją restaurację z marketingowego punktu widzenia. Jak już wiemy wizytówka restauracji musi być zaprojektowana zgodnie z realizowanym planem marketingowym. Wizytówka będzie wyglądała zupełnie inaczej w trakcie powstawania firmy. Zupełnie inny charakter będzie miała wizytówka dla firmy, która ma ugruntowaną pozycję na rynku. Jedna i druga wizytówka będzie różniła się zarówno informacjami rozmieszczeniem poszczególnych elementów, doborem grafik oraz całościowym projektem. Jak już wcześniej zostało wspomniane osoba wręczająca wizytówkę może skupić się na dokładnej i głębokiej prezentacji restauracji. Skupienie się na rozmowie z klientem pozwoli wzbudzić jego zaufanie i pozytywnie nastroić do kontaktu z restauracją. Dzięki temu informacje zawarte w wizytówce będą zdecydowanie częściej wykorzystywane. Dlatego, gdy odsyłamy do strony internetowej bądź profilu na Facebooku warto zadbać o odpowiedni wizerunek i świetnie wyglądające kanały komunikacyjne. Odesłanie do świetnie wyglądającej i zachęcającej strony internetowej wzbudzi w kliencie dużo większe zainteresowanie i zaufanie do restauracji. Profil na Facebooku czy Instagramie, który zawiera mnóstwo informacji oraz tętni życiem przybliży firmę i jej wizerunek dla klienta, dzięki czemu stanie się ona bardziej przyjazna. Jak widzisz wizytówka jest zwieńczeniem działań marketingowych restauracji cieszymy się, że i Ty to zauważasz, dzięki temu zyskasz niesamowitą przewagę nad konkurencją. Dzięki dobraniu odpowiedniej strategii marketingowej mała restauracja będzie mogła konkurować z gigantami branży, a duża uważana restauracja będzie mogła jeszcze bardziej wzbudzić zaufanie u swoich klientów oraz pozyskiwać nowych. Chętnie Ci w tym pomożemy, abyś i Ty mógł skorzystać z najnowszych narzędzi marketingowych stworzonych dla Twojego biznesu.
Zaprezentuj swój biznes w jak najlepszej formie
Umiejętne dobranie strategii oraz wdrożenie odpowiedniego planu umożliwi wyciśnięcie z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych wszystkich możliwości.
Ograniczenie jest tylko w postrzeganiu świata. Zarządzaj czasem tak byś miał go na inne czynności. Zdecydowanie wydłużysz każdy dzień i podniesiesz jakość swojego biznesu.
Z godziny na godzinę zyskuj nowych klientów. Docieraj do coraz szerszej grupy odbiorców. Przedstaw korzystnie i atrakcyjnie swoje produkty oraz usługi dla swoich odbiorców. Buduj świadomość swojej marki.
Oszczędzaj i pomnażaj swoje pieniądze. Z nutką zazdrości patrzysz na tych co ubiegli Cię we wdrażaniu innowacyjnych działań marketingowych? Zacznij działać!
Jako przedsiębiorca wiesz, że będziesz skuteczny tylko wtedy, kiedy będziesz podążał za trendami. Poznaj narzędzia i techniki, które wzmocnią Twoją pozycję na rynku
Pora rzucić zupełnie inne światło na takie poglądy.
Już jesteś przedsiębiorcą, to znaczy, że masz prawo do odważnych decyzji!
Pomożemy Ci to osiągnąć. Skontaktuj się z nami!
DO ZOBACZENIA!“Posiadanie strony internetowej otwiera cały wachlarz nowych sposobów pozyskania klienta. Zadbaj o wizerunek Twojej marki i spraw, by strona zarabiała na Ciebie.”
“Niedługo zakupy online wyprą tradycyjne formy zakupów z racji wygody. Koniecznością jest dotarcie tym kanałem komunikacji do klienta oraz wyjście na przeciw jego potrzebom.”
“Must have, każdej poważnej firmy. W obecnym szybkim trybie życia, ogrom transakcji przeprowadzanych jest poprzez urządzenia mobilne. Zadbanie o zabieganych ludzi na pewno będzie się opłacało.”
“Codziennie setki osób korzystają z najpopularniejszej wyszukiwarki Google szukając produktów, bądź usług które Ty oferujesz. ”
Analityka zaimplementowana na stronie daje nam nieograniczone możliwości raportowania, odpowiedniego reagowania na zachowania klientów. ”
“Dzięki odpowiednim działaniom wizerunkowym marki, za każdym Twoim nowym klientem, będą stali kolejni nastawieni na skorzystanie z Twoich usług. ”
“Dzięki działaniom remarketingowym zyskasz niesamowity zwrot z inwestycji oraz zagościsz już na stałe w umysłach klientów jako postępowy przedsiębiorca. ”
“Promocja narzędziem Google Maps jest idealnym rozwiązaniem dla prywatnych działalnści, małych lokali usługowych i innych...”
“Dzięki pozytywnym "bezstronnym" informacjom oraz opieniom o marce i jej produktach następuje bezpośrednie przełożenie na podniesienie sprzedaży. ”
“Fantastycznie byłoby być monopolistą na rynku. Jeżeli nie masz tej przyjemności to jest to podstawowe działanie, aby zostawić konkurencję z tyłu. ”
“Na pewno znasz to uczucie, gdy czytasz książkę, a cały świat dookoła przestaje istnieć, nagle telefon wybudza Ciebie... Cooo to już 4 godziny? Treść ma znaczenie. ”
“Szybkość życia zmusza każdego do selekcjonowania informacji. Skondensowanie, szybko i zwięźe - zaprezentuj swoją firmę klientowi. Szanując jego czas, doceni Twój wysiłek. ”
“Przyciągnąłeś klienta? Łap szybko jego uwagę. Zaprezentuj swoje usługi i wyjaśnij w jaki sposób może wykorzystać Twoje usługi właśnie dla zaspokojenia własnych potrzeb. ”
“Odpowiednio przygotowane logo oraz spójna identyfikacja wizualna sprawi, że będziesz zapamiętany. W pierwszej chwili masz tylko ułamki sekund na złapanie uwagi. Wykorzystaj je. ”
“Usiądź na krześle...Raczej...Poczuj jak idealne ułożenie tego krzesła wgniecie Cię wprowadzając w błogi stan, a delikatne poszycie sprawi, że będziesz chciał, aż usiąść bez spodni... Jest różnica? Ogromna! ”
“W obecnych czasach trudno o lojalnego klienta. To odczuwają firmy, które zaniedbują komunikację ze swoimi klientami. Nie lubisz facebooka? Twój klient lubi... ”
“Prestigi, agencja marketingowa, agencja interaktywna, strony internetowe, strony www, adwords, linki sponsorowane, Mrągowo, Olsztyn, Kętrzyn, Giżycko, Mikołajki, Reszel, Lidzbark Warmiński, Dobre Miasto, Ostróda.”
“Tworzymy strony www, sklepy internetowe, identyfikacje wizualne, kreacje do kampanii display. Prowadzimy i realizujemy kampanie reklamowe Google Adwords,remarketing, social media oraz content marketing”
“Prowadzimy m. in. audyt marketingowy, analitykę, optymalizację konwersji, badanie ruchu na stronach www, badania neuromarketingowe. Womm marketing, pozycjonowanie”
Wdrażając najskuteczniejsze metody marketingowe oraz czerpiąc od najlpszych zyskasz sukces.
Zyskujesz pozytywny wizerunek marki oraz zaufanie klientów. Przekłada się to bezpośrednio na sprzedaż, czyli wzrost zysków.
Klient ocenia w ułamkach sekund, czy kupi od Ciebie. Pozwól mu zagłębić się w Twój produkt. Zyskujesz uwagę klienta i utrzymanie jej.
Korzystaj z praktyk topowych firm będących liderami rynku. Od teraz wszystkie te strategie są w zasięgu Twojej ręki. Sięgnij po nie.
Gdy nie masz na nic czasu outsourcing jest najlepszym rozwiązaniem. Zlecanie prac specjalistom w swoim fachu daje Tobie pewność i szybkość działania. Pracownik pracuje… Przedsiębiorca zleca…
Ułatwi Ci już od samego początku kontakt z klientami i partnerami biznesowymi. Jest to fundament, dzięki któremu będziesz mógł nakłaniać kogokolwiek do wypróbowania Twojego produktu lub usługi. Zyskaj jeszcze przed samą sprzedażą.
Będziesz zawsze kilka kroków przed konkurencją, gdyż nie ma odwrotu przed wdrażaniem nowych sposobów dotarcia do klienta. Bądź jedynym słusznym wyborem dla swoich klientów.
Zaoszczędź czas przy jednoczesnym zwiększeniu sprzedaży. Kieruj sprzedaż tam, gdzie przebywają Twoi klienci.